Пошуковий запит: (<.>A=Ковальова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ковальова Н. Ставлення української адміністрації до гетьманського перевороту (на матеріалах Подільської та Чернігівської губерній) [Електронний ресурс] / Н. Ковальова // Студії з архівної справи та документознавства. - 1999. - Т. 5. - С. 230-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_1999_5_57
|
2. |
Ковальова Н. С. Модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних технологій в естетичному вихованні [Електронний ресурс] / Н. С. Ковальова // Горизонти освіти. - 2013. - № 3. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2013_3_30
|
3. |
Максімова В. Ф. Формування критеріїв якості внутрішнього контролю [Електронний ресурс] / В. Ф. Максімова, Н. М. Ковальова, Є. В. Шляхов // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 4. - С. 216-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_4_34
|
4. |
Ковальова Н. Система учнівського самоврядування в школах Миколи Неплюєва [Електронний ресурс] / Н. Ковальова // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 1. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_1_6 Розглянуто систему учнівського самоврядування в школах М. Неплюєва. Досліджено педагогічну і громадську діяльність фундатора. Проаналізовано основні цілі та завдання виховної роботи братських гуртків, організованих за ініціативи вихованців та М. Неплюєва. Зазначено, що система самоврядування в школах М. Неплюєва може бути прикладом для організації учнівського самоврядування в сучасній школі.Рассмотрена система ученического самоуправления в школах Н. Неплюева. Исследована педагогическая и гражданская деятельность фундатора. Проанализированы главные цели и задачи воспитательной работы братских кружков, которые были организованны по инициативе воспитанников и Н. Неплюева. Отмечено, что система самоуправления в школах Н. Неплюева может бать примером для организации ученического самоуправления в современной школе.Considered the issue of student government in schools Nepliuev Nicholas. Studied educational and civic activities Fundator. Analyzed the main objectives and tasks of the educational work of the fraternal clubs, which were organized on the initiative of students and N. Nepliuev. Noted that the system of self-governance in schools N. Nepliuev may Bat example for student government organization in the modern school.
|
5. |
Ковальова Н. Ю. Проблеми застосування процесуального затримання обвинуваченого у кримінальному судочинстві України [Електронний ресурс] / Н. Ю. Ковальова // Форум права. - 2010. - № 1. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
6. |
Ковальова Н. Ю. Співвідношення об’єктивного та суб’єктивного податкового обов’язку [Електронний ресурс] / Н. Ю. Ковальова // Університетські наукові записки. - 2008. - № 3. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2008_3_46
|
7. |
Ковальова Н. О. Функціональна перспектива допустового речення в науковій мові [Електронний ресурс] / Н. О. Ковальова // Лінгвістика. - 2013. - № 3. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2013_3_23 З урахуванням досліджень допустовості іншими авторами простежено на матеріалі української наукової мови процес формування функціональних значень допустового речення, залежність останніх від мовленнєвих ситуацій, що в ньому відображені. Комунікативна функція допустового речення в науковій мові тісно повіязана з його логічною організацією. Це положення грунтується на висновках багатьох дослідників речень різної семантики. Логічний аспект речення заснований на загальнолюдських універсаліях, що знаходять у кожній з них свої національні специфічні форми вираження. Останні корелюють або не корелюють з подібними або не подібними засобами в інших мовах. Саме тому логічний аспект своєрідно співвідносний з комунікативними настановами речення у тій чи тій мовній стихії. Чотири реченнєві яруси: власне-семантичний, семантико-синтаксичний, формально-граматичний і власне-комунікативний, взаємодіючи між собою, створюють реальне речення, яке є мінімальною одиницею мовлення (тексту) і максимальною одиницею мови. Водночас вони перебувають у різних взаємовідношеннях і мають різний стосунок до змісту і форми речення.
|
8. |
Леонов Д. Оцінка інвестиційних ресурсів Накопичувального пенсійного фонду в контексті розвитку діяльності недержавних пенсійних фондів [Електронний ресурс] / Д. Леонов, Н. Ковальова // Ринок цінних паперів України. Вісник Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. - 2009. - № 3-4. - С. 75-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2009_3-4_12
|
9. |
Ковальова Н. В. Технологія проектування позакласної роботи старшокласників з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. В. Ковальова // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - № 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2013_1_10 Уперше обгрунтовано технологію проектування позакласної роботи старшокласників у процесі фізичного виховання, що містить структурний, реалізаційний, результативно-оцінний рівні та охоплює ряд заходів, які впливають на залучення старшокласників до фізкультурно-оздоровчої діяльності, що відрізняється від наявних ступенем розробки, структурою та змістом і дозволяє упорядкувати систему методичної допомоги вчителям фізичної культури з планування та організації позакласної роботи. Уперше визначено чинники, що обмежують впровадження позакласної роботи старшокласників із фізичного виховання, обгрунтовано сукупність організаційних та соціально-педагогічних умов, що забезпечують ефективність організації змістовної позакласної роботи учнів старшого шкільного віку у вільний час, на підставі врахування їх мотивації. Удосконалено підходи до планування та контролю позакласної роботи старшокласників з фізичного виховання, критерії та показники ефективності фізичного виховання старшокласників у позакласній роботі. Доповнено дані про структуру та зміст позакласної роботи юнаків і дівчат, кількісні та якісні характеристики використання вільного часу учнівської молоді. Розширено уявлення про пріоритетні мотиви учнівської молоді щодо вибору занять руховою активністю у позаурочний час, показники їхньої рухової активності та психоемоційного стану.
|
10. |
Ковальова Н. О. Історіографія дослідження життєдіяльності Миколи Неплюєва – педагога, філософа і громадського діяча [Електронний ресурс] / Н. О. Ковальова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 324-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_68 Присвячено дослідженню історіографії життєдіяльності видатного громадського діяча, філософа та педагога М.М. Неплюєва. Проаналізовано найбільш відомі та грунтовні праці, в яких вивчаються творча спадщина, погляди та основні аспекти життя М. Неплюєва. Висвітлено різні погляди авторів на його світогляд, педагогічну та громадську діяльність, роботу Хрестовоздвиженського трудового братства. Встановлено відмінні риси новітньої історіографії та історіографії кінця XIX – початку XX ст.Посвящено исследованию историографии жизнедеятельности выдающегося общественного деятеля, философа и педагога М. Неплюева. Проанализированы наиболее известные и фундаментальные труды, в которых изучаются творческое наследие, взгляды и основные аспекты жизни Неплюева. Освещены различные взгляды авторов на его мировоззрение, педагогическую и общественную деятельность, работу Крестовоздвиженского трудового братства. Установлены отличительные черты новейшей историографии и историографии конца XIX – начала XX в.Article is devoted to the historiography investigation of the outstanding public figure, the philosopher and teacher N.Nepluev’s activity. The most known and fundamental publications which studied the heritage, views and the main aspects of Nepluev’s life of are analyzed. Different views of authors on his outlook, pedagogical and public activity, activity of The Holy Cross Day Labor brotherhood are highlighted. Distinctive features of a modern historiography and historiography of the XIX century ending– XX century beginning are established.
|
11. |
Ковальова Н. О. Значення семантичного суб’єкта в складнопідрядному допустовому реченні [Електронний ресурс] / Н. О. Ковальова // Лінгвістика. - 2014. - № 1. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2014_1_17
|
12. |
Безручук С. Л. Висвітлення проблем якості облікової інформації в літературних джерелах [Електронний ресурс] / С. Л. Безручук, Н. М. Ковальова // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 8-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_1_4
|
13. |
Клявзо С. П. Потенціал мінералізації чорнозему звичайного степової зони України [Електронний ресурс] / С. П. Клявзо, В. І. Шайтор Т. М. Чабан, Н. В. Ковальова // Бюлетень Інституту сільського господарства степової зони НААН України. - 2013. - № 5. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bisg_2013_5_16
|
14. |
Ковальова Н. Г. Особливості тактики слідчого експерименту під час розслідування самовільного зайняття земельної ділянки та самовільного будівництва [Електронний ресурс] / Н. Г. Ковальова // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2014. - № 2. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2014_2_11
|
15. |
Ковальова Н. С. Основні домінанти інноваційної діяльності підчас підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Н. С. Ковальова // Вісник СевНТУ. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Вип. 144. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntup_2013_144_11
|
16. |
Криворотько В. М. Розробка математичної моделі процесу струменевої генерації плівки рідини [Електронний ресурс] / В. М. Криворотько, Р. А. Ткачук, Н. І. Ковальова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 50. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_50_15 Зазначено, що для експериментального та теоретичного досліджень теплообміну, а також фізичного розуміння процесу в першу чергу необхідно вивчити гідродинаміку процесу. В плівкових апаратах під час дослідження теплообміну і за інших досліджень встановлено, що на інтенсивність теплообміну впливають різні фактори (товщина плівки, швидкість її руху, густота зрошення, тепловий потік, різність температур, хвилеутворення на поверхні плівки і т. інше). Наведено аналіз теоретичного дослідження щодо створення нового досконалого обладнання інтенсифікуючої дії за струменевої генерації плівки в апаратах харчової промисловості. Показано, що величина, компоненти швидкості та траєкторія потоку, які визначаються характеристичною функцією, залежать від значення швидкості та частинок у точках лінії, які своєю чергою змінюються залежно від кута нахилу обтікання. Зі збільшенням числа точок, які введені в розрахунок, підвищується точність визначення функції. З допомогою комплексної функції визначено основні характеристики потоку.
|
17. |
Ковальова Н. О. Семантичні мікроструктури, їхнє значення і співвідносне функціонування у складі односуб’єктного речення [Електронний ресурс] / Н. О. Ковальова // Дослідження з лексикології і граматики української мови. - 2013. - Вип. 14. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dlgum_2013_14_3
|
18. |
Ковальова Н. А Сільські сходи Катеринославщини в умовах "аграрної революції" 1917–1922 рр. [Електронний ресурс] / Н. А Ковальова // Наддніпрянська Україна: історичні процеси, події, постаті. - 2014. - Вип. 12. - С. 243-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nuippp_2014_12_28
|
19. |
Ковальова Н. А. Політико-просвітницька робота в українському селі у 1917 р. (на матеріалах Полтавщини) [Електронний ресурс] / Н. А. Ковальова // Наддніпрянська Україна: історичні процеси, події, постаті. - 2012. - Вип. 10. - С. 238-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nuippp_2012_10_28
|
20. |
Андрєєва О. Характеристика чинників, що лімітують упровадження позакласної роботи з фізичного виховання у старшій школі [Електронний ресурс] / О. Андрєєва, Н. Ковальова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 2. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2013_2_10
|
| |