Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69089:Пед./2013/144<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Вісник СевНТУ
: зб. наук. пр..- Севастополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні основи сучасної педагогіки і освіти

  4. Різун Н. О., Тараненко Ю. К. Концепція використання комп'ютерних технологій для реалізації методологічного підходу підвищення якості навчального процесу. - C. 3-11.
  5. Михайлова А. Г. Анализ состояния проблемы формирования профессионально творческих способностей будущих инженеров с помощью акмеологии в теории и практике. - C. 12-21.
  6. Недвига H. І. Реалізація освітніх стандартів як педагогічна умова розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. - C. 22-28.
  7. Bolshakova М. G. Developing cultural and motivational components of the linguo-cultural competence. - C. 29-34.
  8. Палёхина С. В. Педагогические условия развития социально-профессиональной мобильности будущего учителя иностранного языка в образовательной среде педагогического вуза. - C. 35-41.
  9. Кузнецова А. Ф. Эволюционное образование как основа становления культурного человечества. - C. 42-47.
  10. Кузёма Т. Б. Педагогическая практика как фактор формирования педагогической культуры будущего учителя иностранного языка. - C. 48-52.
  11. Сембрат А. Л. Аналіз особистісно-орієнтованих технологій в системі підготовки майбутніх учителів. - C. 53-56.
  12. Ковальова Н. С. Основні домінанти інноваційної діяльності підчас підготовки майбутніх педагогів. - C. 57-61.
  13. Косянчук С. В. Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів. - C. 62-66.
  14. Василенко Г. В. Особливості та напрями соціально-педагогічної корекції поведінки важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку. - C. 67-71.
  15. Прикладні питання педагогіки

  16. Абросимова Л. М. Обучение пунктуации английского научно-технического текста. - C. 72-76.
  17. Маригодов В. К. Анализ когнитивной карты системы обучения на основе экспертных оценок. - C. 77-80.
  18. Головко О. Н., Лей В. А. Система педагогической подготовки студентов инженерно-экологического профиля: практический блок. - C. 81-86.
  19. Строкина С. П. Формы, методы и функции контроля в процессе обучения истории украинской культуры в техническом вузе. - C. 87-94.
  20. Журавлева И. В. Специфика организации и проведения в вузе практических занятий по экономическим дисциплинам. - C. 95-100.
  21. Зуєнко Н. О. Аспекти та категорії комунікативної взаємодії учасників освітнього процесу. - C. 101-105.
  22. Мусійчук С. М. Сучасні підходи до формування самоефективності майбутніх лікарів ветеринарної медицини. - C. 106-111.
  23. Бабич В. І. Пошук шляхів формування соціального здоров'я підростаючого покоління в світлі трансформаційних процесів середньої освіти. - C. 112-116.
  24. Нєчаєва О. В. Зміст підготовки майбутніх учителів основ здоров'я до статевого виховання підлітків. - C. 117-120.
  25. Никифоров А. Є. Спрямованість на виховання здорових школярів та прагнення до особистісної і професійної самореалізації як важливі компоненти соціального здоров'я майбутнього педагога. - C. 121-124.
  26. Василенко О. М. Особливості формування громадянських якостей у підлітків в умовах притулку для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 125-129.
  27. Маслієва К. С. Тематичний контроль рівня сформованості мовної компетентності молодших школярів з іноземної мови. - C. 130-134.
  28. Черепанова С. О. Гуманітарно-педагогічний потенціал родознавства. - C. 135-140.
  29. Богинская Ю. В. Компоненты социально-педагогической поддержки и виды сопровождения студентов с ограниченными возможностями в вузе. - C. 141-147.
  30. Рокотянская Л. О. Психолого-педагогический аспект процесса социализации студентов с особыми образовательными потребностями. - C. 148-151.
  31. Психологічні аспекти педагогіки і освіти

  32. Моторная С. Е., Москалец Е. О. Исследование уровня тревожности старшеклассников как субъективного признака суицидального поведения и его коррекция в процессе образовательной деятельности. - C. 152-159.
  33. Емельянов К. Ю. Социально-психологическая адаптация студентов высшей школы и факторы её коррекции. - C. 160-164.
  34. Чех Н. В., Нечипорук Т. В. Использование разножанровой молодёжной музыки в обучении иностранному языку студентов-первокурсников технических вузов. - C. 165-170.
  35. Моторная С. Е., Тян Н. О. Проектирование содержания раздела "Деловые переговоры" дисциплины "Педагогика и психология высшей школы" для магистров технических специальностей. - C. 171-180.
  36. Проблеми сучасної зарубіжної педагогіки і освіти

  37. Топоркова Ю. А. Формы и методы гражданского воспитания студенческой молодежи в университетах США. - C. 181-185.
  38. Історія освіти і педагогічної думки

  39. Culea M. Education, elitism and the importance of leadership for postcolonial politics in Chinua Achebe's. - C. 186-190.
  40. Шкарлат Л. П. Духовно-нравственное воспитание в Симферопольском духовном мужском училище в 1878/1879 учебном году. - C. 191-194.
  41. Відгуки, рецензії, критика

  42. Смирнова Т. В. Опыт Севастопольского национального технического университета по реализации Концепции национального воспитания студенческой молодёжи. - C. 195-199.
2013
Вип. 144
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського