Пошуковий запит: (<.>A=Гомонюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гомонюк О. М. Допрофесійна підготовка майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_16
|
2. |
Гомонюк О. М. Вузівські технології як складова частина освітньої підсистеми розвитку професійно-педагогічної культури майбутнього соціального педагога [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2010. - № 2. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2010_2_20
|
3. |
Гомонюк О. М. Особливості підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у Великій Британії [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк, Л. П. Якубовська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_10
|
4. |
Гомонюк О. М. Основні підходи до визначення поняття "педагогічна культура" [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 5. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_5_13
|
5. |
Гомонюк О. М. Професійно-педагогічна культура майбутнього соціального педагога як синтез професійних компетентностей [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_12
|
6. |
Гомонюк О. М. Підготовка майбутніх педагогів природничих дисциплін до профілактичної роботи з підлітками у позааудиторний час [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2015. - № 1. - С. 82-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2015_1_9
|
7. |
Гомонюк О. М. Риторична культура майбутнього викладача як одна із складових його професійно-педагогічної культури [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_3_7
|
8. |
Гомонюк О. М. Сучасний зарубіжний досвід розвитку професійно-педагогічної культури у соціального працівника /соціального педагога [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_13 Розглянуто певні аспекти формування професійно-педагогічної культури майбутнього соціального педагога/соціального працівника в більшості зарубіжних країнах. що входять у Міжнародну асоціацію шкіл соціальної роботи. Окреслено вимоги, що висуваються до кандидатів, які навчаються соціальній роботі: вікові обмеження, освітній рівень, вимога мати університетську освіту тощо. Висвітлено особливості підготовки фахівців в Бельгії, Канаді, Великій Британії. Акцентовано увагу на системі цінностей соціального працівника, що склалася у західних країнах, а саме: прагнення до переваги індивіда відносно суспільства; повага конфіденційності у взаєминах із клієнтами; готовність відокремити особисті почуття від професійних стосунків; прагнення до соціальних змін; прагнення до передачі знань; повага до індивідуальних і групових розходжень; прагнення до розвитку здатності підопічного допомагати собі самому; готовність діяти від імені підопічного; прагнення до соціальної справедливості, до високих стандартів особистої та професійної етики.Отмечено, что для современной педагогической науки актуальным является изучение тенденций развития социального образования в международном образовательном пространстве и их влияние на систему образования Украины. Освоение зарубежного опыта профессиональной подготовки социальных работников/социальных педагогов требует объективной и всесторонней оценки, поскольку за ним стоят традиции, которые отличаются от украинских.For todayТs pedagogies the problem of studying the social educational tendencies development in the international education sphere and their impact on the Ukrainian education systems urgent. The adaptation of the foreign experience in professional training for social worker/social pedagogue needs the objective and all-sided estimation because of is background traditions that differ from Ukrainian ones. Our article deals with the professional-pedagogical culture forming in future specialists of socialsphere in different countries all over the world.
|
9. |
Гомонюк О. Педагогічні умови формування професійно значущих якостей у майбутніх реабілітологів [Електронний ресурс] / О. Гомонюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_21 Зазначено, що нині за всієї наявності та розмаїтості курсів у процесі професійної підготовки фахівців із фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах все ж мало уваги приділяють формуванню в них професійно значущих якостей.
|
10. |
Гомонюк О. Спрямованість змісту практичної підготовки на розвиток професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. Гомонюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_16
|
11. |
Гомонюк О. Актуальне видання. Рецензія на навчальний посібник Клос Лілії Євгенівни "Технології збереження здоров’я у соціальній сфері" [Електронний ресурс] / О. Гомонюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 257-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_28
|
12. |
Гомонюк О. Значення інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні валеологічної компетентності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Гомонюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_3_7
|
13. |
Гомонюк О. Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у скандинавських країнах [Електронний ресурс] / О. Гомонюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_24
|
14. |
Гомонюк О. М. Розвиток професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів у поза аудиторний час [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_42
|
15. |
Гомонюк О. М. Спецкурс "Професійно-педагогічна культура майбутнього соціального педагога" – складова формування професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_21
|
16. |
Гомонюк О. Особистий аспект діяльності майбутнього педагога – спосіб його саморозвитку та самореалізації [Електронний ресурс] / О. Гомонюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 4. - С. 66-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_4_8
|
17. |
Гомонюк О. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю в країнах Західної Європи та України [Електронний ресурс] / О. Гомонюк, Л. Покудіна // Порівняльна професійна педагогіка. - 2016. - № 6(3). - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2016_6(3)__19
|
18. |
Гомонюк О. М. Етичні засади професійної діяльності педагога [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_5_5
|
19. |
Гомонюк О. М. Особливості формування професійного самовизначення старшокласників у процесі профорієнтації [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк, А. В. Мазур. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_4_7
|
20. |
Гомонюк О. М. Особливості психологічної готовності до материнства [Електронний ресурс] / О. М. Гомонюк, Н. М. Яськова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_4_8
|
| |