РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (89)Журнали та продовжувані видання (84)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом : Навч. посіб. — К., 2001
2.

Петропавловська С. Є. Маркетингова політика комунікацій : Курс лекцій. — К., 2003
3.

Макнейл Р.  Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2007 - (Маркетинг. исслед. на практике).
4.

Хаг П.  Маркетинговые исследования: руководство по планированию методологии и оценке. — К.: Знання, 2005
5.

Гончаров С. М. Маркетинг : Навч. посіб. — Рівне, 2007
6.

Уотсон Т.  Методы оценки деятельности PR-подразделения компании : Лучшее практ. рук. по планированию, исслед. и оценке связей с общественностью. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2006
7.

Савельєв Є. В. Новітній маркетинг : навч. посіб. — К.: Знання, 2008 - (Сер. "Вища освіта XXI ст.").
8.

Савельєв Є. В. Новітній маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Т.: Екон. думка, 2005
9.

Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2007
10.

Мойсеєв В. А. Паблік рілейшнз : Навч. посіб. — К.: Академвидав, 2007 - (Альма-матер).
11.

Го Санни Т. Х. Простота: секрет эффективного маркетинга. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2006
12.

Петренко Н. М. Словник з маркетингу: англо-українсько-російський. — Д., 2006 - (Б-чка студ.).
13.

Бевзенко В. Ф. Эволюция маркетинга : Моногр. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005
14.

Фэррис П. У. Маркетинговые показатели: Более 50 показателей, которые важно знать каждому руководителю. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2009
15.

Корж М. В. Маркетинговый механизм в условиях глобализации: теория и практика : монография. — Краматорск, 2008
16.

Павленко А. Ф. Маркетинг : підручник. — К., 2008
17.

Кендюхов О. В. Маркетинг : термін. слов. — Донецьк, 2008
18.

Шостак Л.  Маркетинг как инструмент экспансии национального хозяйства в мировом экономическом пространстве. — 2007 // Экономика Украины.
19.

Фільянов П. О. Індивідуальний маркетинг як головна інноваційна стратегія компанії в умовах глобалізації. — 2007 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
20.

Єранкін О. О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації : монографія. — К., 2009
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського