РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000113336<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фэррис П. У. 
Маркетинговые показатели: Более 50 показателей, которые важно знать каждому руководителю = Marketing metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master / П. У. Фэррис, Н. Т. Бендл, Ф. И. Пфайфер, Д. Дж. Рейбштейн. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2009. - 480 c. - рус.

Раскрыты современные наиболее важные показатели маркетинга, обоснованы рекомендации по их использованию для максимального повышения рентабельности инвестиций и определения вновь открывающихся возможностей для извлечения прибыли. Приведены наиболее ценные показатели фактически по каждому аспекту маркетинга: стратегии продвижения товаров, рекламной деятельности и распределению, потребительскому восприятияю, доле рынка, потенциале конкурентов, марже и ценообразовании, товарах и управлении портфелями, прибыльности клиентов, торговом персонале и каналах сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713907 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського