РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000099659<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Го Санни Т. Х. 
Простота: секрет эффективного маркетинга / Санни Т. Х. Го, Пер. с англ.: А. В Дербенева. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 171 c. - рус.

Рассмотрены вопросы стратегии эффективности маркетинга. Основополагающая идея состоит в том, что простота - главный показатель компетентности. Исследована сущность и цели маркетинга, вопросы лидерства и средства определения возможностей рынка на макро- и микроуровнях. Описаны возможности упрощения решения стратегических и тактических проблем, определено понятие простого маркетингового комплекса. Изложены вопросы "усложненного" и "упрощенного" ценообразования, корпоративной культуры, бюджетирования, контроля и получения прибыли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671639 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського