РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090260<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Макнейл Р.  
Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса / Р. Макнейл. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 432 c. - (Маркетинг. исслед. на практике). - Библиогр.: с. 412-415 - рус.

Представлено наиболее полное и точное руководство по проведению маркетинговых исследований в сфере В2В. Используя простой и понятный подход, последовательно описаны и объяснены различные средства, методики и практики исследований, которые проводятся повсеместно в мире бизнеса. Основываясь на данных, полученных в разных странах, приведено множество конкретных примеров, демонстрирующих практику проведения исследований в сфере В2В, области их применения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131-211.1 + У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683438 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського