Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Забалдіна Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. | ДС92793 Забалдіна, Юлія Борисівна. Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Забалдіна Юлія Борисівна ; Федерація професійних спілок України, Інститут туризму. - К., 2005. - 224 арк.: табл. - арк. 186-200Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Інститут туризму; Федерація професійних спілок України; Інститут туризму
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 2. | РА342743 Забалдіна, Юлія Борисівна. Економічна діагностика та прогнозування розвитку регіонального ринку туристичних послуг [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Забалдіна Юлія Борисівна ; Науково-дослідний економічний ін-т Міністерства економіки України. - К., 2006. - 20 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Науково-дослідний економічний інститут Міністерства економіки України
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 3. | Р82746 Маркетинг [Текст] : навчально-тематичний план, програма, плани семінарських і практичних занять / Федерація профспілок України, Інститут туризму ; упоряд. Ю. Б. Забалдіна. - К. : [б.в.], 1998. - 43 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Забалдіна, Ю. Б. (упоряд.); Федерація профспілок УкраїниІнститут туризму
Видання зберігається у :
| 4. | Р83755 Рекреалогія Рекреалогія [Текст] : навч.- темат. план, програма, плани практ. занять / Федерація профспілок України, Інститут туризму ; упоряд. Ю. Б. Забалдіна. - К. : [б.в.], 1998. - 19 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Забалдіна, Ю. Б. (упоряд.); Федерація профспілок УкраїниІнститут туризму
Видання зберігається у :
| 5. | ВА634151 Забалдіна, Ю. Б.. Маркетинг туристичного підприємства [Текст] : навч. посібник / Ю. Б. Забалдіна ; Федерація профспілок України, Інститут туризму. - К. : [б.в.], 2002. - 196 с. - Бібліогр.: с. 192-194. - ISBN 966-7849-03-1Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Федерація профспілок України; Інститут туризму
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 6. | Р108925 Програма та методичні вказівки для проходження виробничої практики студентами IV та V курсів денної форми навчання напряму підготовки 0502 "Менеджмент" професійного спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" (менеджмент туристичної індустрії) [Текст] / упоряд. Ю. Б. Забалдіна, В. А. Лук'яненко ; Федерація профспілок України, Інститут туризму. Кафедра економіки та менеджменту. - К. : [б.в.], 2007. - 15 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Забалдіна, Ю. Б. (упоряд.); Лук'яненко, В. А. (упоряд.); Федерація профспілок України; Інститут туризму. Кафедра економіки та менеджменту
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 7. | Р109691 Інноваційний менеджмент [Текст] : навч.-темат. план, програма, плани семінар. і практ. занять для студ. напряму підгот. 0502 "Менеджмент" проф. спрямування 6.050200 "Менеджмент організацій" (менеджмент туристичної індустрії) / уклад. Ю. Б. Забалдіна ; Федерація профспілок України. Інститут туризму. - К. : [б.в.], 2007. - 20 с. - Бібліогр.: с. 18-20Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Забалдіна, Ю. Б. (уклад.); Федерація профспілок України. Інститут туризму
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 8. | ВА842058 Туристичні кластери [Текст] : монографія / [А. А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. А. А. Мазаракі ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. - 183 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-966-629-947-8Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Мазаракі, Анатолій Антонович; Ткаченко, Тетяна Іванівна; Мельниченко, Світлана Володимирівна; Ведмідь, Надія Іванівна; Гладкий, Олександр Віталійович; Босовська, Мирослава Веліксівна; Михайліченко, Ганна Іванівна; Хахлюк, Анатолій Миколайович; Жученко, Валентина Григорівна; Забалдіна, Юлія Борисівна; Кравцов, Сергій Олександрович; Дупляк, Тетяна Петрівна; Мазаракі, Анатолій Антонович (ред.); Київський національний торговельно-економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 9. | ВА858671 Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] : монографія / [А. А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. А. А. Мазаракі ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. - 351 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 325-351. - 300 прим. - ISBN 978-966-918-020-9Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельниченко, Світлана Володимирівна; Мельник, Тетяна Миколаївна; П'ятницька, Галина Тезіївна; Студінська, Галина Яківна; Кудирко, Людмила Петрівна; Забалдіна, Юлія Борисівна; Сєрова, Людмила Петрівна; П'янкова, Оксана Василівна; Слоква, Марина Григорівна; Будзяк, Василь Миронович; Головня, Юлія Ігорівна; Стукач, Тетяна Миколаївна; Дьяченко, Ольга Володимирівна; Варібрусова, Анна Сергіївна; Мазаракі, Анатолій Антонович (ред.); Київський національний торговельно-економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 10. | ВА864915 Маркетинг у туризмі [Текст] : навч. посіб. / [Ю. Б. Забалдіна та ін.] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ нац. торг.-екон. ун-т, 2020. - 631 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 630-631. - 120 прим. - ISBN 978-966-629-997-3Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Анотація: У навчальному посібнику подається перелік обов'язкових для розуміння особливостей маркетингової діяльності в сфері туризму питань, розкривається зміст кожної теми з викладом конкретних ринкових ситуацій, що дозволить читачеві краще зрозуміти механізми маркетингових впливів на кожному рівні управління туризмом. Кожна тема містить тести для самоконтролю, що полегшить роботу студентам і викладачам на практичних заняттях, під час проведення тренінгів. Видання підготовлене відповідно до програми дисципліни «Маркетинг в туризмі» для спеціальностей «Туризм» і «Менеджмент» (спеціалізація «Туристичний менеджмент») та рекомендується не тільки студентам, які навчаються за цими спеціальностями, а й працівникам туристичної сфери, і тим, хто цікавиться питаннями маркетингу туристичних підприємств і територій.
Дод. точки доступу: Забалдіна, Юлія Борисівна; Роскладка, Наталія Олександрівна; Білик, Владислав Васильович; Дупляк, Тетяна Петрівна; Київський національний торговельно-економічний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|