Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Пошуковий запит: (<.>U=У584.30-803.43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
РА370843
Завгородня, Тетяна Вікторівна.
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Завгородня Тетяна Вікторівна ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 18 с. : табл., рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВС32238

Англійсько- український абетковий покажчик [Текст] : до сьомої ред. Міжнародної класифікації товарів і послуг для реєстрації знаків. - К. : Держ. патентне відомоство України, 1997. - 336 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Чит. зал довідково-бібліографічного обслуговування

3.
В341669/Ч. 2, т. 2
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : пер. на укр. мову здійснено на основі автентичного англ. тексту Ніццької Класифікації. - К. : Державне патентне відомство України, 1997 .
Ч. 2, т. 2 : Перелік товарів і послуг за класами ; Класи 11-42 (Т. 2) ; . - К. : [б.в.], 1997. - 251 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
В341669/Ч. 2, т. 1
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : пер. на укр. мову здійснено на основі автентичного англ. тексту Ніццької Класифікації. - К. : Державне патентне відомство України, 1997 .
Ч. 2, т. 1 : Перелік товарів і послуг за класами ; Класи 1-10 (Т.1) ; . - К. : [б.в.], 1997. - 216 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
С10805/Ч. 2
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків [Текст] : ніццька класифікація. - К. : WIPO, 2008 .
Ч. 2 : Перелік товарів і послуг за класами. - [Б. м.] : [б.в.], 2008. - 175 с.
Дод. до офіц. бюлетеня "Промислова власність" №14 від 25 липня 2008р.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
С10805/Ч. 1
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків [Текст] : ніццька класифікація. - К. : WIPO, 2008 .
Ч. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг. - [Б. м.] : [б.в.], 2008. - 196 с.
Дод. до офіц. бюлетеня "Промислова власність" №14 від 25 липня 2008р.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
В341669/Ч. 1, т. 2
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : пер. на укр. мову здійснено на основі автентичного англ. тексту Ніццької Класифікації. - К. : Державне патентне відомство України, 1997 .
Ч. 1, т. 2 : Абетковий перелік товарів і послуг ; Товари (Н-Я) ; (Послуги А-Я) (т.2) ; . - [Б. м.] : [б.в.], 1997. - 272 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
С10928/Ч. 1
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Text] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" №2 від 15 лют. 2007 р. - К. : WIPO, 2007 .
Ч. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 198 c.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
С10928/Ч. 2
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" №2 від 15 лют. 2007 р. - К. : WIPO, 2007 .
Ч. 2 : Перелік товарів і послуг за класами. - [Б. м.] : [б.в.], 2007. - 178 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
В341669/Ч. 1, т. 1
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : пер. на укр. мову здійснено на основі автентичного англ. тексту Ніццької Класифікації. - К. : Державне патентне відомство України, 1997 .
Ч. 1, т. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг ; Товари А - М (т. 1) ; . - [Б. м.] : [б.в.], 1997. - 232 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ДС124529
Завгородня, Тетяна Вікторівна.
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Завгородня Тетяна Вікторівна ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2010. - 305, [4] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 270-305.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
С11232/1
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" № 24 від 26 груд. 2011 р. - 10-та ред. - [К.] : WIPO, 2011 .
Ч. 1 : Абетковий перелік товарів і послуг. - 2011. - 198 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
С11232/2
Міжнародна класифікація товарів і послуг для реєстрації знаків (Ніццька класифікація) [Текст] : дод. до офіц. бюл. "Промислова власність" № 24 від 26 груд. 2011 р. - 10-та ред. - [К.] : [б. в.], 2011 .
Ч. 2 : Перелік товарів і послуг за класами. - 2011. - 175 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
РА396203
Глазунова, Ольга Володимирівна.
Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Глазунова Ольга Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2013. - 20 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА406733
Гладій, Христина Григорівна.
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гладій Христина Григорівна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 20 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
АО276400
Увеґба, Отеґа.
Маленька чорна книжечка [Текст] : інструментарій для жінок, що працюють / Отеґа Увеґба ; [пер. з англ.: Ю. Вітяк, Т. Марченко]. - Київ : Snowdrop, 2021. - 158 с. - 1000 прим. - ISBN 978-617-7936-07-6
Кар’єрний гід від підприємиці зі списку Forbes Європа "30 до 30". 500 порад для жінок у бізнесі та фрілансі.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Вітяк, Юрій (пер.); Марченко, Тетяна (пер.); Uwagba, Otegha

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ДС142158
Гладій, Христина Григорівна.
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гладій Христина Григорівна ; Тернопіл. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2014. - 217, [8] арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 175-195.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА858671

Україна: бренд-орієнтований розвиток [Текст] : монографія / [А. А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. А. А. Мазаракі ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. - 351 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 325-351. - 300 прим. - ISBN 978-966-918-020-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельниченко, Світлана Володимирівна; Мельник, Тетяна Миколаївна; П'ятницька, Галина Тезіївна; Студінська, Галина Яківна; Кудирко, Людмила Петрівна; Забалдіна, Юлія Борисівна; Сєрова, Людмила Петрівна; П'янкова, Оксана Василівна; Слоква, Марина Григорівна; Будзяк, Василь Миронович; Головня, Юлія Ігорівна; Стукач, Тетяна Миколаївна; Дьяченко, Ольга Володимирівна; Варібрусова, Анна Сергіївна; Мазаракі, Анатолій Антонович (ред.); Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА860109
Райт, Кей.
Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі [Текст] / Кей Райт ; [пер. з англ. Наталії Савчук]. - Харків : Віват, 2023. - 300, [2] с. : рис. - (Бізнес). - Бібліогр. в кінці гл. - Пер. изд. : Follow the Feeling: Brand Building in a Noisy World / Kai D. Wright. - 2019. - 1400 прим. - ISBN 978-966-982-740-1 (укр.). - ISBN 978-1-11960-049-7 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Сильна емоція, яка спонукатиме клієнта купити продукт, — кожен підприємець мріє запалити таку, але не кожному це вдається. Проаналізувавши показники 1500 компаній, Кей Райт окреслив п’ять ключових складових бренду-взірця, улюбленця мільйонів. Книжка допоможе побудувати комунікацію, яка стане віральною, резонуватиме із суспільною думкою та створить правильний настрій. До вашого бренду захочеться повертатися знову і знову...


Дод. точки доступу:
Савчук, Наталія (пер.); Wright, Kai D.

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА862385
Джонсон, Метт.
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу [Текст] / Метт Джонсон, Прінс Гуман ; [пер. з англ. Олега Буйвола]. - Харків : Віват, 2023. - 381, [1] с. : іл. - (Бізнес) (PRO: Бізнес). - Назва на корінці : Вплив брендів. - Пер. изд. : Blindsight. The (Mostly) Hidden Ways Marketing Reshapes Our Brains / Matt A. Johnson, Prince Ghuman. - Dallas, 2020. - 1000 прим. - ISBN 978-966-982-937-5 (укр.). - ISBN 978-195-066-506-8 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».


Дод. точки доступу:
Гуман, Прінс; Ghuman, Prince; Буйвол, Олег (пер.); Johnson, Matt A.; Johnson, Matt A.; Ghuman, Prince

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського