Пошуковий запит: (<.>A=Забалдіна Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Стеченко Д. М. Економічна діагностика регіонального ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Д. М. Стеченко, Ю. Б. Забалдіна // Університетські наукові записки. - 2006. - № 1. - С. 350-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_1_59
|
2. |
Забалдіна Ю. Б. Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 12. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2011_12_37
|
3. |
Забалдіна Ю. Б. Управління розвитком туризму в Карпатському регіоні України [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна, Л. О. Коковський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2011. - № 2. - С. 128-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2011_2_24
|
4. |
Забалдіна Ю. Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна. // Ефективна економіка. - 2013. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_11_56
|
5. |
Босовська М. В. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста [Електронний ресурс] / М. В. Босовська, Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. В. Ткаченко // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 23. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_23_5
|
6. |
Забалдіна Ю. Б. Інституалізація управління туристськими дестинаціями [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(3). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(3)__20
|
7. |
Забалдіна Ю. Б. Формування івентивного портфеля туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна, А. П. Тараненко // Інтелект XXI. - 2017. - № 5. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2017_5_11
|
8. |
Ткаченко Т. Івент-індустрія та туризм у світовій економіці [Електронний ресурс] / Т. Ткаченко, Т. Дупляк, Ю. Забалдіна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2020. - № 4. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2020_4_6 Визначено сутність і види івентів. Досліджено регіональну структуру міжнародного ринку бізнес-івентів і запропоновано рейтинг країн за рівнем впливу івентів на економіку. Проаналізовано магістерські освітні програми з івент-менеджменту в туризмі провідних закладів вищої освіти у світі. Розглянуто перспективи виходу івент-індустрії з кризи, спричиненої пандемією COVID-19.
|
9. |
Забалдіна Ю. Б. Формування програм споживчої лояльності в туризмі [Електронний ресурс] / Ю. Б. Забалдіна, Т. П. Дупляк, А. М. Клімова, Н. О. Роскладка. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_33
|
10. |
Дупляк Т. П. Методологічні підходи до стратегічного планування розвитку туристичної дестинації [Електронний ресурс] / Т. П. Дупляк, В. Г. Жученко, Ю. Б. Забалдіна. // Ефективна економіка. - 2018. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2018_12_25
|