Пошуковий запит: (<.>A=Сак Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сак Т. В. Економічна безпека України: поняття, структура, основні тенденції [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Інноваційна економіка. - 2013. - № 6. - С. 336-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_6_81
|
2. |
Гільберг Т. Г. Сучасний підручник "Природознавство" для початкової школи: питання структури та організації змісту [Електронний ресурс] / Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_16
|
3. |
Сак Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами : проблема оцінювання навчальних досягнень [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 24. - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_24_47
|
4. |
Сак Т. В. Диференційований підхід до навчання учнів з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 215-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_46
|
5. |
Сак Т. Індивідуалізація навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі [Електронний ресурс] / Т. Сак // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 4. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_4_5 Висвітлено різні підходи до вивчення питання диференціації та індивідуалізації навчання учнів з особливими освітніми потребами у зарубіжних дослідженнях. Зазначено, що індивідуалізація навчання передбачає диференціацію навчального матеріалу, розроблення системи завдань різного рівня складності та обсягу, створення системи заходів з організації процесу навчання, який має враховувати індивідуальні особливості кожного учня. Визначено психолого-педагогічні умови індивідуалізації при формуванні мотивації до навчання в учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. Розглянуто напрями процесу корекційно-розвивального навчання означених дітей в інклюзивному класі, що охоплюють складники навчальної діяльності (мотиваційний, операційний, змістовий), кожний з яких, крім загальних, має конкретну мету. Розкрито сутність психолого-педагогічних методів та прийомів індивідуалізації корекційно-розвивального навчання, а саме: формування мотивації до навчання, розвиток пізнавальної сфери, розвиток самоконтролю. Подано рекомендації щодо організації навчальної діяльності школярів із розладами уваги в класі.Представлены различные подходы к изучению вопроса дифференциации и индивидуализации обучения учащихся с особыми образовательными потребностями в зарубежных исследованиях. Указано, что индивидуализация обучения предполагает дифференциацию учебного материала, разработку систем заданий различного уровня сложности и объема, создание системы мер по организации процесса обучения, который должен учитывать индивидуальные особенности каждого ученика. Определены психолого-педагогические условия индивидуализации при формировании мотивации к обучению у учащихся с особыми образовательными потребностями в инклюзивном классе. Рассмотрены направления процесса коррекционно-развивающего обучения указанных детей в инклюзивном классе, охватывающие составляющие учебной деятельности (мотивационный, операционный, смысловой), каждый из которых, помимо общих, имеет конкретную цель. Раскрыта сущность психолого-педагогических методов и приемов индивидуализации коррекционно-развивающего обучения, а именно: формирование мотивации к обучению, развитие познавательной сферы, развитие самоконтроля. Даны рекомендации по организации учебной деятельности школьников с расстройствами внимания в классе.This article addresses the issue of individualization of teaching students with special needs in inclusive classes. We give an overview of international research on differentiation and individualization of inclusion conclusions regarding implementation of the components of a standardized curriculum; educational purposes, adapted/modified curriculum and individual educational program for students with special educational needs. Determined that the established approaches to differentiating learning environment in terms of inclusion advisable to further the national practice of teaching children with special educational needs, projecting them on the features of the content, methods and techniques of teaching in secondary school. We describe the psychological and pedagogical conditions of pupils with special educational needs and their motivation to learn; recommendations for reducing negative emotional expressions and anxiety as factors that affect the overall performance and the process of knowledge acquisition in students with special needs during the learning process. Presented direction of cognitive areas related to the implementation of remedial developmental learning tasks that can be applied to the treatment program in a special school. Considered psychological mechanisms of self-control, and submitted recommendations on the organization of learning activities for students with attention debilities in class.
|
6. |
Сак Т. В. Проблема реалізації корекційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі [Електронний ресурс] / Т. В. Сак, Р. Г. Процюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 388-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_116
|
7. |
Сак Т. Фінансово-економічна безпека комерційних банків України [Електронний ресурс] / Т. Сак // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2015_2_14
|
8. |
Сак Т. В. Навчальне середовище інклюзивного класу [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 243-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_64
|
9. |
Сак Т. В. Структура підручника з природознавства спеціальної школи [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 15. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_22
|
10. |
Сак Т. В. Диференціювання навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 5. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_16
|
11. |
Сак Т. Концепція науково-методичного забезпечення формування навчальної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку (Проект) [Електронний ресурс] / Т. Сак, Л. Прохоренко, І. Омельченко, І. Логвінова, О. Бабяк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_3
|
12. |
Сак Т. В. Формування комунікативної спрямованості зорового контакту у дітей дошкільного віку із розладами спектру аутизму [Електронний ресурс] / Т. В. Сак, І. П. Логвінова // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__22
|
13. |
Сак Т. В. Психолого-педагогічні складові навчального середовища в інклюзивному класі [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__30
|
14. |
Сак Т. В. Інноваційна діяльність підприємств у контексті комплексного забезпечення економічної безпеки [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(3). - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(3)__31
|
15. |
Сак Т. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: сутність, інструментарій [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 17. - С. 362-364. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_91 Обгрунтовано переваги безоцінного методу оцінювання (БМО) перед баловою системою оцінювання навчальних досягнень учнів I - II класів за умов навчання в інклюзивному класі. Описано вимоги до БМО, психологічні механізми самооцінювання молодших школярів з особливостями психофізичного розвитку. Наголошено, що вчитель має формувати в учнів контрольно-оцінювальну діяльність як систему спеціальних дій, якими учень перевіряє власну діяльність. Висвітлено прийом самоцінювання за допомогою прийому оцінних лінійок. Для більшої ефективності самооцінювання рекомендовано, щоб учень сам обирав, що дати вчителеві для оцінювання, а також складність контрольованого завдання, складність та обсяг домашнього завдання тощо. Наведено принципи, що забезпечують успішність БМО (градації складності навчального матеріалу, свободи вибору учнем складності завдання, поступового нагромадження досягнень, вибору). Підсумовано, що оцінювання може бути складовою навчального процесу, що забезпечує пропедевтичне засвоєння знань, опанування умінь з навчальних предметів та корекційний розвиток складових психологічної готовності до шкільного навчання.Обоснованы преимущества безоценочного метода оценки (БМО) перед балловой системой оценивания учебных достижений учеников I - II классов в условиях обучения в инклюзивных классах. Описаны требования к БМО, психологические механизмы самооценивания младших школьников с особенностями психофизического развития. Отмечено, что учитель должен формировать у учащихся контрольно-оценочную деятельность как систему специальных действий, которыми ученик проверяет собственную деятельность. Освещен прием самооценивания посредством приема оценочных линеек. Для большей эффективности самооценки рекомендуется, чтобы ученик сам выбирал, что дать учителю для оценки, а также сложность контролируемого задания, сложность и объем домашнего задания и др. Приведены принципы, обеспечивающие успешность БМО (градации сложности учебного материала, свободы выбора учеником сложности задачи, постепенного накопления достижений, выбора). Подытожено, что оценка может быть составной учебного процесса, обеспечивающего пропедевтическое усвоение знаний, овладение умениями по учебным предметам и коррекционное развитие составляющих психологической готовности к школьному обучению.The advantages of the method of estimation without points (EWP) before the Points system evaluation of educational achievements of students I - II grades in courses in inclusive classrooms. Describe the requirements for the EWP, psychological mechanisms of self-evaluation of junior school children with peculiarities of psychophysical development.Висвітлено питання контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів, усталених у загальноосвітній школі в Україні, що слугують основою для організації та оцінювання навчальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. Розглянуто питання диференціації та оцінювання навчально-дидактичного забезпечення в інклюзивному класі. Подано інструментарій оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. Розкрито особливості безбального оцінювання та технології якісного оцінювання навчальних досягнень учнів. Приділено увагу організації навчання в інклюзивному класі, зокрема розробленню програми розвитку школяра з особливими освітніми потребами, організації навчального процесу та співпраці в інклюзивному класі.
|
16. |
Сак Т. В. Психолого-педагогічні умови реалізації державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 29. - С. 239-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_29_42
|
17. |
Сак Т. В. Комплексний підхід до обґрунтування стратегії маркетингу підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Сак, І. М. Стасюк. // Ефективна економіка. - 2015. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_6_30
|
18. |
Сак Т. Програма "Корекція розвитку" та її реалізація у навчанні школярів із затримкою психічного розвитку [Електронний ресурс] / Т. Сак // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 2. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2016_2_3
|
19. |
Сак Т. В. Економічні інтереси малого підприємництва як об'єкт захисту [Електронний ресурс] / Т. В. Сак // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 22. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_22_16
|
20. |
Сак Т.В. Психолого-педагогічна типологія затримки психічного розвитку та її реалізація в організації корекційного навчання [Електронний ресурс] / Т.В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2017. - Вип. 33. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2017_33_29
|
| |