Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (41)Журнали та продовжувані видання (6)Автореферати дисертацій (5)Реферативна база даних (69)Авторитетний файл імен осіб (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Романенко Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Нагірняк С. В. 
Синтез і характеристика нанодисперсних порошків оксиду стануму (IV) з оксалату стануму (ІІ) [Електронний ресурс] / С. В. Нагірняк, Т. А. Донцова, І. М. Астрелін, О. Ф. Алексе-єв, Ю. М. Романенко // Наукові вісті Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2012. - № 2. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NVKPI_2012_2_21
Одержано порошки оксиду стануму (IV) з оксалату стануму (II) за допомогою термічного методу без та з попередньою хімічною обробкою. Рентгенофазовим, рентгеноструктурним і мікроскопічними методами аналізу досліджено їх мікроструктуру. Встановлено, що одержані за обома методами зразки мають тетрагональну структуру типу рутилу. Визначено, що зразок, одержаний з попередньою хімічною обробкою та подальшою термообробкою, має більш пористу структуру, ніж зразок, що одержаний тільки термічним способом. З використанням методів ренгеноструктурного аналізу розраховано параметри решітки та розмір кристалітів синтезованих зразків SnO2. За мікроскопічними дослідженнями та ренгеноструктурним аналізом доведено, що одержані порошки обома методами мають нанометровий діапазон від 6,9 до 27,4 нм за розрахованими розмірами кристалітів та від 5 до 50 нм за даними мікроскопії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.762 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Романенко Ю. В. 
Маніпулювання макроідентичністю в масових комунікаціях: до постановки проблеми [Електронний ресурс] / Ю. В. Романенко // Грані. - 2013. - № 8. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2013_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Романенко Ю. А. 
Портфоліо студента: дидактичний аспект [Електронний ресурс] / Ю. А. Романенко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 78.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Романенко Ю. В. 
Практичне застосування фізіогномічного аналізу політичних лідерів у міжнародних відносинах [Електронний ресурс] / Ю. В. Романенко, К. Г. Чижик // Панорама політологічних студій. - 2012. - Вип. 8. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pps_2012_8_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.922 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Романенко Ю. 
Формування уявлень учителів про тест як систему [Електронний ресурс] / Ю. Романенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 157-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_16
З'ясовано сутність поняття "тест" та його функцій у педагогічному процесі (діагностичної, навчальної, організаційної, виховної). Розглянуто поняття "система" як ключове у науковому визначенні тесту та пояснено основні системні принципи: цілісність, структурність, взаємозалежність системи та середовища, ієрархічність і множинність опису кожної системи. Виявлено, що збірники тестів і тестових завдань, видані в Україні, потребують доопрацювання для перетворення їх на готові валідні тести. Наведено вимоги до об'єктивного педагогічного вимірювання та до створення з цією метою завдань будь-якої форми, перераховано вади тестів, самостійно складаних вчителями. Обгрунтовано необхідність формування уявлення вчителів про тест як систему та подальшого вдосконалення методики впровадження комбінованого використання тестів з іншими засобами навчання і контролю знань.Выяснена сущность понятия "тест" и его функций в педагогическом процессе (диагностической, учебной, организационной, воспитательной). Рассмотрено понятие "система" как ключевое в научном определении теста и объяснены основные системные принципы: целостность, структурность, взаимозависимость системы и среды, иерархичность и множественность описания каждой системы. Выявлено, что сборники тестов и тестовых заданий, изданные в Украине, требуют доработки для превращения их в готовые валидные тесты. Представлены требования к объективному педагогическому измерению и к созданию с этой целью задач любой формы, перечислены недостатки тестов, самостоятельно составляемых учителями. Обоснована необходимость формирования представления учителей о тесте как системе и дальнейшего совершенствования методики внедрения комбинированного использования тестов с другими средствами обучения и контроля знаний.The essence of the notion of "test" and its functions in the pedagogical process (diagnostic, educational, organizational, educational) was found. The notion of "system" as a keyword in the scientific definition of the test was examined, and the basic system principles: integrity, structuring, interdependence of the system and environment, hierarchy and multiple descriptions of each system were explained. Revealed that the collections of tests and test items published in Ukraine, require further development to transform them into finished valid tests. Objective requirements to the pedagogical measurement and to the creation of any form tasks for this purpose were presented, shortcomings of tests independently drawn up by teachers were listed. The necessity of forming of teachers' perceptions about test as a system and further improve the methods of introduction of the tests' use combined with other means of learning and knowledge control was substantiated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Романенко Ю. А. 
Моніторинг якості вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. А. Романенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__11
Теоретично обгрунтовано розроблені концептуальні положення моніторингу якості вищої освіти шляхом уточнення поняття "моніторинг якості вищої освіти"; визначення методологічної основи системи оцінювання якості вищої освіти; функцій, напрямів, структури організації, об'єктів, інструментарію моніторингу якості вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.084 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Романенко Ю. 
Технологія співпраці як шлях реалізації інтеграції в навчально-виховному процесі ВНЗ [Електронний ресурс] / Ю. Романенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_9
Визначено ризики процесу реалізації цілей та завдань Національної стратегії освіти. Висвітлено інноваційний потенціал інтегрованої системи навчання: нові умови освітньої діяльності, модель активізації інтелектуальної діяльності та розвивальних технологій. Уточнено поняття "інтеграція" й особливості його застосування в сфері освіти та науки. Розкрито зміст інтеграції освіті та шляхи вирішення проблеми інтеграції в освітній системі України. Висловлено рекомендації щодо спрямування державної політики в сфері освіти. Відзначено, що методика опанування певною технологією здійснюється за самою технологією. Описано схему вивчення нового процесу/технології співробітництва в системі інтегрованого навчання. Доведено, що запропонована методика дозволяє оволодіти сучасними технологіями одночасно на теоретичному та практичному рівнях.Определены риски процесса реализации целей и задач Национальной стратегии образования. Освещен инновационный потенциал интегрированной системы обучения: новые условия образовательной деятельности, модель активизации интеллектуальной деятельности и развивающих технологий. Уточнено понятие "интеграция" и особенности его применения в сфере образования и науки. Раскрыто содержание интеграции образовании и пути решения проблемы интеграции в образовательной системе Украины. Высказаны рекомендации относительно направления государственной политики в сфере образования. Отмечено, что методика овладения определенной технологией осуществляется по самой технологии. Описана схема изучения нового процесса/технологии сотрудничества в системе интегрированного обучения. Доказано, что предложенная методика позволяет овладеть современными технологиями одновременно на теоретическом и практическом уровнях.Identified are the risks of implementation of the goals and objectives of the National Strategy for Education. Elucidated is the innovation potential of integrated learning systems: new conditions of the educational activity, activation model of intellectual activity and developing technologies. Clarified is the concept of "integration" and its specific application in the field of education and science. Disclosed is the content of education and integration solutions to the problem of integration in the educational system of Ukraine. Been made are the recommendations for national policies in education. It is noted that the method of mastering a specific technology is carried out by the technology itself. Described is scheme of learning new process/technology collaboration in the system of integrated education. It is noted that the proposed technique allows acquiring advanced technologies both at the theoretical and practical levels.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.994 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Романенко Ю. 
Технологія співпраці як шлях до глобалізації освіти [Електронний ресурс] / Ю. Романенко // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 7. - С. 19-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_7_6
Визначено ризики процесу реалізації цілей та завдань Національної стратегії освіти. Висвітлено інноваційний потенціал інтегрованої системи навчання: нові умови освітньої діяльності, модель активізації інтелектуальної діяльності та розвивальних технологій. Уточнено поняття "інтеграція" й особливості його застосування в сфері освіти та науки. Розкрито зміст інтеграції освіті та шляхи вирішення проблеми інтеграції в освітній системі України. Висловлено рекомендації щодо спрямування державної політики в сфері освіти. Відзначено, що методика опанування певною технологією здійснюється за самою технологією. Описано схему вивчення нового процесу/технології співробітництва в системі інтегрованого навчання. Доведено, що запропонована методика дозволяє оволодіти сучасними технологіями одночасно на теоретичному та практичному рівнях.Определены риски процесса реализации целей и задач Национальной стратегии образования. Освещен инновационный потенциал интегрированной системы обучения: новые условия образовательной деятельности, модель активизации интеллектуальной деятельности и развивающих технологий. Уточнено понятие "интеграция" и особенности его применения в сфере образования и науки. Раскрыто содержание интеграции образовании и пути решения проблемы интеграции в образовательной системе Украины. Высказаны рекомендации относительно направления государственной политики в сфере образования. Отмечено, что методика овладения определенной технологией осуществляется по самой технологии. Описана схема изучения нового процесса/технологии сотрудничества в системе интегрированного обучения. Доказано, что предложенная методика позволяет овладеть современными технологиями одновременно на теоретическом и практическом уровнях.Identified are the risks of implementation of the goals and objectives of the National Strategy for Education. Elucidated is the innovation potential of integrated learning systems: new conditions of the educational activity, activation model of intellectual activity and developing technologies. Clarified is the concept of "integration" and its specific application in the field of education and science. Disclosed is the content of education and integration solutions to the problem of integration in the educational system of Ukraine. Been made are the recommendations for national policies in education. It is noted that the method of mastering a specific technology is carried out by the technology itself. Described is scheme of learning new process/technology collaboration in the system of integrated education. It is noted that the proposed technique allows acquiring advanced technologies both at the theoretical and practical levels.
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Романенко Ю. А. 
Основи організації моніторингу у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Ю. А. Романенко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Романенко В. И. 
Синдром грушевидной мышцы [Електронний ресурс] / В. И. Романенко, И. В. Романенко, Ю. И. Романенко // Міжнародний неврологічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2014_8_12
Синдром грушевидной мышцы (СГМ) - один из самых распространенных видов периферических нейропатий. Основным клиническим проявлением СГМ является выраженная ишиалгия, которая обусловлена как компрессией седалищного нерва в подгрушевидном пространстве, так и собственно патологическим спазмом грушевидной мышцы. Рассмотрены аспекты, касающиеся анатомии, этиологии, патогенеза, клинических манифестаций, диагностики и лечения СГМ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.854 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Романенко Ю. А. 
Підходи до розробки стандартизованого інструменту вимірювання результатів навчання хімії [Електронний ресурс] / Ю. А. Романенко // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 602.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Юркова О. І. 
Структура та фазовий склад високоентропійного AlCuNiFeTi сплаву, отриманого методом механічного легування [Електронний ресурс] / О. І. Юркова, В. В. Чернявський, Ю. М. Романенко // Металознавство та обробка металів. - 2014. - № 4. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MOM_2014_4_4
За допомогою методів скануючої електронної мікроскопії та рентгеноструктурного аналізу досліджено особливості формування фазового складу та структури порошкового жвіатомного високоентропійного AlCuNiFeTi сплаву на різних етапах механічного легування в планетарному млині. Встановлено, що протягом 20 год відбувається формування однофазного нанокристалічного високоентропійного сплаву зі структурою ОЦК твердого розчину.
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.483 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Романенко Ю. Н. 
Закономерности распределения температур в потоках расплавов стали и чугуна при получении биметаллических отливок [Електронний ресурс] / Ю. Н. Романенко, О. А. Пеликан, В. Н. Олейник, И. О. Шинский, В. В. Ширяев // Металл и литье Украины. - 2009. - № 6. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MLU_2009_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 559.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ширяев В. В. 
Технологические особенности производства биметаллических (многослойных) отливок повышенной износостойкости [Електронний ресурс] / В. В. Ширяев, О. А. Пеликан, И. О. Шинский, Д. В. Глушков, Ю. Н. Романенко // Металл и литье Украины. - 2009. - № 7-8. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MLU_2009_7-8_13
Проанализированы особенности технологических процессов изготовления биметаллических и многослойных отливок. Показано, что применение биметаллических отливок позволяет получить высокие технические и экономические результаты, наиболее важным из которых является увеличение ресурса деталей в 2,5 - 6,0 раз.
Попередній перегляд:   Завантажити - 878.277 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Романенко Ю. Н. 
Оценка изменения коэффициента теплопроводности армированных отливок [Електронний ресурс] / Ю. Н. Романенко, Е. Г. Афтандилянц, И. О. Шинский, О. А. Пеликан // Процессы литья. - 2009. - № 2. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PLN_2009_2_13
Представлены методика и результаты численного моделирования изменения теплопроводности армированных отливок в зависимости от объемной доли армирующих элементов. Выполнен сравнительный анализ некоторых существующих аналитических зависимостей, позволяющих рассчитывать теплопроводность армированных материалов. Установлены границы использования этих зависимостей, а также точность получаемых результатов. Изложены принципы автоматизации расчета макроскопических теплофизических свойств армированных материалов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.732 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Романенко В. И. 
Полиненасыщенные жирные кислоты при умеренных когнитивных расстройствах [Електронний ресурс] / В. И. Романенко, Ю. И. Романенко, И. В. Романенко // Міжнародний неврологічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2015_2_21
Освещен патогенез ранних проявлений атеросклероза с учетом неуправляемых и управляемых факторов риска его развития. Проблемы хронической сосудисто-мозговой недостаточности и когнитивных расстройств рассматриваются в их взаимосвязи. Акцентировано внимание на коррекции не только общего холестерина, но и его отдельных фракций. Описана роль природного препарата омега-3, содержащего полиненасыщенные жирные кислоты.
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.337 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Іваненко І. М. 
Синтез нанодисперсних порошків стануму(IV) оксиду з розвиненою поверхнею [Електронний ресурс] / І. М. Іваненко, Т. А. Донцова, І. М. Астрелін, Ю. М. Романенко // Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології. - 2014. - Т. 12, Вип. 2. - С. 347-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nano_2014_12_2_16
С помощью золь-гель-метода с использованием изопропанола, изобутанола, бутанола и изоамилового спирта разных концентраций синтезированы серийные образцы SnO2. Установлено, что с увеличением длины цепи соответствующих спиртов или размера их молекулы площадь поверхности получаемых порошков SnO2 возрастает. Рентгенофазовым анализом определено, что во всех исследованных спиртах получается кристаллический SnO2 типа рутила. На ПЕМ-изображениях синтезированных образцов видны частицы сферической или почти сферической формы со средним размером приблизительно в 15 - 40 нм, которые образуют агломераты в 80 - 120 нм. Предложен механизм превращений, которые происходят при синтезе оксида олова(IV) из хлорида олова(II) с помощью золь-гель-метода.
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.403 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Романенко В. И. 
Лечение тревожно-депрессивных расстройств в соматической практике: назначение комбинации экстрактов зверобоя и валерианы [Електронний ресурс] / В. И. Романенко, Ю. И. Романенко, И. В. Романенко // Міжнародний неврологічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2016_1_13
Рассмотрены результаты клинических исследований по изучению эффективности и безопасности применения комбинированного препарата экстрактов зверобоя и валерианы у пациентов с тревожно-депрессивными расстройствами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.074 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Романенко В. І. 
Клінічні профілі пацієнтів із хронічними больовими синдромами попереково-крижової локалізації [Електронний ресурс] / В. І. Романенко, І. В. Романенко, Ю. І. Романенко // Травма. - 2016. - Т. 17, № 2. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Travma_2016_17_2_16
Мета дослідження - визначити клінічні профілі пацієнтів із болем у нижній частині спини відповідно до груп за класифікацією захворювань хребта Квебекської спеціальної комісії (КЗХКСК). Було обстежено 103 пацієнти із хронічними попереково-крижовими больовими синдромами. Дослідження включало клініко-неврологічне обстеження з детальним сенсорним тестуванням, якісною та кількісною оцінкою болю за допомогою больового опитувальника Мак-Гілла та візуальної аналогової шкали (ВАШ). З метою визначення рухливості поперекового відділу хребта проводилися пальце-підлогова проба (ППП) і модифікований тест Шобера. Всіх пацієнтів було розподілено на 4 групи відповідно до КЗХКСК. Пацієнти групи I мали достовірно менший вік у порівнянні з іншими групами, а інтенсивність болю за ВАШ була достовірно вищою у групі IV. Показники модифікованого тесту Шобера були достовірно нижчими у групі IV у порівнянні з групою I, тоді як значення ППП були достовірно меншими у групі I у порівнянні з групою IV. У групі IV сенсорний дефіцит був представлений у 90 % випадків; частіше зустрічався біль, подібний удару струмом (85,4 %), пекучий (70,7 %), гарячий (34,1 %), палючий (31,7 %) і колючий (22,0 %) біль. Висновки: пацієнти з хронічними больовими синдромами попереково-крижової локалізації мають певні клінічні особливості, що чітко виділяються під час розподілу пацієнтів на групи відповідно до КЗХКСК; лікарям різних спеціальностей доцільно використовувати у своїй клінічній практиці КЗХКСК з метою оцінки провідного механізму болю, прогнозу захворювання та вибору механізм-орієнтованої терапії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.431 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Романенко Ю. В. 
Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин у багатополярному світі. Перспективи та можливості для України [Електронний ресурс] / Ю. В. Романенко, К. Г. Чижик // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. - 2012. - № 20. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnum_2012_20_3
Здійснено аналіз основних геополітичних процесів на міжнародній арені за умов переосмислення провідними державами своєї ролі в сучасному світі. Досліджено динаміку міжнародних відносин країн Північної Америки, Європи та Азії, визначено причинно-наслідкові зв'язки й взаємозалежності в системах їх зовнішньополітичної діяльності. Розглянуто сучасний стан зовнішньої політики Сполучених Штатів Америки та Китайської Народної Республіки, а також нову інтеграційну концепцію Європейського Союзу, визначено основні проблеми й перспективи. Досліджено роль та можливості України в сучасних глобальних процесах, у контексті розширення поля її зовнішньополітичної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.235 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського