Пошуковий запит: (<.>A=Заячук Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Заячук Ю. Українознавча освіта в канадських університетах: сучасний стан і перспективи [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Історичні науки. - 2008. - Вип. 11. - С. 505-514. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoai_2008_11_45
|
2. |
Заячук Ю. Сучасні реформи у галузі вищої освіти: досвід європейських країн [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_18 Розглянуто процес сучасних європейських реформ у галузі вищої освіти. Проаналізовано зміни умов діяльності та "виклики" для професії викладача університету в умовах Болонської реформи. На прикладі порівняльного аналізу процесу адаптації реформи в галузі вищої освіти, а саме Болонської реформи у Гумбольдтському університеті (м. Берлін, Німеччина) та Університеті Турку (м. Турку, Фінляндія), автором було досліджено, що різні європейські країни приймають цілі Болонського процесу швидше чи повільніше, в тому числі і залежно від власних національних, культурних та історичних освітніх традицій. Зокрема, в Німеччині переважає Гумбольдтська університетська модель; в Фінляндії – скандинавська університетська модель. Констатовано, що Україна є прикладом перехідної університетської моделі.Рассмотрен процесс современных европейских реформ в области высшего образования. Проанализированы изменения условий деятельности и "вызовы" для профессии преподавателя университета в условиях Болонской реформы. На примере результатов сравнительного анализа процесса адаптации реформы в области высшего образования в Гумбольдтском университете (г. Берлин, Германия) и Университете Турку (г. Турку, Финляндия), было показано, что различные европейские страны принимают цели Болонского процесса скорее или медленнее, в том числе и в зависимости от собственных национальных, культурных и исторических образовательных традиций. В частности, в Германии преобладает Гумбольдтская университетская модель; в Финляндии – скандинавская университетская модель. Констатировано, что Украина является примером переходной университетской модели.This article presents the results of the recent research in the area of European higher education reforms obtained between September 2011 and February 2012 in Humboldt University in Berlin, Germany, and the University of Turku, Finland supported by EMECW Program. The implemented methodological approach is based on the questionnaires, meetings, and interviews with different actors involved in the University system at different levels – with professors, scientists, PhD, Master and Bachelor students and administrators dealing with student affairs. The emphasis in this article is made on the issue of contemporary processes of reforming of higher education system by the example of different European countries and different European higher education models, such as Humboldtian (Germany) and Nordic (Finland).
|
3. |
Заячук Ю. Зміст та навчально-методичне забезпечення українознавчих дисциплін в університетах Канади [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Історичні науки. - 2007. - Вип. 9. - С. 478-487. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoai_2007_9_60
|
4. |
Заячук Ю. Актуальні проблеми релігійного виховання в сучасній українській школі [Електронний ресурс] / Ю. Заячук, М. Кобрин // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2011. - Вип. 27. - С. 130-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2011_27_17
|
5. |
Заячук Ю. "Виклики” для професії університетського викладача в умовах сучасних реформ у галузі вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 29. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2013_29_16
|
6. |
Заячук Ю. Д. Структурні реформи та реформи освітнього менеджменту в рамках сучасного європейського простору вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Д. Заячук // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_23
|
7. |
Заячук Ю. Д. Університет і суспільство: історичний вимір та сучасний глобалізований світ [Електронний ресурс] / Ю. Д. Заячук // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2017. - Вип. 32. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2017_32_5
|
8. |
Заячук Ю. Інтернаціоналізація як складова діяльності університету та її роль у сучасній динаміці вищої освіти [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 4. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_4_5
|
9. |
Заячук Ю. Формування світового ринку послуг вищої освіти: конкуренція чи співпраця [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2021. - Вип. 3. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2021_3_10
|
10. |
Заячук Ю. Місія університету в суспільстві: формування університетської традиції та сучасні виклики [Електронний ресурс] / Ю. Заячук, О. Ковальська // Педагогічний дискурс. - 2020. - Вип. 29. - С. 38-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2020_29_8
|
11. |
Заячук Ю. Д. Аналіз національного рівня інтернаціоналізації вищої освіти: приклад України [Електронний ресурс] / Ю. Д. Заячук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 6(2). - С. 150-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2021_6(2)__17
|
12. |
Заячук Ю. Освітні програми ЄС та можливості для викладача українського університету [Електронний ресурс] / Ю. Заячук // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 2. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2021_2_2
|
13. |
Заячук Ю. Д. Інтернаціоналізація вищої освіти інституційного рівня: приклад Львівського національного університету імені Івана Франка [Електронний ресурс] / Ю. Д. Заячук // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2022. - Вип. 36. - С. 85-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2022_36_12
|
14. |
Заячук Ю. Д. Система забезпечення якості вищої освіти: досвід Фінляндії [Електронний ресурс] / Ю. Д. Заячук, М. Дзямко // Education and pedagogical sciences. - 2023. - № 3. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2023_3_8
|