Пошуковий запит: (<.>A=Гаманюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гаманюк В. А. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_48
|
2. |
Гаманюк В. А. Підходи до білінгвального навчання у освіті ФРН [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 3. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_3_6
|
3. |
Гаманюк В. А. Країнознавчий курикулум у змісті іншомовної освіти в Німеччині [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_22
|
4. |
Гаманюк В. А. Реалізація концептуальних засад багатомовності у проектах Eurocom [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 6. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_6_14
|
5. |
Гаманюк В. А. Підготовка вчителів іноземних мов на тлі тенденцій до багатомовної освіти [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(1). - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(1)__14
|
6. |
Гаманюк В. А. Соціальний вимір сучасної жіночої прози Німеччини та його відтворення у перекладах [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Вип. 186(2). - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
7. |
Гаманюк В. А. Практика іншомовного навчання у ФРН та в Україні в аспекті міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(1)__17
|
8. |
Гаманюк В. А. Словотвірні можливості вираження категорії інтенсивності у німецькій мові [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Вип. 186(1). - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil
|
9. |
Гаманюк В. Концептуальні засади іншомовної політики ЄС та їх практичне втілення у освітній сфері [Електронний ресурс] / В. Гаманюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_23 Розглянуто діяльність структур ЄС на шляху до реалізації концептуальних засад політики багатомовності у сфері освіти та виявлено напрямки й інструменти їх практичного втілення.
|
10. |
Гаманюк В. А. Готовність до міжкультурної комунікації як стратегічна мета іншомовної освіти [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 233. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_233_11
|
11. |
Гаманюк В. А. Лінгвістичні аспекти іншомовної підготовки в умовах багатомовності [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2013. - Вип. 9(2). - С. 333-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2013_9(2)__43
|
12. |
Гаманюк В. А. Модель наскрізного мовного курикулуму (Gesamtsprachencurriculum) у освіті ЄС [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк, Н. С. Жданова // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2015. - Вип. 12. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2015_12_30
|
13. |
Гаманюк В. А. Феномен багатомовності та його оцінка в суспільно-політичному контексті Німеччини [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2013. - Вип. 9. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2013_9_15
|
14. |
Гаманюк В. А. Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_24 Сформульовано підходи до іншомовного навчання у ФРН. Проаналізовано й узагальнено основні концептуальні засади дидактики багатомовності. Окреслено вимоги до занять з рідної мови у контексті дидактики багатомовності. Визначено площини у процесі вивчення другої іноземної мови: спрямованість на прагматично-функціональний і комунікативний аспекти мови, сенсибілізація до інших мов та інших світів, обговорення власної техніки вивчення мов. Розкрито дидактичні принципи, на яких грунтується концепція дидактики багатомовності: принцип когнітивного / свідомого навчання; принцип розуміння як основи навчання; принцип орієнтації на зміст навчання; принцип орієнтації на роботу з текстом; принцип оптимізації навчального процесу. Сформулированы подходы к иноязычному обучению в ФРГ. Проанализированы и обобщены основные концептуальные основы дидактики многоязычия. Определены требования к занятиям по русскому языку в контексте дидактики многоязычия. Определены особенности процесса изучения второго иностранного языка: направленность на прагматично-функциональный и коммуникативный аспекты языка, сенсибилизация к другим языкам и другим мирам, обсуждение собственной техники изучения языков. Раскрыты дидактические принципы, на которых основывается концепция дидактики многоязычия: принцип когнитивного / сознательного обучения; принцип понимания как основы обучения; принцип ориентации на содержание обучения; принцип ориентации на работу с текстом; принцип оптимизации учебного процесса.Approaches to foreign language education in Germany are defined. Basic conceptual foundations of multilingual didactics are analyzed and summarized. Requirements for native language lessons in the context of multilingual didactics are outlined. Facets of the process of studying second foreign language are defined: focus on the pragmatic-functional and communicative aspects of language, sensitization to other languages and other worlds, discussion of own language learning technique. The paper reveals didactic principles underlying the concept of multilingual didactics: principle of cognitive/conscious learning; principle of understanding as foundation of learning; principle of focusing on the content of learning; principle of focusing on working with text; principle of optimizing the learning process.
|
15. |
Гаманюк В. А. Стандартизація іншомовної підготовки в контексті інтеграції до загальноєвропейського освітнього простору [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк, С. М. Амеліна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 234-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_47
|
16. |
Гаманюк В. А. Іншомовна підготовка у школах ФРН : національні традиції та загальноєвропейські тенденції [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 45. - С. 230-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_45_46
|
17. |
Гаманюк В. А. Проблеми модернізації системи іншомовної педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк, Н. В. Хорошилова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 44. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_44_38
|
18. |
Гаманюк В. А. Досвід підготовки вчителів для білінгвального навчання в системі освіти ФРН [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 262-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_50
|
19. |
Гаманюк В. А. Європейські освітні стандарти як орієнтир іншомовної освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_33
|
20. |
Гаманюк В. А. Навчання другої іноземної мови у системі загальної освіти в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2017. - Вип. 1. - С. 116-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2017_1_16
|
| |