Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Браніцька Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Браніцька Т. Р. 
Загальна характеристика фахівця соціономічної професії [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Браніцька Т. Р. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери в Росії [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_6
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Браніцька Т. 
Конфліктологічна компетентність як складова конфліктологічної культури майбутнього фахівця соціономічної сфери [Електронний ресурс] / Т. Браніцька // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_15
Як показує аналіз досліджень проблеми професійної компетентності фахівця, в провідних зарубіжних країнах відбувається зміщення акценту з вимог до формальних факторів, його кваліфікації та освіти до соціальної цінності його особистісних якостей. Однак, незважаючи на відмінності в термінології, яка використовується, різні автори сходяться на думці про наявність в структурі компетентності таких компонентів, як: професійно-освітній (змістовний), професійно-діяльнісний і професійно-особистісний. Формування особистісного досвіду дитини і формування її конфліктологічної компетентності взаємопов'язано. Подолання проблем у становленні особистісного досвіду і є оволодінням конфліктологічною компетентністю. Засобом виявлення такого досвіду служить ситуація особистісного прийняття навчальної діяльності. А конфліктологічна компетентність спеціаліста соціономічної сфери проявляється в умінні створювати і проектувати ситуації особистісного прийняття навчальної діяльності, завданнями якої є конкретні способи створення ситуації з урахуванням індивідуальних особливостей учнів різних вікових та типологічних груп, для конкретних проблем, для різних ліній поведінки педагогів. У статті розкриваються особливості формування конфліктологічної компетентності як показника якості професійної компетентності фахівця соціономічної сфери, який передбачає вміння надавати формуючий, направляючий вплив на розвиток особистості дитини.Как показывает анализ исследований проблемы профессиональной компетентности специалиста, в ведущих зарубежных странах происходит смещение акцента с требований к формальным факторам, его квалификации и образованию к социальной ценности его личностных качеств. Однако, несмотря на различия в терминологии, которая используется, разные авторы сходятся во мнении о наличии в структуре компетентности таких компонентов, как: профессионально-образовательный (содержательный), профессионально-деятельностный и профессионально-личностный. Формирование личностного опыта ребенка и формирование его конфликтологической компетентности взаимосвязано. Преодоление проблем в становлении личностного опыта и является овладением конфликтологической компетентностью. Средством выявления такого опыта служит ситуация личностного принятия учебной деятельности. А конфликтологическая компетентность специалиста социономической сферы проявляется в умении создавать и проектировать ситуации личностного принятия учебной деятельности, задачами которой являются конкретные способы создания ситуации с учетом индивидуальных особенностей учащихся разных возрастных и типологических групп, для конкретных проблем, для различных линий поведения педагогов. В статье раскрываются особенности формирования конфликтологической компетентности как показателя качества профессиональной компетентности специалиста социономической сферы, который предполагает умение оказывать формирующее, направляющее влияние на развитие личности ребенка.The analysis of studies of the professional competence of a specialist in the leading foreign countries shows, that special ettention is paid to the formal factors and social value of his personal characteristics rather than to the requirements and his qualification and education. However, despite the differences in terminology used, different authors agree that a competence structure contains the following components: professional-educational (content), professional-active and professional -personal components. The formation of the personal experience of a child and the formation of conflictological competence are interconnected. Conflictological competence is an ability to solve the problems in the development of personal experience. The situation of personal acceptance of training activity is a means of the revealing of such a personal experience. Conflictological competence of a specialist in socionomic sphere is an ability to create and project situations of personal acceptance of training activity, special attention is paid to the concrete ways necessary to create a situation taking into consideration individual characteristics of pupils of different age and typological group for solving particular problems, for different models of teachers’ behaviour. The article performs the peculiarities of formation of conflictological competence as an indicator of the quality of professional competence of a specialist in socionomic sphere, which includes the ability to provide formative, guiding influence on the development of a child.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.612 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Браніцька Т. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у скандинавських країнах [Електронний ресурс] / Т. Браніцька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_3
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.454 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Браніцька Т. Р. 
Модель формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Браніцька Т. 
Конфліктологічна складова підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери в європейських країнах [Електронний ресурс] / Т. Браніцька // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.582 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Браніцька Т. Р. 
Актуальні завдання і проблеми конфліктологічної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_38_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Браніцька Т. Р. 
Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери у Республіці Білорусь [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 410-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_95
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.74 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Браніцька Т. 
Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії [Електронний ресурс] / Т. Браніцька // Порівняльна професійна педагогіка. - 2015. - № 5(1). - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2015_5(1)__26
Зроблено теоретичний аналіз дослідження проблеми формування конфліктологічної компетентності та конфліктологічної культури педагогів: уточнено зміст концепту "конфліктологічна компетенція" та названо основні підходи до формування цієї компетентності. Названо структурні блоки конфліктологічної компетентності педагогів в акмеологічному вимірі: аксіологічний компонент; змістовий блок; операційний блок. Розглянуто проблеми, які виникають у розв’язанні конфліктних ситуацій під час взаємодії педагогів з учнями, їх батьками та колегами. Викладено авторське бачення вирішення цієї проблеми, зокрема у процес професійної підготовки майбутніх педагогів та психологів у ВНЗ необхідно включати такі дисципліни, як конфліктологія, соціальна психологія, педагогіка, вікова педагогіка. Виокремлено психолого-педагогічні умови розвитку конфліктологічної культури вчителя в процесі проходження підвищення кваліфікації кадрів.Сделан теоретический анализ исследования проблемы формирования конфликтологической компетентности и культуры педагогов: уточнено содержание концепта “конфликтологическая компетенция”, названы основные подходы к формированию этой компетентности. Определены структурные блоки конфликтологической компетентности педагогов в акмеологическом измерении: аксиологический, содержательный и операционный блоки. Рассмотрены проблемы, возникающие в решении конфликтных ситуаций при взаимодействии педагогов с учениками, их родителями и коллегами. Изложено авторское видение решения этой проблемы, в частности в процесс профессиональной подготовки будущих педагогов и психологов в ВУЗ необходимо включать такие дисциплины, как конфликтология, социальная психология, педагогика, возрастная педагогика. Выделены психолого-педагогические условия развития конфликтологической культуры учителя в процессе прохождения повышения квалификации.The specificity of socionomic professions is that they people or community of people refer as not only social environment, but also as the object and sublect of activity in which the conflict is inevitable. The article reveals the callenges and problems of conflictological training of future specialists of socionomic sphere in Russia.Досліджено досвід формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічного напряму й особливості викладання конфліктологічних дисциплін в університетах скандинавських країн, зокрема в Норвегії, які можна творчо використати у вітчизняній практиці професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.187 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Браніцька Т. Р. 
Особистість викладача та його роль у формуванні конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_1(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.919 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Браніцька Т. 
Концептуальні засади системи формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / Т. Браніцька. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2018_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Браніцька Т. Р. 
Міжкультурна компетентність як важливий чинник професійної діяльності фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. - Вип. 1. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2019_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.643 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Тарасенко Г. С. 
Здоров'я сучасної людини: чинники його вдосконалення [Електронний ресурс] / Г. С. Тарасенко, Б. А. Максимчук, Т. Р. Браніцька, І. І. Демченко, І. М. Хмеляр, М. О. Пічкур, В. О. Трофіменко, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 11. - С. 174-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_11_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Браніцька Т. Р. 
Практика як важливий чинник розвитку кофліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Браніцька Т. Р. 
Наукові підходи до визначення понять здоров 'я та хвороби: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька, Б. А. Максимчук, І. І. Демченко, Т. М. Денисовець, О. В. Квак, Л. О. Кушнір, О. В. Петренко, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 12. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_12_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Демченко І. І. 
Умови ефективності здоров'яорієнтованого освітнього процесу [Електронний ресурс] / І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, Г. С. Тарасенко, Т. Р. Браніцька, Н. Б. Вербин, Л. О. Кушнір, О. М. Доценко, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 12. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_12_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.875 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Максимчук Б. А. 
Педагогічна робота вчителя початкової школи оздоровчого спрямування [Електронний ресурс] / Б. А. Максимчук, Т. Р. Браніцька, І. І. Демченко, О. П. Жаровська, М. І. Семко, Л. В. Філоненко, М. А. Юзик, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 731.801 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Браніцька Т. Р. 
Критерії та показники сформованості конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 235-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.19 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Браніцька Т. Р. 
Вивчення поняття "конфлікт" у працях вітчизняних та зарубіжних авторів [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Браніцька Т. Р. 
Особливості попередження конфліктних ситуацій у студентському колективі [Електронний ресурс] / Т. Р. Браніцька // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.346 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського