Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (99)Журнали та продовжувані видання (22)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (92)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бех І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бех І. Д. 
Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток [Електронний ресурс] / І. Д. Бех // Психологія і особистість. - 2013. - № 2. - С. 132-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2013_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бех І. 
Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі [Електронний ресурс] / І. Бех // Освітологія. - 2012. - Вип. 1. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2012_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бех І. Д. 
Дієприписи у вихованні та розвитку особистості [Електронний ресурс] / І. Д. Бех // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бех І. 
Виховний простір: організаційно-змістові орієнтири [Електронний ресурс] / І. Бех // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 720.838 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бех І. Д. 
Рефлексивно-експліцитний метод у формуванні морально стійкої особистості [Електронний ресурс] / І. Д. Бех // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_8
Розглянуто розвивальний виховний метод, сутністю якого є орієнтація на позитивний поведінковий досвід особистості як змістової основи розгортання процесу становлення моральних цінностей. Розкрито операційну структуру реалізації цього методу: вибір суб’єкт-суб’єктних дій як основи моральної цінності; психологічні механізми процесу виховання чесності; вплив чесності на Я-доброцентроване учня; дія чесності на Я-егоцентроване учня; емоційне переживання чесності людиною, на яку спрямовано відповідну моральну дію; вплив чесності на спільне життя мікросоціуму; чесність в її найвищому розумінні; осмислення неправдивості в теоретичному та прикладному аспектах. Названо основні ціннісні настанови досягнення результативності рефлексивно-експліцитного методу в шкільному колективі: орієнтація на благородні складники моральної структури вихованця, довіра вихованцеві, орієнтація на пов’язування виховних дій із самоповагою учня. Констатовано, що використання виховного імперативу "ти зобов’язаний" необхідне на заключному етапі внутрішньої моральної самодіяльності учня.Рассмотрен развивающий воспитательный метод, сущностью которого является ориентация на положительный поведенческий опыт личности как содержательной основы развертывания процесса становления моральных ценностей. Раскрыта операционная структура реализации данного метода: выбор субъект-субъектных действий как основы моральной ценности, психологический механизм процесса воспитания честности, влияние честности на Я-доброцентрированное ученика; действие честности на Я-эгоцентророванное ученика; эмоциональное переживание честности человеком, на которого направлено соответствующее моральное действие, влияние честности на совместную жизнь микросоциума; честность в ее высшем мировоззренческом смысле; осмысление неправдивости в теоретическом и прикладном аспектах. Названы основные ценностные установки достижения результативности рефлексивно-эксплицитного метода в школьном коллективе: ориентация на благородные составляющие моральной структуры воспитанника, доверие питомцу, ориентация на взаимодействие воспитательных действий с самоуважением ученика. Констатировано, что использование воспитательного императива "ты обязан" необходимо на заключительном этапе внутренней нравственной самодеятельности ученика.The article is devoted to the creation of developmental educational method, which appeals to the positive experience of personality as a meaningful basis of development of reflexive-explicit process of generation of spiritual values. Operational structure of realization of the proposed method is discovered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.58 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Бех І. Д. 
В. Сухомлинський: два періоди дитинства – два образи Я [Електронний ресурс] / І. Д. Бех // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 45-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.352 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бех І. Д. 
Життя особистості у просторі духовності [Електронний ресурс] / І. Д. Бех // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бех І. 
Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення та шляхи реалізації [Електронний ресурс] / І. Бех // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бех І. Д. 
Колізії суб’єкт-суб’єктної взаємодії [Електронний ресурс] / І. Д. Бех // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.298 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бех І. 
Духовна безпечність-напруженість у вихованні та розвитку особистості [Електронний ресурс] / І. Бех // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 1. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бех І. 
Совість: психологічна сутність та механізм виховання [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_1-2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бех І. 
Виховні закони у благодійному житті особистості [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_7
Сформульовано етичні положення, на засадах яких особистість має будувати власне духовно досконале життя. Наголошено на необхідності наповнення життя вищими смислами, що є внутрішньою основою розвитку в особистості Я-духовного. Розглянуто закони життя особистості за духовними орієнтирами: постійного нарощування вихованцем Я-духовного, максимального духовного наповнення життя за умови цінування часу, розуміючи мить не як відрізок часу, а як "атом можливості", який дає змогу особистості максимально реалізуватися у найвищих цінностях тощо.Сформулированы этические положения, на основе которых личность должна строить духовно совершенную жизнь. Отмечена необходимость наполнения жизни высшим смыслом, который является внутренней основой развития в личности Я-духовного. Рассмотрены законы жизни личности по духовным ориентирам: постоянного наращивания воспитанником Я-духовного; максимального духовного наполнения жизни при условии ценить время, понимая момент не как отрезок времени, а как "атом возможности", позволяющий личности максимально реализовать высшие ценности.formulated the ethical position on which the person should build their own spiritual and perfect life. Noted the necessity of filling the higher meanings of life, which are the basis for the development of internal self-identity of the spiritual. The law of the life of a person for spiritual guidelines: a permanent increase pupil self-spiritual, the spiritual content of life the maximum provided appreciate the time, knowing the time is not a period of time, but as an "atomic capabilities," allowing the individual the most of the higher values; stay in the spiritual aura; from spirituality to the spirituality of the individual; of motives and values consistency life personality, creating an educational space with high acoustics of the spiritual worldof the rational soul-opening dedication, intellectual flexibility, like that.
Попередній перегляд:   Завантажити - 682.231 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Бех І. 
Рефлексія у духовному "Я" особистості [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_8-9_5
Розкрито природу людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Зазначено, що "Я" доцільно розглядати як ставлення особистості до самої себе. Показано роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я". Визначено рушійні сили, за допомогою яких можливе усвідомлення духовної перспективи як показника неперервного розвитку особистості. Виділено типи особистісної рефлексії. Зауважено, що рефлексія суб'єктом певного емоційного переживання - це не первинний психічний акт: йому передує відчуття стану переживання, яке має трансформуватися у відповідне усвідомлення. Акцентовано увагу на тому, що проблеми самої по собі свідомості як явища ще недостатньо для виникнення рефлексивного процесу, потрібна актуалізація суперечності між емоціями та почуттями, що спричиняється проблемною ситуацією. Проаналізовано основні функції рефлексії, а саме: породжувальну, акмецентровану, самоутверджувальну, самозахисну, функцію самоцінності, консолідуючу, функцію душевного умиротворення тощо.Раскрыта природа человеческого "Я" в контексте его существенных признаков и содержательно-структурных характеристик. Отмечено, что "Я" целесообразно рассматривать как отношение личности к самой себе. Показана роль рефлексивного процесса как механизма формирования духовных составляющих "Я". Определены движущие силы, при помощи которых возможно осознание духовной перспективы как показателя непрерывного развития личности. Выделены типы личностной рефлексии. Отмечено, что рефлексия субъектом определенного эмоционального переживания - это не первичный психический акт: его опережает ощущение состояния переживания, которое должно трансформироваться в соответствующее осознание. Акцентировано внимание на том, что проблемы самого по себе сознания как явления еще недостаточно для возникновения рефлексивного процесса, необходима актуализация противоречия между эмоциями и ощущениями, которое обусловлено проблемной ситуацией. Проанализированы основные функции рефлексии, а именно: порождающую, акмецентрированную,самоутверждающую, самозащитную, функцию самоценности, консолидирующую, функцию душевного умиротворения.The article is devoted to the nature of human self in the context of essential signs and content and structural characteristics. Significance of reflexive process as a mechanism of formation of spiritual constituents of self is defined. The main functions of reflection are analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.539 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Бех І. 
Духовні цінності як надбання особистості [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_4
Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. Проаналізовано особистісну рефлексію, яка пов'язується зі смисло-ціннісною самосвідомістю суб'єкта, з його "Я"-духовним. Охарактеризовано у зв'язку з цим чотири типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну та створювальну, які розглянуто у контексті вищих психологічних механізмів виховання духовних цінностей особистості. Виокремлено складові системно-структурного механізму самосвідомості: двохетапний механізм рефлексивно-довільної інтенції (спрямованості); механізм цілісної "Я" - "Ти"-детермінації як альтернатива цілісної его-детермінації; механізм позитивного емоційного самопідкріплення "Я"-духовного. Констатовано, що логіці функціонування механізму свідомості відповідає логіка формування когнітивного компонента, а логіці функціонування механізму самосвідомості - логіка формування емоційно-ціннісного та поведінково-діяльнісного компонентів як поетапних моментів генезису духовної цінності. Раскрыта сущность психологических механизмов сознания и самосознания, на основе которых формируются духовные ценности личности. Проанализирована личностная рефлексия, которая связывается со смысло-ценностным самосознанием субъекта, с его "Я"-духовным. Дана характеристика в связи с этим четырех типов личностной рефлексии: регулятивной, определяющей, синтезирующей и созидательной, которые рассмотрены в контексте высших психологических механизмов воспитания духовных ценностей личности. Выделены составляющие системно-структурного механизма самосознания: двухэтапный механизм рефлексивно-произвольной интенции (направленности); механизм целостной "Я" - "Ты"-детерминации как альтернатива целостной эго-детерминации; механизм положительного эмоционального самоподкрепления "Я"-духовного. Констатировано, что логике функционирования механизма сознания соответствует логика формирования когнитивного компонента, а логике функционирования механизма самосознания - логика формирования эмоционально-ценностного и поведенчески-деятельностного компонентов как поэтапных моментов генезиса духовной ценности.The article deals with essence of the psychological mechanisms of consciousness and self-consciousness on basis of which spiritual values of personality are formed. In this connection identified types of personal reflection such as regulating, determinative, synthesized and generating.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.646 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Бех І. 
Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.407 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бех І. 
Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_12_3
Обгрунтовано розвивальний виховний метод, який апелює до позитивного поведінкового досвіду підростаючої особистості як змістової основи розгортання рефлексивно-емпліцитного процесу породження духовних цінностей. Розглянуто педагогічний вон розгортання рефлексивно-емпліцитного методу. Зазначено ключові ціннісні настанови, які вихователь має реально утверджувати, а саме: орієнтації на благородні складові моральної структури особистості вихованця, на довіру вихованцеві, на пов’язування виховних дій із самоповагою вихованця, на удосконалення буденно-ділового ареалу шкільного життя вихованця. Виокремлено питання наукового забезпечення означеного методу: трансформацію індивідуального життя особистості як чинника її розвитку; від реального морального до ідеального морального; пріоритету вихованця у контексті вищої моральної цінності; розуміння вихованцем наслідків морального діяння у його особистому вдосконаленні. Розкрито операційну структуру реалізації запропонованого методу.Обоснован развивающий воспитательный метод, который апеллирует к положительному поведенческому опыту подрастающей личности как содержательной основы развертывания рефлексивно-емплицитного процесса порождения духовных ценностей. Рассмотрен педагогический фон развертывания рефлексивно-емплицитного метода. Указаны ключевые ценностные установки, которые воспитатель реально должен утверждать, а именно: ориентации на благородные составляющие моральной структуры личности воспитанника, доверие к воспитаннику, на увязывание воспитательных действий с самоуважением воспитанника; ориентация на совершенствование буднично-делового ареала школьной жизни воспитанника. Выделены вопросы научного обеспечения указанного метода: трансформация индивидуальной жизни личности как фактора ее развития; от реального морального к идеальному нравственному; приоритет воспитанника в контексте высшей нравственной ценности; понимание воспитанником последствий морального действия в его личном совершенствовании. Раскрыта операционная структура реализации предложенного метода.The article proves the developmental educational method, which appeals to the positive behavioral experience of growing-up personality as a meaningful basis of deployment of reflexive-explicit process of generation of spiritual values. Operational structure of realization of the proposed method is discovered.Розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей. Розглянуто операційну структуру реалізації пропонованого методу. Звернено увагу на тє, що кожному підліткові властиво прагнення мати душевні сили і свободу, тому обов’язок вихователя – дати йому засоби для реалізації цього прагнення. Зауважено, що вихованець при цьому не повинен переживати стан підкорення духовно-моральним істинам, а сприймати їх як здійснення власного одухотвореного життя, на що і спрямований рефлексивно-експліцитний метод виховання.Раскрыт развивающий воспитательный метод, основанный на положительном поведенческом опыте подрастающей личности как содержательной основе развертывания рефлексивно-эксплицитного процесса порождения духовных ценностей. Рассмотрена операционная структура реализации предлагаемого метода. Обращено внимание на то, что каждому подростку свойственно стремление иметь душевные силы и свободу, поэтому обязанность воспитателя - дать ему средства для реализации этого стремления. Отмечено, что воспитанник при этом не должен переживать состояние подчинения духовно-нравственным истинам, а воспринимать их как осуществление собственной одухотворенной жизни, на что и направлен рефлексивно-эксплицитный метод воспитания. Disclosed is developing an educational method based on the positive experience of growing up behavioral personality as content -based deployment reflective - the process of generating an explicit spiritual values. Considered operational structure of the proposed method. Attention is drawn to the fact that every teenager is peculiar desire to have the mental strength and freedom , so the duty of an educator - to give him the means to achieve your aspirations. It is noticed that the pupil thus should not worry about the state of subordination of spiritual and moral truths , and perceive them as the implementation of its own spiritual life , which is what the aims reflective - explicit method of education
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.129 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Бех І. 
Ідентифікація у вихованні особистості [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2013. - № 4-5. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_4-5_6
Узагальнено підходи щодо визначення ідентифікації, наведено класифікацію цих визначень за такими характеристиками: моделювання цінностей, норм, ідеалів іншої людини, уподібнення іншому, ототожнення суб’єкта з іншою особою. Наведено та охарактеризовано форми ідентифікації особистості: особистісна самоідентифікація, групова та професійна ідентифікація, соціальна інтеграція. Розглянуто систему базових понять "Я"-концепції: ідентичність – особиста ідентичність – міжгрупова ідентифікація. Наголошено на ефективності спільної діяльності для подолання конфліктів та подолання егоцентричної спрямованості у взаєминах між суб’єктами. Проаналізовано особливості кризи підлітково-юнацького віку: нездатність будувати кар’єру, душевний розлад, деперсоналізація, відчуженість тощо. Виокремлено наступні причини соціального конфлікту між поколіннями: трансформація суспільної свідомості, заміна авторитарної парадигми взаємодії з молоддю на парадигму партнерських стосунків; відсутність спільної діяльності; втрата авторитету дорослими. Констатовано, що ідентифікація забезпечує міжособистісну й групову ідейно-ціннісну взаємодію.Обобщены подходы к определению идентификации, приведена классификация этих определений по таким характеристикам: моделирование ценностей, норм, идеалов другого человека, уподобление другому, отождествление субъекта с другим лицом. Приведены и охарактеризованы формы идентификации личности: личностная самоидентификация, групповая и профессиональная идентификация, социальная интеграция. Рассмотрена система базовых понятий "Я"-концепции: идентичность – личная идентичность – межгрупповая идентификация. Проанализированы особенности кризиса подростково-юношеского возраста: неспособность строить карьеру, душевное расстройство, деперсонализация, отчуждение и т.п. Изложены следующие причины социального конфликта между поколениями: трансформация общественного сознания, замена авторитарной парадигмы взаимодействия с молодежью на парадигму партнерских отношений, отсутствие совместной деятельности, потеря авторитета взрослыми. Констатировано, что идентификация обеспечивает межличностное и групповое идейно-ценностное взаимодействие. Подчеркнута эффективность совместной деятельности в преодолении конфликтов, эгоцентрической направленности во взаимоотношениях между субъектами.The article deals with the process of identification as one of the central mechanisms of personal formation of a person. The meaningful relationship between identity and self-identification is retraced.
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.315 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Бех І. 
Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_5
Розглянуто погляди В.О. Сухомлинського на проблему життєтворчості підростаючої особистості, яку великий педагог пов’язував з особливим душевним станом людини. Враховано розуміння категорії «життя», як творчості. Аргументовано потребу становлення особистості-володаря, що не схильна до духовно-психологічного рабства. Виділено точку зору В.О. Сухомлинського на осмислення підростаючою особистістю статевого потягу і здатність його регулювати через одухотвореність емоційно-почуттєвого світу людини. Досліджено типи життєтворчості, що включають не лише індивідуальне буття, а й широкий соціальний контекст. Рассмотрены взгляды В. А. Сухомлинского на проблему жизнетворчества подрастающей личности, которую великий педагог связывал с особым душевным состоянием человека. Учтено понимание категории «жизнь», как творчества. Аргументирована потребность становления личности-обладателя, которая не склонна к духовно-психологическому рабству. Выделена точка зрения В.А. Сухомлинского на осмысление подрастающей личностью полового влечения и способность его регулировать через одухотворенность эмоционально-чувственного мира человека. Исследованы типы жизнетворчества, включающие не только индивидуальное бытие, но и широкий социальный контекст.Considered the views of V. Sukhomlinskyi the problem of personality life creation growing up that great teacher from a special state of mind of man. It is taken into account understanding of the category «life» as creativity. Argued the need for identity formation, the owner, who is not prone to the spiritual and psychological slavery. Highlight the point of view of V. Sukhomlinskyi to reflect on the personality of the rising generation of sexual desire and the ability to regulate it through spirituality emotional and sensual world of man. Investigated the types of life creation, including not only the individual being, but also the wider social context.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.751 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Бех І. 
Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Електронний ресурс] / І. Бех // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_10_4
У контексті трансформації освітніх процесів детально розглянуто методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Висвітлено основні положення діяльнісного та компетентнісного підходів як концептуальної основи конструювання й реалізації в практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів дидактичної моделі навчання учнів проектних класів. Здійснено аналіз формувально-розвивальної функції діяльнісного підходу, викладено сутність категорії «орієнтовна основа дії» та розглянуто методичні особливості навчання за трьома типами зазначеної категорії. Розкрито сутність теорії поетапного формування розумових дій і показано її практичне застосування у інтелектуальному розвитку школяра. Наголошено на основній ролі методології діяльнісного підходу в оволодінні учнем «умінням вчитися», що є показником його інтелектуального розвитку й саморозвитку. Визначено основні напрями подальшого удосконалення проекту.В контексте трансформации образовательных процессов подробно рассмотрены методологические основы всеукраинского научно-педагогического проекта «Интеллект Украины». Освещены основные положения деятельностного и компетентностного подходов как концептуальную основу конструирования дидактической модели обучения учащихся проектных классов и ее реализации в практике работы общеобразовательных учебных заведений. Осуществлен анализ формирующе-развивающей функции деятельностного подхода, изложена сущность категории «ориентировочная основа действия» и рассмотрены методические особенности обучения по трем типам указанной категории. Раскрыта сущность теории поэтапного формирования умственных действий и показано ее практическое применение в интеллектуальном развитии школьника. Отмечена основная роль методологии деятельностного подхода в овладении учеником «умением учиться», которое является показателем его интеллектуального развития и саморазвития. Определены основные направления дальнейшего совершенствования проекта.Methodological basis for the All-Ukrainian research and educational project «Intellect of Ukraine» has been presented. The main features of the activity-based and competency building approaches being the conceptual basis for the development and implementation of the didactic model of teaching of the project classes' pupils at secondary schools have been described. The main ways of the project improvement have been determined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.121 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.
 

Теорія і методика хортингу : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання НАПН України, Укр. федер. хортингу. – Київ: Паливода А. В., 2014. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2410-5317

Додаткові відомості та надходження

...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського