Пошуковий запит: (<.>A=Черненко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Черненко Г. Упровадження інтерактивних технологій при вивченні дисципліни "Людина і світ" з методикою викладання у початкових класах [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2009. - № 28. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2009_28_13
|
2. |
Черненко Г. А. Динаміка дискурсивної об’єктивації соціальних питань в журналі "Жінка” (1984-1990 рр. та 2004-2010 рр.) [Електронний ресурс] / Г. А. Черненко // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 2. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_2_38
|
3. |
Черненко Г. А. Принципи ієрархічної систематизації ціннісних концептів [Електронний ресурс] / Г. А. Черненко // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 4. - С. 496-500. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_4_86
|
4. |
Черненко Г. С. Регулювання процесів міжнародної тру-дової міграції на національному рівні [Електронний ресурс] / Г. С. Черненко // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Економічні науки. - 2011. - Вип. 22. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDTU_ek_2011_22_12
|
5. |
Черненко Г. Сфери застосування лінгвістичної експертизи [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Studia linguistica. - 2012. - Вип. 6(1). - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stling_2012_6(1)__38
|
6. |
Черненко Г. Формування особистості молодшого школяра у процесі вивчення освітньої галузі "Людина і світ" [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 4. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_20
|
7. |
Черненко Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в Україні (1920–1933 роки) [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Рідна школа. - 2010. - № 12. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_12_17 Розкрито особливості побудови змісту підручників для початкової школи (ППШ) в Україні періоду 1920 - 1933 рр. та їх відповідності тогочасним суспільним проблемам: розробки та запровадження оригінальної системи освіти, українізації навчальних закладів, нового змісту та комплексної системи навчання. Проаналізовано особливості підручника О. Синявського "Вчімося писати", читанок В. Доги та В. Панченка, підручника В. Арнаутова, підручника О. Горового "Працею та знаннями", підручника з математики О. Бернашевського, Є. Звягінцева, "Курсу математики" К. Фесенка, М. Голубенка, Н. Карпенка, "Хрестоматії комплексника", складеної С. Лозинським, О. Музиченком, В. Яковлєвим. Підсумовано, що автори вказаних ППШ зробили посильний внесок в організацію масового навчання дітей рідною мовою, яке передбачало отримання знань, набуття умінь і навичок з усіх предметів, виховання трудових принципів, залучення дітей до різних видів діяльності та пристосування до життя.Раскрыты особенности построения содержания учебников для начальной школы (УНШ) в Украине периода 1920 - 1933 гг. и их соответствия тогдашним общественным проблемам: разработке и внедрениею оригинальной системы образования, украинизации учебных заведений, внедрению нового содержания и комплексной системы обучения. Проанализированы особенности учебника А. Синявского "Учимся писать", читанок В. Доги и В. Панченко, учебника В. Арнаутова, учебника А. Горового "Трудом и знаниями", учебника по математике А. Бернашевського, Е. Звягинцева, "Курса математики" К. Фесенко, М. Голубенко, Н. Карпенко, "Хрестоматии комплексника", составленной С. Лозинским, А. Музыченко, В. Яковлевым. Подытожено, что авторы указанных УНШ внесли посильный вклад в организацию массового обучения детей на родном языке, которое предусматривало получение знаний, приобретение умений и навыков по всем предметам, воспитание трудовому принципу, привлечение детей к различным видам деятельности и приспособление к жизни.In the article is shown the results of investigation of the problem of textbooks providing for educational establishment in Ukraine during the period of the 1920 - the 1933th. The peculiarities of construction are opened and the educational complex programs of researched period are analyzed.
|
8. |
Черненко Г. А. Лінгвістична верифікація тексту з референцією до семіотичної події [Електронний ресурс] / Г. А. Черненко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 47(2). - С. 499-509. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_47(2)__56
|
9. |
Черненко Г. Лінгвокультурологічна експертиза в діаді "філологія – соціум" [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Літературознавство, мовознавство, фольклористика. - 2012. - Вип. 23. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_LMF_2012_23_13
|
10. |
Черненко Г. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування природничих понять у молодших школярів [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 304-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_59 Розкрито теоретичні та методичні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування природознавчої компетентності у молодших школярів. Виділено та обґрунтовано три етапи підготовки майбутніх учителів початкової школи: теоретичний, лабораторно-практичний та самостійно-творчий.Раскрыты теоретические и методические аспекты профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы к формированию природоведческой компетентности младших школьников. Выделены и обоснованы три этапа подготовки будущих учителей начальной школы: теоретический, лабораторно-практический и самостоятельно-творческий. The article deals the theoretical and methodological aspects of the training of primary school teachers to the formation of natural science competencies in primary schoolchildren. Been substantiated three stages of training of primary school teachers: theoretical, laboratory and practical, creative and independent.
|
11. |
Черненко Г. А. Аксіологічні настанови щодо чоловіків у листах до журналу "Жінка" (за 1984-1990 рр. та 2004-2010 рр.) [Електронний ресурс] / Г. А. Черненко // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 2. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_2_11
|
12. |
Черненко Г. М. Формування дослідницьких умінь у молодших школярів при вивченні природознавства [Електронний ресурс] / Г. М. Черненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 114. - С. 222-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_114_33
|
13. |
Черненко Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою [Електронний ресурс] / Г. М. Черненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 115. - С. 228-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_115_32
|
14. |
Черненко Г. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків природознавства [Електронний ресурс] / Г. М. Черненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 243-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_121_35 Розкрито проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності. Визначено показники готовності майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності, а саме: інформативність щодо новітніх педагогічних технологій; усвідомлення потреби впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес початкових шкіл; запровадження власних творчих ідей і підходів до навчально-виховного процесу; оволодіння практичними навичками освоєння інноваційних технологій.Раскрыта проблема подготовки будущих учителей начальной школы к инновационной деятельности. Определены показатели готовности будущих учителей начальной школы к инновационной деятельности, а именно: информативность о новейших педагогических технологиях; осознание необходимости внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный процесс начальных школ; внедрение собственных творческих идей и подходов к учебно-воспитательному процессу; овладение навыками освоения инновационных технологий.The problem of training of future elementary school teachers to innovateis disclosed. Identify indicators of readiness of future primary school teachers to innovative activity, namely informative about the latest teaching technologies; awareness of the need for the introduction of innovative technologies in the educational process in primary schools; implementing their own creative ideas and approaches to the educational process; mastering the skills development of innovative technologies.
|
15. |
Пісоцька Л. А. Порівняльний аналіз кірліанографічного світіння біологічної тканини з біохімічними процесами [Електронний ресурс] / Л. А. Пісоцька, Н. В. Глухова, В. А. Повстяний, Н. М. Євдокименко, Г. П. Черненко // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 4. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_4_10 Порівняно кірліанографічне зображення зразків та рідини ахілового сухожилка різного постморбідного періоду (від 5 год до 22 діб) із показниками біохімічних досліджень у процесі аутолізу. Кірліанографію проводили на рентгенівській плівці. Використовували експериментальний прилад "РЕК 1" (м. Дніпропетровськ). Процес саморуйнування тканин сухожилка, як показали результати експериментів, мав циклічний характер змінення активності ферментів обміну амінокислот (АЛТ), вуглеводів (ЛДГ), нуклеотидів (сечова кислота, сечовина), вмісту загального білка та мікроелементів. Зміни площі засвітки та фрактальності кірліанограм крапель біологічної речовини у процесі аутолізу також мали циклічність з часом, що віддзеркалювало характер енергетичних змін за вмістом речовин взаємодії.
|
16. |
Черненко Г. А. Види мови ворожнечі за типом стигматизованого об’єкта в сучасному українському суспільстві [Електронний ресурс] / Г. А. Черненко // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2015. - Вип. 30. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apyl_2015_30_5
|
17. |
Опанасенко Н. Правила реалізації дидактичних принципів Я. А. Коменського в сучасній початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Опанасенко, Г. Черненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2015. - Вип. 37. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2015_37_18
|
18. |
Черненко Г. А. Ціннісний тезаурус у дослідженнях з аксіологічної лінгвістики [Електронний ресурс] / Г. А. Черненко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2015. - Вип. 51. - С. 609-621. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2015_51_90
|
19. |
Черненко Г. Основні завдання та принципи реформування вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Г. Черненко, О. Вороненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2016. - Вип. 38. - С. 106-113 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2016_38_16
|
20. |
Черненко Г. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. М. Черненко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 416-420. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_79 Розкрито проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності. Визначено показники готовності майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності, а саме: інформативність щодо новітніх педагогічних технологій; усвідомлення потреби впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес початкових шкіл; запровадження власних творчих ідей і підходів до навчально-виховного процесу; оволодіння практичними навичками освоєння інноваційних технологій.Раскрыта проблема подготовки будущих учителей начальной школы к инновационной деятельности. Определены показатели готовности будущих учителей начальной школы к инновационной деятельности, а именно: информативность о новейших педагогических технологиях; осознание необходимости внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный процесс начальных школ; внедрение собственных творческих идей и подходов к учебно-воспитательному процессу; овладение навыками освоения инновационных технологий.The problem of training of future elementary school teachers to innovateis disclosed. Identify indicators of readiness of future primary school teachers to innovative activity, namely informative about the latest teaching technologies; awareness of the need for the introduction of innovative technologies in the educational process in primary schools; implementing their own creative ideas and approaches to the educational process; mastering the skills development of innovative technologies.
|
| |