Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2013/115<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Айстраханов Д. Д., Максименко Д. В. Про базові поняття математичного аналізу. - C. 5-13.
  5. Антонець М. Я. Психопедагогічна сутність дидактичних поглядів В. О. Сухомлинського. - C. 13-21.
  6. Безсмолий Є. Б. Результати та аналіз експерименту практичного впровадження в навчальний процес підготовки майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності. - C. 22-28.
  7. Борбич С. В. Роль духовності та ціннісних орієнтацій у формуванні особистості майбутнього вчителя початкової школи. - C. 29-33.
  8. Гамерська І. І. Трансформація вищої освіти: студентський фактор. - C. 33-39.
  9. Демьянова В. Г., Моргунова Н. С. Практична реалізація форм та засобів соціокультурної адаптації туркменських студентів до умов навчання в Україні. - C. 39-46.
  10. Ідрісова Н. О. Педагогічне моделювання як умова формування здорового способу життя школярів. - C. 47-55.
  11. Кобрій О. М. Особливості модернізації змісту вищої педагогічної освіти у ВНЗ України наприкінці ХХ – на прикінці ХХІ ст.. - C. 55-63.
  12. Ковалик П. А. Підготовка майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії в сучасних соціокультурних умовах. - C. 63-74.
  13. Конопленко Л. О. Соціопсихологічні особливості організації ділової гри на заняттях з ангійської мови професійного спрямування. - C. 74-80.
  14. Кравченко І. М. Портфоліо-технологія у підготовці майбутнього викладача вищої школи. - C. 80-86.
  15. Красюк Л. В. Використання моделювання педагогічних ситуацій у навчальному процесі при підготовці майбутніх вчителів початкових класів. - C. 87-95.
  16. Куліш Л. А. Веб-сайт як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологій. - C. 95-102.
  17. Мадзігон В. Мікроаспекти функціонування оптимізаційного розвитку підприємництва та шляхи ефективного розвитку. - C. 102-113.
  18. Макаренко Л. Л. Інформаційно-освітнє середовище вищого навчального закладу як важливий чинник процесу професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя. - C. 113-126.
  19. Масленникова Т. А. Наукове описання теоретичних основ та практичної частини визначення стану сформованості економіко-правової компетентності майбутніх юристів. - C. 127-132.
  20. Мондич О. Формування природничо-наукової компетентності майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема. - C. 133-140.
  21. Нізовцев А. В. Формування конструктивно-технологічної компетентності майбутніх інженерів з точки зору системного підходу. - C. 140-149.
  22. Овчарова О. М. Моральне виховання учнівської молоді у 50-80-ті роки ХХ століття (на матеріалі педагогічної періодики). - C. 150-155.
  23. Онишко Т. М. ІКТ у навчанні майбутніх учителів географії. - C. 156-162.
  24. Павлів І. Я. Чоловіча фахово-допомнююча школа міста Перемишля у 1925-1939 рр.. - C. 163-174.
  25. Пантюк Т. І. Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 174-180.
  26. Панченко В. О. Формування просторових уявлень у молодших школярів на уроках математики. - C. 181-188.
  27. Рижиков В. С. Мета, задачі та змістовна частина (знання, навички та вміння) навчального курсу "Управлінський облік”. - C. 188-193.
  28. Рязанцева Д. В. Роль куратора академічної групи у процесі соціокультурної адаптації іноземних студентів. - C. 194-199.
  29. Саєнко Н. С. Розвиваюче навчання іншомовного письма майбутніх інженерів на основі синергетичного підходу. - C. 200-206.
  30. Сакалюк О. П. Теоретичний аналіз базових понять дослідження проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи. - C. 207-214.
  31. Семененко І. Є. Елементи етапу адаптації технології педагогічного супроводу фахової підготовки іноземних студентів у вищих технічних навчальних закладах. - C. 214-223.
  32. Червінська Л. М., Бочарова І. В. Глобально-орієнтовані навчальні програми з фахової англійської мови як головна вимога сучасної освіти. - C. 223-228.
  33. Черненко Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою. - C. 228-234.
  34. Чумак М. Є., Маркусь І. С. Профорієнтаційна робота в середній загальноосвітній школі в умовах профільного навчання. - C. 235-242.
  35. Яковенко-Глушенкова Є. В. Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення. - C. 242-251.
  36. Яшанов М. С. Електронні освітні ресурси в системі засобів навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів технологій. - C. 252-259.
  37. Muravska S. How to encourage future pilots to speak english. - C. 259-266.
  38. Пилипчук Я. В. Заборони у кипчаків. - C. 267-275.
  39. Черкасов О. В. Палеоетнологічний напрям у первісній археології Криму (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 275-281.
2013
Вип. 115
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського