Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Цісарук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Оршанський Л. В. 
Структурно-функціональна модель фахового навчання майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, В. Ю. Цісарук // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.575 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шабага С. Б. 
Перспективи графічної підготовки майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / С. Б. Шабага, В. Ю. Цісарук // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_121_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Цісарук В. 
Дослідження процесу підготовки майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини [Електронний ресурс] / В. Цісарук // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_25
Розкрито етапи педагогічного експерименту та подано основні результати діагностування рівня професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини. Розглянуто реальну соціальну захищеність, професійну мобільність, готовність майбутніх учителів технологій до організації творчої художньо-трудової діяльності школярів, які підтверджені високою якістю професійно-педагогічної підготовки у галузі художньої обробки деревини. На підставі цього зроблено висновок про успішність дослідно-експериментальної роботи та необхідність впровадження її результатів у практику вітчизняних педагогічних ВНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.772 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Цісарук В. 
Проектування змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини [Електронний ресурс] / В. Цісарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 191-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Цісарук В. 
Аналіз основних напрямків професійно-педагогічної підготовки в галузі декоративно-ужиткового мистецтва (1950-і рр. – поч. ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / В. Цісарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.54 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Цісарук В. Ю. 
Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини [Електронний ресурс] / В. Ю. Цісарук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 320-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_54
Визначено стан готовності вчителів технологій до навчання школярів у галузі художнього оброблення деревини. Обґрунтовано структуру цієї готовності. Перевірено та описано рівень готовності педагогів загальноосвітніх шкіл Львівської та Тернопільської областей. Отримані результати дозволили констатувати, що в шкільній практиці не ведеться системної, цілеспрямованої роботи з організації на науково-практичному рівні занять з художнього оброблення деревини, що зумовлено низкою причин, зокрема: наявністю у вчителів-практиків поверхових знань (соціально-гуманітарних, художньо-проектних, техніко-технологічних, психолого-педагогічних, дидактико-методичних) у досліджуваній галузі; недостатнім рівнем практичної підготовки у царині проектування і виготовлення декоративно-ужиткових виробів з дерева; відсутністю вмінь здійснювати моніторинг творчої художньо-трудової діяльності учнів; небажанням педагогів займатися самоосвітою. Определено состояние готовности учителей технологий в обучении школьников в области художественного обработки древесины. Обосновано структуру этой готовности. Проверен и описан уровень готовности педагогов общеобразовательных школ Львовской и Тернопольской областей. Полученные результаты позволили констатировать, что в школьной практике не ведется системная, целенаправленная работа по организации на научно-практическом уровне занятий по художественной обработке древесины. Это обусловлено рядом причин, в частности: наличием у учителей-практиков поверхностных знаний (социально-гуманитарных, художественно-проектных, технико-технологических, психолого-педагогических, дидактико-методических) в исследуемой области; недостаточным уровнем практической подготовки в области проектирования и изготовления декоративно-прикладных изделий из дерева; отсутствием умений осуществлять мониторинг творческой художественно-трудовой деятельности учащихся; нежеланием педагогов заниматься самообразованием. State of technologies teachers’ preparedness for teaching pupils in the field of artistic wood treatment is defined. The structure of this preparedness is substantiated. Level of teachers’ preparedness in schools of Lvivska and Ternopilska oblasts is reviewed and described. The obtained results have shown, that in the school practice there is no work on organizing the artistic wood treatment classes on scientific-practical level; this is caused by a number of reasons, including practicing teachers’ superficial knowledge in the researched field (social-humanitarian, artistic-project, technical-technological, psychological-pedagogical, didactical-methodical knowledge).
Попередній перегляд:   Завантажити - 547.567 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Цісарук В. Ю. 
Організація самостійної роботи студентів за методикою "Перевернутий клас" [Електронний ресурс] / В. Ю. Цісарук, І. В. Цісарук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 9. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_9_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.573 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Цісарук В. 
Самоосвітня компетентність майбутнього вчителя трудового навчання та технологій [Електронний ресурс] / В. Цісарук, І. Цісарук // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Цісарук В. Ю. 
Особливості становлення системи художньо-промислової освіти на території Правобережної України (друга половина 19-го ст. – 1939 р.) [Електронний ресурс] / В. Ю. Цісарук // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Цісарук В. 
Методика організації самостійної роботи майбутніх учителів технологій у процесі вивчення фахових дисциплін [Електронний ресурс] / В. Цісарук, І. Цісарук // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 4. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Цісарук В. Ю. 
Проблема формування професійної компетентності майбутнього вчителя в педагогічній теорії та практиці [Електронний ресурс] / В. Ю. Цісарук, І. В. Цісарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 83. - С. 188-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_83_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бабій Н. В. 
Формування міжпредметних зв’язків засобами інформаційно-комунікативних технологій в процесі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Бабій, І. П. Саланда, В. Ю. Цісарук, Р. Т. Гарматюк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2020. - Вип. 13. - С. 103–113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nauvkrogpa_2020_13_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського