Пошуковий запит: (<.>A=Тєлєтов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тєлєтов О. С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_6
|
2. |
Тєлєтов О. С. Cистеми мотивації працівників промислових підприємств різних класифікаційних категорій [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. О. Олефіренко // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - № 4. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2011_4_5
|
3. |
Тєлєтов О. С. Маркетингові підходи до надання туристичних послуг в умовах України [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_20
|
4. |
Тєлєтов О. С. Аналіз тенденцій розвитку ринку дизельного палива [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. В. Клименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 74-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_8
|
5. |
Тєлєтов О. С. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 21-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_4
|
6. |
Тєлєтов О. С. Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, О. А. Васильєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_3
|
7. |
Тєлєтов О. С. Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, О. М. Суміна, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_6
|
8. |
Тєлєтов О. С. Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_31
|
9. |
Тєлєтов О. С. Маркетингове забезпечення кластеризації економіки на регіональному рівні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_22
|
10. |
Тєлєтов О. С. Рекламна діяльність вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 53-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_7
|
11. |
Тєлєтова С. Г. Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. Г. Тєлєтова, О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__19
|
12. |
Тєлєтов О. С. Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 13-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__3
|
13. |
Тєлєтов О. С. Створення технологічного парку як фактор інноваційного розвитку економіки [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. А. Сірік // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 143-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_15
|
14. |
Тєлєтов О. С. Напрями розвитку українських промислових підприємств в умовах світових інтеграційних процесів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_16
|
15. |
Тєлєтов О. С. Дослідження та перспективи туристичного бренда України [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. В. Зарубіна, О. Є. Тімашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 27-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_4
|
16. |
Тєлєтов О. С. Упаковка як об'єкт інноваційного маркетингу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. М. Шатова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_3
|
17. |
Тєлєтов О. С. Підходи до адаптивного управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_2_24
|
18. |
Тєлєтов О. С. Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Н. М. Гайтина, Т. В. Кириченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 29-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_5
|
19. |
Тєлєтов О. С. Кластеризація як інноваційний шлях промислово-аграрного розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Ю. А. Сірік, А. В. Лях // Mechanism of Economic Regulation. - 2012. - № 2. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2012_2_9
|
20. |
Тєлєтов О. С. Маркетингова освіта в умовах реального сектора економіки [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 435-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_68 Як відомо, загальна ринкова методологія охоплює все більше сфер діяльності людини. Проведено ретроспективний аналіз маркетингових наукових шкіл, які створені і успішно функціонують в Україні. Показано, що на сьогодні вищі навчальні заклади України здебільшого готують фахівців з маркетингу без профілізації, за принципом "всі для всіх". Внаслідок порушення експортно-імпортного балансу країни дисципліни з маркетингових досліджень й промислового маркетингу у вищих навчальних закладах мають посилитися науково-практичними знаннями з галузей, що складають основу експорту. Саме промисловість, що досить рівномірно розташована територією України, може оживити науково-виробничий потенціал та генерувати необхідність створення нових робочих місць. Таким чином можна певною мірою зменшити міграцію з регіонів до столиці. Від рівня розвитку промисловості, в решті решт, залежать як доходи державного бюджету, так і добробут населення. Обгрунтовано, що в цілому вітчизняна економіка вимагає реіндустріалізації, яка надає поштовх науково-дослідного та освітнього потенціалу в сфері маркетингу.
|
| |