РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Наукова періодика України (38)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Тєлєтов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тєлєтов О. С. Маркетинг на промисловому підприємстві : Навч. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вузів. — Суми: Собор, 1999
2.

Тєлєтов О. С. Бізнес-план : Навч. посіб. — Суми, 2005
3.

Тєлєтов О. С. Маркетинг продукції виробничо-технічного призначення : Моногр. — Суми: Вид-во Сум. держ. ун-ту, 2002
4.

Ілляшенко С. М. Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці : Моногр. — Суми: Унів. кн., 2005
5.

Тєлєтов О. С. Промисловий маркетинг та маркетинг послуг на транспорті. — 2004 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
6.

Тєлєтов О. С. Системи штучного інтелекту в конструюванні технічно складних виробів. — 2002 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки.
7.

Тєлєтов О. С. Сучасні споживацькі пріоритети в Україні. — 2003 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. економіка.
8.

Тєлєтов О. С. Організація маркетингових служб партнерських стосунків на підприємстві. — 2005 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
9.

Тєлєтов О. С. Можливості маркетингу у ресурсозбереженні. — 2004 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
10.

Тєлєтов О. С. Маркетингова регіональна політика просування і розподілу продукції виробничо-посередницького підприємства. — 2007 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
11.

Тєлєтов О. С. Регіональні бренди в політиці просування товарів. — 2006 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
12.

Тєлєтов О. С. Роль ресурсозбереження в маркетингу промисловості. — 2006 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
13.

Тєлєтов О. С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
14.

Тєлєтов О. С. Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. — 2008 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
15.

Тєлєтов О. С. Маркетинг виробничо-технічної продукції : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2009
16.

Тєлєтов О. С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. — К.: Знання України, 2010
17.

Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент : підручник. — Суми: Унів. кн., 2009
18.

Тєлєтов О. С. Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
19.

Тєлєтов О. С. Принципи проведення рекламної кампанії продукції підприємств харчової промисловості. — 2009 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
20.

Тєлєтов О. С. Управлінські та податкові аспекти регулювання діяльності громадських організацій в Україні. — 2011 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського