Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/4(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
Розділ 1 Маркетинг інновацій
- Тєлєтов О. С. Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність. - C. 13-24.
- Махнуша С. М. Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки. - C. 25-32.
- Окландер Т. О. Генезис маркетингу. - C. 33-37.
- Шевлюга О. Г., Олефіренко О. М. Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства. - C. 38-44.
- Крикуненко Д. О. Проблеми впровадження інновацій на підприємстві. - C. 45-49.
Розділ 2 Інновації у маркетингу
- Mirchev A., Dicke P. Mobile marketing and the usage of a smartphone. - C. 50-54.
- Перерва П. Г., Ткачова Н. П. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг. - C. 55-66.
- Біловодська О. А., Пузікова М. В. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості. - C. 67-74.
- Божкова В. В., Тимохіна Я. О. Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційною діяльністю". - C. 75-79.
- Голубовська О. А. Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві. - C. 80-84.
- Криковцев О. О. Холистический маркетинг в системе бизнес-взаємодействий предприятия. - C. 85-89.
- Лозюк В. Н. Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации. - C. 90-95.
- Попова І. В. Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи. - C. 96-102.
Розділ 3 Інноваційний менеджмент
- Шипуліна Ю. С., Ілляшенко С. М. Розвиток теоретико-методологічних засад переходу підприємства на інноваційний шлях розвитку. - C. 103-112.
- Башук Т. О., Косолап Н. Є. Визначення доцільності стратегії бренда відповідно до його цінової категорії. - C. 113-119.
- Розумна Н. В. Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку. - C. 120-125.
- Шилова О. Ю. Оцінка економічний наслідків прийняття інвестиційних рішень підприємства. - C. 126-131.
- Бортніков П. Г. Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовнішніми сторонами. - C. 132-137.
- Васильченко А. О. Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий. - C. 138-147.
- Скурська В. А. Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу. - C. 148-153.
- Степаненко О. В. Управління розподільчими потоковими процесами на підставі інноваційних заходів. - C. 154-159.
Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком
- Васильєва Т. А., Лєонов С. В., Кривич Я. М. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу. - C. 160-171.
- Гліненко Л. К. Вплив способу інтегрування бізнес-системи у бізнес-простір на вибір інноваційної стратегії. - C. 172-178.
- Кірдіна О. Г. Обмеження та орієнтири техніко-технологічного розвитку України в умовах глобалізації. - C. 179-184.
- Криковцева Н. О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання під час формування стратегії підприємства. - C. 185-189.
- Овєчкіна О. А., Іванова К. В. Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект. - C. 190-195.
- Пономарьова Н. М., Пономарьов А. М. Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб`єктами ринку міжнародних вантажних перевезень. - C. 196-201.
- Ваганова Л. В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової. - C. 202-206.
- Зикіна В. О. Аналіз та аудит інноваційної діяльності машинобудівних підприємств Запорізької області. - C. 207-214.
- Смолінська Н. В. Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства. - C. 215-221.
Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент
- Ярема В. І., Лендєл О. Д., Мишко К. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону. - C. 222-232.
- Чайка Т. О. Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні. - C. 233-240.
- Шевчук Г. М. Еколого-економічне обґрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області). - C. 241-251.
| 2011 | | № 4(1)
|
|
|
|