Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2011/4(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1 Маркетинг інновацій

  4. Тєлєтов О. С. Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність. - C. 13-24.
  5. Махнуша С. М. Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки. - C. 25-32.
  6. Окландер Т. О. Генезис маркетингу. - C. 33-37.
  7. Шевлюга О. Г., Олефіренко О. М. Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства. - C. 38-44.
  8. Крикуненко Д. О. Проблеми впровадження інновацій на підприємстві. - C. 45-49.
  9. Розділ 2 Інновації у маркетингу

  10. Mirchev A., Dicke P. Mobile marketing and the usage of a smartphone. - C. 50-54.
  11. Перерва П. Г., Ткачова Н. П. Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг. - C. 55-66.
  12. Біловодська О. А., Пузікова М. В. Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості. - C. 67-74.
  13. Божкова В. В., Тимохіна Я. О. Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційною діяльністю". - C. 75-79.
  14. Голубовська О. А. Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві. - C. 80-84.
  15. Криковцев О. О. Холистический маркетинг в системе бизнес-взаємодействий предприятия. - C. 85-89.
  16. Лозюк В. Н. Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации. - C. 90-95.
  17. Попова І. В. Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи. - C. 96-102.
  18. Розділ 3 Інноваційний менеджмент

  19. Шипуліна Ю. С., Ілляшенко С. М. Розвиток теоретико-методологічних засад переходу підприємства на інноваційний шлях розвитку. - C. 103-112.
  20. Башук Т. О., Косолап Н. Є. Визначення доцільності стратегії бренда відповідно до його цінової категорії. - C. 113-119.
  21. Розумна Н. В. Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку. - C. 120-125.
  22. Шилова О. Ю. Оцінка економічний наслідків прийняття інвестиційних рішень підприємства. - C. 126-131.
  23. Бортніков П. Г. Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовнішніми сторонами. - C. 132-137.
  24. Васильченко А. О. Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий. - C. 138-147.
  25. Скурська В. А. Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу. - C. 148-153.
  26. Степаненко О. В. Управління розподільчими потоковими процесами на підставі інноваційних заходів. - C. 154-159.
  27. Розділ 4 Проблеми управління інноваційним розвитком

  28. Васильєва Т. А., Лєонов С. В., Кривич Я. М. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу. - C. 160-171.
  29. Гліненко Л. К. Вплив способу інтегрування бізнес-системи у бізнес-простір на вибір інноваційної стратегії. - C. 172-178.
  30. Кірдіна О. Г. Обмеження та орієнтири техніко-технологічного розвитку України в умовах глобалізації. - C. 179-184.
  31. Криковцева Н. О. Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання під час формування стратегії підприємства. - C. 185-189.
  32. Овєчкіна О. А., Іванова К. В. Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект. - C. 190-195.
  33. Пономарьова Н. М., Пономарьов А. М. Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб`єктами ринку міжнародних вантажних перевезень. - C. 196-201.
  34. Ваганова Л. В. Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової. - C. 202-206.
  35. Зикіна В. О. Аналіз та аудит інноваційної діяльності машинобудівних підприємств Запорізької області. - C. 207-214.
  36. Смолінська Н. В. Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства. - C. 215-221.
  37. Розділ 5 Екологічний маркетинг та менеджмент

  38. Ярема В. І., Лендєл О. Д., Мишко К. І. Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону. - C. 222-232.
  39. Чайка Т. О. Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні. - C. 233-240.
  40. Шевчук Г. М. Еколого-економічне обґрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області). - C. 241-251.
2011
№ 4(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського