Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Турчин Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Турчин Т. Роль інформаційно-пояснювального методу у підсиленні творчої складової початкової музичної освіти [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_18 Розглянуто один із методів музичного навчання у початковій школі, який полягає у акцентуванні ролі творчого чинника, ступені творчого самовиявлення молодших школярів. Охарактеризовано роль інформаційно-пояснювального методу у підсиленні творчої складової початкової музичної освіти. Зазначено, що педагогічне управління музичним розвитком дитини має своєрідний характер, який виявляється у володінні вчителем педагогікою мистецтва. Проаналізовано спрямування поліхудожньої освіти вчителя музики в початковій школі. Підкреслено значення формування основ мистецької ерудиції учнів, розширення музично-слухового досвіду учнів. Рассмотрен один из методов музыкального обучения в начальной школе, который заключается в акцентировании роли творческого фактора, степени творческого самовыражения младших школьников. Охарактеризована роль информационно-объяснительного метода в усилении творческой составляющей начального музыкального образования. Отмечено, что педагогическое управление музыкальным развитием ребенка имеет своеобразный характер, который проявляется во владении учителем педагогикой искусства. Проанализированы направления полихудожественного образования учителя музыки в начальной школе. Подчеркнуто значение формирования основ художественной эрудиции учащихся, расширения музыкально-слухового опыта учащихся.Considered one of the methods of musical education in elementary school, which is to emphasize the role of the creative factor, degree of creative expression younger students. Characterized the role of information-explanatory method in enhancing the creative part of elementary music education. Noted that the pedagogical management of musical development of the child has a unique character, which manifests itself in possession of teacher pedagogy of art. Analyzed direction polyart education music teacher in elementary school. Stressed the importance of developing the foundations of art scholarship students, expanding musical experience auditory learners.
| 2. |
Турчин Т. М. Форма музичного навчання за різновидами музичної діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_48
| 3. |
Турчин Т. Специфіка підготовки учителів музики до інноваційної педагогічної діяльності в початковій школі [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_22
| 4. |
Турчин Т. М. Принципи оновлення музичної освіти в сучасній початковій школі [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__15 Розглянуто й обгрунтовано необхідність доповнення традиційної системи початкової музичної освіти такими принципами, які зумовлюють актуальність завдань переходу від техногенної до антропогенної цивілізації, що характеризуються сучасними соціокультурними реаліями, нівелюванням переваги раціонально-логічних способів пізнання над емоційними.
| 5. |
Багрій М. М. Неспецифічний виразковий коліт у дітей: етіологія, патогенез, клінічні прояви, діагностика [Електронний ресурс] / М. М. Багрій, Т. Г. Дулінець, М. М. Волошин, О. І. Гевка, Т. В. Турчин // Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - Вип. 3(1). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2013_3(1)__10
| 6. |
Турчин Т. Опіка Українського центрального комітету над українцями, вивезеними з дистрикту "Галичина” в Німеччину під час Другої світової війни [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Мандрівець. - 2013. - № 1. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mandriv_2013_1_9
| 7. |
Турчин Т. М. Методична модель модернізації початкової музичної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 280-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_3_48
| 8. |
Турчин Т. М. Формування музичної освіченості молодших школярів [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 120. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_120_62
| 9. |
Турчин Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_14 Розкрито сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва. Відзначено, що реформування мистецько-культурологічної освіти передбачає оновлення педагогічних технологій виховання мистецтвом. З'ясовано, що пріоритетність інтуїтивно-образного мислення у сфері сприймання полягає у можливості наблизити учнів до швидкого розуміння художньо-стильових, інтонаційних особливостей мистецьких творів до знаходження правильного рішення в складних мистецьких ситуаціях. Обумовлено, що від інтуїтивної художньо-образної установки, заданої вчителем, залежить зміст думок, почуттів, образів і асоціацій, що виникають у свідомості дітей. Виявлено, що набуваючи досвіду спілкування з мистецтвом, дитина завжди певним чином ставиться до нього, виявляє почуття задоволення чи обурення, при чому оцінка свідчить про певний рівень освоєння учнями культурних цінностей.Раскрыта сущность интуитивно-образного постижения музыкального искусства. Отмечено, что реформирование художественно-культурологического образования предусматривает обновление педагогических технологий воспитания искусством. Выяснено, что приоритетность интуитивно-образного мышления в сфере восприятия заключается в возможности приблизить учащихся к быстрому пониманию художественно-стилевых, интонационных особенностей художественных произведений к нахождению правильного решения в сложных художественных ситуациях. Отмечено, что от интуитивной художественно-образной установки, заданной учителем, зависит содержание мыслей, чувств, образов и ассоциаций, возникающих в сознании детей. Выявлено, что приобретая опыт общения с искусством, ребенок всегда определенным образом относится к нему, проявляет чувство удовлетворения или негодования, причем оценка свидетельствует об определенном уровне освоения учащимися культурных ценностей.The essence of intuitive comprehension-shaped music. Noted, the reform of artistic-cultural education provides updated educational technology education in art. It was found that the priority of intuitive creative thinking in the field of perception isthe ability to bring students to a rapid understanding of artistic styles, intonation features works of art to finding the right solution in a complex artistic situations. Stated that from an intuitive art-like setting, given a teacher depends on the content of thoughts, feelings, images and associations that arise in the minds of children. Revealed that the buying experience with art, the child is always in some way relates to him, showing a sense of satisfaction or resentment, and the score shows a certain level of development of students' cultural values.
| 10. |
Турчин Т. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_7_16 З урахуванням необхідності інноваційних змін у змісті, доборі форм і методів музичного виховання дітей молодшого шкільного віку з метою формування особистості дитини як унікальної і творчої обгрунтовано використання різноманітних осучаснених форм музичного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Актуалізовано проблему музично-просвітницької діяльності як специфічного засобу реалізації творчих можливостей учнів і чинника їх загальнокультурного становлення. Охарактеризовано функції музично-театральної діяльності, що спрямовані на розвиток естетичної культури особистості. Описано різні форми проведення музичних занять у системі викладання предметів естетичного циклу: театр ляльок, музично-дидактичні ігри, комп'ютерні навчальні ігри. Наголошено, що застосування різноманітних осучаснених форм музичного навчання в початковій школі забезпечує його результативність, сприяє пробудженню творчої енергії дітей, активізує їх музично-практичну діяльність.С учетом необходимости инновационных изменений в содержании, подборе форм и методов музыкального воспитания детей младшего школьного возраста с целью формирования личности ребенка как уникальной и творческой обосновано использование осовремененных форм музыкального обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Актуализирована проблема музыкально-просветительской деятельности как средства реализации творческих возможностей учащихся и фактора их общекультурного становления. Охарактеризованы функции музыкально-театральной деятельности, направленные на развитие эстетической культуры личности. Описаны различные формы проведения музыкальных занятий в системе преподавания предметов эстетического цикла: театр кукол, музыкально-дидактические игры, компьютерные обучающие игры. Подчеркнуто, что применение описанных форм музыкального обучения в начальной школе обеспечивает его результативность, способствует пробуждению творческой энергии детей, активизирует их музыкально-практическую деятельность.The article investigates methods of musical education for younger schoolchildren, which presuppose active practical musical activities for schoolchildren to acquire musical skills and habits as well as implement educational tasks and also develop music potential of children. Use of the different modernized methods of musical education in preliminary school ensures effectiveness of education contributes to the boost of creative energy of children and helps them reach their creative success.
| 11. |
Турчин Т. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_10
| 12. |
Турчин Т. Гуманно-естетичний підхід – головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_14
| 13. |
Турчин Т. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_14 Розкрито теоретичні основи застосування різних жанрів національного мистецтва у сфері початкової музикальної освіти, обгрунтовано домінантне значення цих жанрів для оновлення змісту музичної освіти. Проаналізовано шкільний репертуар в аспекті використання різножанрових творів як фольклорного, так і сучасного спрямування. З'ясовано необхідність домінування національного мистецтва в контексті розв'язання проблеми модернізації початкової музичної освіти, модель якої має базуватися на українському національному музичному репертуарі, теоретичних надбаннях української музичної педагогіки. Стверджено, що українське музичне мистецтво має естетичний вплив на особистість, педагогічне забезпечення якого грунтується на актуалізації емоційного переживання художніх образів, близьких до національного світосприймання особистості.Раскрыты теоретические основы применения различных жанров национального искусства в сфере начального музыкального образования, обосновано доминантное значение этих жанров для обновления содержания музыкального образования. Проанализирован школьный репертуар в аспекте использования разножанровых произведений как фольклорного, так и современного направления. Подтверждена необходимость доминирования национального искусства в контексте модернизации начального музыкального образования, модель которой должна базироваться на украинском национальном музыкальном репертуаре и теоретических достижениях украинской музыкальной педагогики. Утверждается, что украинское музыкальное искусство производит эстетическое воздействие на личность, педагогическое обеспечение которого основывается на актуализации эмоционального переживания художественных образов, близких к национальному мировосприятию личности.The article proves the dominating value of national art for renovation the content of music education of the pupils of elementary school. The author comes to the conclusion that ensuring dominance of national art in the educational repertoire guarantees forming of a personality with has the knowledge of native culture, developing her natural inclinations and abilities, recreate the emotional and esthetic, artistic and creative, moral and intellectual potential of the nation.
| 14. |
Турчин Т. М. Розвивальна функція початкової загальної музичної освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 267-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_46
| 15. |
Турчин Т. Роль пошуково-творчого методу в активізації творчих дій учнів на уроках музики [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 11(1). - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_11(1)__9
| 16. |
Турчин Т. М. Національна основа творчості українських композиторів XIX-XX століть [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2009. - Вип. 15(2). - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2009_15(2)__5
| 17. |
Турчин Т. Українська легальна преса Станіславщини як джерело до вивчення примусової праці населення Прикарпаття під час нацистської окупації краю (1941–1944 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Вісник Прикарпатського університету. Історія. - 2012. - Вип. 21. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_Ist_2012_21_33
| 18. |
Турчин Т. Витоки початкової музичної освіти [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_17
| 19. |
Турчин Т. Культурологічні чинники підсилення ефективності початкової музичної освіти [Електронний ресурс] / Т. Турчин // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_18 Розглянуто питання підсилення ефективності початкової музичної освіти. Охарактеризовано актуалізацію культурологічних чинників початкової музичної освіти, спрямовану на забезпечення загальнокультурного розвитку учнів початкової школи в процесі музичного навчання, ознайомлення із шедеврами світової художньої культури, усвідомлення музичного мистецтва як суттєвої складової загальної культури людства. Підсумовано, що завдяки урокам музики молодші школярі мають самореалізуватися та набути високого соціального досвіду через художні образи; важливого значення в оновленні музичної освіти має набути орієнтація молодших школярів у естетичних цінностях, яка повинна досягатись шляхом ознайомлення дітей із шедеврами світової культури.
| 20. |
Турчин Т. М. Використання різних форм театралізованої діяльності на уроках музичного мистецтва в початковій школі [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 375-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_93
| | |
|
|