Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2015/11(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Барбелко Н. Діагностика рівня сформованості міжкультурної толерантності у студентів коледжів. - C. 6-13.
  5. Євтухова Т., Кузьменко Ф. Методичні аспекти викладання теорії виховання майбутнім учителям початкових класів. - C. 14-19.
  6. Каленський А. Емпіричні методи дослідження системи розвитку професійно-педагогічної етики. - C. 20-25.
  7. Каричковська С. Генезис методики навчання іноземних мов як науки. - C. 26-31.
  8. Микитенко В. Структурно-семантичні особливості вивчення складнопідрядних речень студентами багатопрофільних коледжів. - C. 32-39.
  9. Михайловський О. Роль інтерактивних методів навчання у процесі розвитку економічного мислення вчителів інформатики у післядипломній. - C. 40-45.
  10. Турчин Т. Роль пошуково-творчого методу в активізації творчих дій учнів на уроках музики. - C. 46-51.
  11. Інноваційні технології

  12. Запорожець Л. Структурна характеристика компетентності майбутнього вчителя у використанні навчально-ігрових технологій в процесі вивчення географії. - C. 52-59.
  13. Коробейнікова Т. Особливості формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів із використанням навчальної комп’ютерної програми. - C. 60-65.
  14. Покась Л, Браславська О. Інноваційна педагогічна технологія як засіб формування методичної компетентності для роботи майбутнього вчителя географії. - C. 66-73.
  15. Сивохоп Я. Використання тренінгових технологій у процесі підвищення кваліфікації педагогів з питань формування навичок здорового способу життя підлітків. - C. 74-79.
  16. Тітова С. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до професійної діяльності в інноваційному освітньому середовищі. - C. 80-86.
  17. Ткачук Г. Особливості підготовки мультимедійного навчального матеріалу засобами середовища Prezi. - C. 87-92.
  18. Формування професійної компетентності

  19. Вагіс А. Формування математичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів засобами навчально-дослідницької діяльності. - C. 93-98.
  20. Горук Н. Коучинг як ефективна технологія формування самоосвітньої компетентності студентів. - C. 99-104.
  21. Задунайська Ю. Формування професійної компетентності вчителя іноземної мови початкової школи. - C. 105-110.
  22. Коротун О. Основні детермінанти розвитку іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів. - C. 111-116.
  23. Тур О. Аксіологічний підхід до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 117-121.
  24. Юрченко О. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності: теоретичні основи. - C. 122-129.
  25. Історія педагогічної освіти

  26. Боярська-Хоменко А. Особливості методики читання лекцій при викладанні математичних дисциплін у Харківському університеті на початку ХІХ ст. . - C. 130-134.
  27. Озерна Н. Характеристика творів для дітей в українських періодичних виданнях кінця ХІХ ст. . - C. 135-141.
  28. Прокоф’єва Л. Ідея народності виховання та освіти у поглядах вітчизняних прогресивних діячів другої половини ХІХ століття. - C. 142-149.
  29. Русакова Л. Розвиток художньої педагогіки центральної України кінця ХІХ – першої половини ХХ століття. - C. 150-155.
  30. Фізеші О. Особливості підготовки вчителя початкової школи на Закарпатті (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 156-164.
  31. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  32. Горбулінська С., Боднар Л. Проблемне навчання як засіб формування знань з генетики та біотехнології у профільній загальноосвітній школі. - C. 165-171 .
  33. Іщенко Л. Характеристика критеріїв підготовленості майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. - C. 172-180.
  34. Кушнір В. Підхід до профілювання ІІІ ступеня загальноосвітньої школи у "Проекті єдиної української школи на Вкраїні". - C. 181-185.
  35. Павлишина Н. Формування когнітивного та операційного компонентів готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку. - C. 186-192.
  36. Русавська С., Козяровська Л. Перспективи застосування особистісного орієнтованого підходу у процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 193-197.
  37. Степанюк К. Реалізація навчально-змістового ресурсу формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 198-204.
  38. Тушева В. Мотиваційно-ціннісна складова науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики. - C. 205-212.
  39. Наші автори. - C. 213-215.
  40. Аннотации. - C. 216-224.
  41. Annotation. - C. 225-235.
2015
Вип. 11(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського