Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (22)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Столярчук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Столярчук О. 
Веб-інтерфейси доступу до баз даних [Електронний ресурс] / О. Столярчук, Р. Шувар, А. Продивус // Електроніка та інформаційні технології. - 2011. - Вип. 1. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Telt_2011_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Столярчук О. В. 
Афіксація як один з продуктивних способів деривації молодіжних сленгових одиниць (на прикладах з англійської, німецької, української та російської мов) [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 5. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_5_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Столярчук О. А. 
Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_21
Проаналізовано результати апробації програми психолого-педагогічної оптимізації професійної самооцінки майбутніх учителів, яка підтвердила доречність створення суб’єктно спрямованого освітнього простору шляхом активізації внутрішніх механізмів професійного становлення особистості. Доведено дієвість механізму зовнішнього керування динамікою професійної самооцінки майбутніх учителів через збагачення рівня їх обізнаності, активізацію рефлексивних процесів і цілеспрямованого саморозвитку. Зроблено висновок, що під час збагачення професійної самооцінки студентів відбувається вдосконалення таких її характеристик, як диференційованість, адекватність, узгодженість. Однак несприятливі чинники вибору професії вчителя, опосередкована навчальна мотивація, брак професійного досвіду спричинюють неадекватність і неузгодженість професійної самооцінки майбутніх учителів.Проанализированы результаты апробации программы психолого-педагогической оптимизации профессиональной самооценки будущих учителей, подтвердившей целесообразность создания субъектно направленного образовательного пространства путем активизации внутренних механизмов профессионального становления личности.The article analyzes the test results of the program of psycho-educational optimization of professional self-esteem of future teachers which confirmed the relevance of the creation of subject oriented educational environment by enhancing
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.843 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Столярчук О. 
Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_20
Розкрито зміст поняття кризи фахового навчання, проаналізовано характер впливу криз фахового навчання майбутніх педагогів на формування їх професійної самооцінки. Окреслено залежність формування професійної самооцінки майбутнього вчителя від стратегій подолання криз фахового навчання. Зазначено, що кризи фахового навчання майбутнього педагога проявляються в зміні темпу та вектора його професійного розвитку, супроводжуються перебудовою смислових структур професійної свідомості, переорієнтацією на нові цілі, корекцією соціально-професійної позиції особистості, що підготовлює зміну засобів використання навчально-професійної діяльності, взаємовідносин з оточуючими людьми. Виявлено, що професіоналізація майбутнього вчителя на етапі фахового навчання супроводжується переживанням криз адаптації, апробації та фахової готовності, які мають не обов'язковий, а ймовірний характер.Раскрыто содержание понятия кризиса профессионального обучения, проанализирован характер влияния кризисов будущих педагогов на формирование их профессиональной самооценки. Очерчена зависимость формирования профессиональной самооценки будущего учителя от стратегий преодоления кризисов специального обучения.There was explained the concept of the vocational training crisis, was analyzed the character of the influence of the future teachers' vocational training crises on forming their professional self-appraisal. The dependence of the forming professional self-appraisal of future teacher was outlined on strategies of overcoming of the vocational training crises.
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.812 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Столярчук О. В. 
Скорочення як один зі способів словотворення молодіжних сленгізмів англійської, німецької, української та російської мов [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук // Проблеми зіставної семантики. - 2011. - Вип. 10(2). - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pzs_2011_10(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.054 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гребеников А. Г. 
Аванпроект дальнемагистрального самолета бизнес-класса ХАИ-92 [Електронний ресурс] / А. Г. Гребеников, А. А. Трусов, О. М. Столярчук // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии. - 2015. - Вып. 67. - С. 5-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vikt_2015_67_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.64 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Столярчук О. А. 
Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 1. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_1_6
Висвітлено специфіку формування кар’єрних орієнтацій особистості на ранніх етапах її професіоналізації, зокрема під час фахового навчання. Проаналізовано результати емпіричного дослідження навчальних мотивів майбутніх учителів іноземної мови, виявлено переважання професійно орієнтованої мотивації учіння студентів. Зроблено висновок, що пріоритетними кар’єрними орієнтаціями майбутніх педагогів є інтеграція, автономія та служіння. Кореляційним аналізом зафіксовано стійкі прямі зв’язки між навчальними мотивами та кар’єрними орієнтаціями студентів, а дисперсійний аналіз довів впливовість ряду мотивів учіння майбутніх учителів на формування їх кар’єрних орієнтацій. Освещена специфика формирования карьерных ориентаций личности на ранних этапах ее профессионализации, в частности во время профессионального обучения. Проанализированы результаты эмпирического исследования учебных мотивов будущих учителей иностранного языка, выявлено преобладание профессионально ориентированной мотивации учения студентов. Сделан вывод, что приоритетными карьерными ориентациями будущих педагогов является интеграция, автономия и служение. Корреляционным анализом зафиксированы устойчивые прямые связи между учебными мотивами и карьерными ориентациями студентов, а дисперсионный анализ показал влиятельность ряда мотивов учения будущих учителей на формирование их карьерных ориентаций. Peculiarities of person’s career orientations formation on initial stages of its professionalization, in particular, during professional training were represented in the article. Analysis of scientific sources has shown presence of multiple factors and contradictory of contemporaneous students’ career orientations formation. It has been detected that career orientations are reflection of personal significance of professional activity and also a base for career goals formation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.486 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Столярчук О. А. 
Самооцінка як складова професійної самосвідомості фахівця: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(2). - С. 281-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(2)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Столярчук О. В. 
Jugendsprache in Deutschland: ein sprachverfall oder moderne sprachvariante von hochdeutsch? [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_46_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.903 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Столярчук О. А. 
Роль успішності навчально-професійної діяльності у формуванні професійного універсуму майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Молодий вчений. - 2015. - № 11(3). - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_11(3)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.774 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Столярчук О. А. 
Кореляційний аналіз вступної, навчальної та професійно орієнтованої мотивації студентів [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 51. - С. 221-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_51_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.687 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Столярчук О. А. 
Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_19
Висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів I курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості та дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами I курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.Освещены результаты теоретического анализа проблемы адаптации первокурсников к условиям обучения в ВУЗ. Сделан акцент на полидетерминированности процесса адаптации студентов I курса к новому социальному статусу студента и влиянии уровня адаптированности на успешность профессионального обучения и профессионального становления личности. Проанализированы результаты констатирующего исследования влияния мотивов поступления и профессионального обучения первокурсников на уровень их адаптированности и дезадаптированности. Раскрыто содержание рефлексии студентами I курса трудностей их приспособления к обучению в высшей школе.Stage of professional training has the essential role in the process of person’s professional evolvement. Matriculation of a young person to higher education establishment accompanies with significant reconstruction of activity, transformation of values and self-perspective which require adaptive processes. At the same time successful accommodation to new social status as being student influences the efficiency of inclusion into profession. Theoretical analysis of learned treatises testifies that adaptation embraces different areas of activities and intercommunication of first year students and is determined by interrelated activity of external and internal factors with predominance of the last mentioned ones.
Попередній перегляд:   Завантажити - 674.488 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Петрушенко В. В. 
Оксидативний стрес у хворих на гострий панкреатит: асоціації із синдромом системної запальної відповіді та органною дисфункцією [Електронний ресурс] / В. В. Петрушенко, О. В. Столярчук // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 2. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2016_2_17
Обстежено 129 хворих на гострий панкреатит. Досліджено показники інтенсивності вільнорадикального окиснення, перекисного окиснення ліпідів, антиоксидантної активності плазми крові, тяжкість проявів синдрому системної запальної відповіді (СЗВ) та органної дисфункції/недостатності залежно від наявності в комплексі інтенсивної терапії препаратів з антиоксидантною та антигіпоксантною активністю. Виявлено, що зростання тяжкості синдрому СЗВ асоціюється з підвищенням вмісту маркерів оксидативного стресу в сироватці крові. Включення антиоксидантів (мексидол, аскорбінова кислота) в інтенсивну терапію пацієнтів із гострим панкреатитом надає змогу знизити ступінь проявів оксидативного стресу, сприяє зменшенню проявів синдрому СЗВ та частоти органних дисфункцій.Обстежено 129 хворих на гострий панкреатит. Досліджено показники інтенсивності вільнорадикального окислення, перекисного окислення ліпідів, антиоксидантної активності плазми крові, тяжкість проявів синдрому системної запальної відповіді та органної дисфункції/недостатності залежно від наявності в комплексі інтенсивної терапії препаратів з антиоксидантною та антигіпоксантною активністю. Виявлено, що зростання тяжкості синдрому системної запальної відповіді асоціюється з підвищенням вмісту маркерів оксидативного стресу в сироватці крові. Включення антиоксидантів (мексидол, аскорбінова кислота) в інтенсивну терапію пацієнтів із гострим панкреатитом дозволяє знизити ступінь проявів оксидативного стресу, сприяє зменшенню проявів синдрому системної запальної відповіді та частоти органних дисфункцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.002 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Петрушенко В. В. 
Патоморфологічні зміни тканини підшлункової залози в умовах експериментального гострого панкреатиту при використанні антиоксидантів [Електронний ресурс] / В. В. Петрушенко, О. В. Столярчук // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 1. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vismorf_2016_22_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.016 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Столярчук О. В. 
Афіксація як один з продуктивних способів деривації молодіжних сленгових одиниць (на прикладах з англійської, німецької, української та російської мов) [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук // Нова філологія. - 2014. - № 63. - С. 203-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2014_63_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Петрушенко В. В. 
Оксидативний стрес у хворих на гострий панкреатит: асоціації із синдромом системної запальної відповіді та органною дисфункцією [Електронний ресурс] / В. В. Петрушенко, О. В. Столярчук // Медицина неотложных состояний. - 2016. - № 5. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medns_2016_5_20
Обстежено 129 хворих на гострий панкреатит. Досліджено показники інтенсивності вільнорадикального окиснення, перекисного окиснення ліпідів, антиоксидантної активності плазми крові, тяжкість проявів синдрому системної запальної відповіді (СЗВ) та органної дисфункції/недостатності залежно від наявності в комплексі інтенсивної терапії препаратів з антиоксидантною та антигіпоксантною активністю. Виявлено, що зростання тяжкості синдрому СЗВ асоціюється з підвищенням вмісту маркерів оксидативного стресу в сироватці крові. Включення антиоксидантів (мексидол, аскорбінова кислота) в інтенсивну терапію пацієнтів із гострим панкреатитом надає змогу знизити ступінь проявів оксидативного стресу, сприяє зменшенню проявів синдрому СЗВ та частоти органних дисфункцій.Обстежено 129 хворих на гострий панкреатит. Досліджено показники інтенсивності вільнорадикального окислення, перекисного окислення ліпідів, антиоксидантної активності плазми крові, тяжкість проявів синдрому системної запальної відповіді та органної дисфункції/недостатності залежно від наявності в комплексі інтенсивної терапії препаратів з антиоксидантною та антигіпоксантною активністю. Виявлено, що зростання тяжкості синдрому системної запальної відповіді асоціюється з підвищенням вмісту маркерів оксидативного стресу в сироватці крові. Включення антиоксидантів (мексидол, аскорбінова кислота) в інтенсивну терапію пацієнтів із гострим панкреатитом дозволяє знизити ступінь проявів оксидативного стресу, сприяє зменшенню проявів синдрому системної запальної відповіді та частоти органних дисфункцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.42 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Столярчук О. В. 
Діагностичні маркери як предиктори необхідності виконання оперативних втручань у хворих для корекції оксидантного стресу при гострому панкреатиті [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук, О. В. Сергійчук, Н. В. Титаренко, О. Л. Сергійчук // Клінічна хірургія. - 2016. - № 12. - С. 23–25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KlKh_2016_12_8
У дослідження включені 70 хворих, яких лікували з приводу некротичного гострого панкреатиту (ГП). Досліджений стан оксидантної системи у хворих на 7-му добу з моменту виникнення ГП. Підвищення концентрації у сироватці крові малонового діальдегіду (МДА) понад 3,68 мкмоль/л, зменшення активності глутатіонпероксидази (ГПО) нижче 8,49 мкмоль НАДФН2 год/мг білка та глутатіонредуктази (ГР) нижче 5,18 мкмоль НАДФН2 год/мг білка до 7-ї доби лікування ГП асоціювалося з підвищенням ризику інфікування підшлункової залози, що потребувало виконання оперативного втручання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.878 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Столярчук О. В. 
Телескопія у молодіжному слензі англійської, німецької, української та російської мов [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 8(2). - С. 160-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_8(2)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Столярчук О. В. 
Специфічні тенденції утворення молодіжних сленгізмів за допомогою основоскладання (на прикладах англійської, німецької, української та російської мов) [Електронний ресурс] / О. В. Столярчук // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 11(1). - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_11(1)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Столярчук О. А. 
Специфіка переживання кризи професійної ідентифікації майбутніми вчителями [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 1(2). - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_1(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського