Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (30)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Смолінська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Смолінська О. Є. 
Культурно-освітній простір сучасного педагогічного університету та професіоналізм його випускників [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_5
Проблема вищої освіти, особливо педагогічної, часто є питанням співвідношення особистісного й організаційного компонентів, їх пропорційності, взаємодій, тобто проблемою буття людини в певному соціальному середовищі, зокрема, аспектів вибору, адаптації, обміну цінностями тощо. Розглянуто зв'язок між сутностями педагогічного університету, його культурно-освітнього простору та професіоналізму випускників з позицій феноменологічного підходу. Увагу приділено проблематиці становлення інституціональності професіоналізму як суттєвого фактора під час дослідження процесів, що виявляються, з першого погляду, як окремі феномени культурно-освітнього простору, хоча з часом стають його суттєвими характеристиками, зокрема, це активний перехід цінностей ринково-економічного типу в університетську педагогічну освіту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.641 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Смолінська О. Є. 
Професійна ідентифікація майбутнього вчителя в культурно-освітньому просторі педагогічного університету [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 357-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_84
Розглянуто проблему формування професійної ідентичності у її взаємодії з культурно-освітнім простором університету, його завданнями за сучасних соціально-економічних умов. Проаналізовано зв’язок процесу професійної ідентифікації зі становленням організаційної ідентичності як емоційного контакту особистостей студентів, викладачів і культурно-освітнього простору педагогічного університету. Рассмотрена проблема формирования профессиональной идентичности в её взаимодействии с культурно-образовательным пространством университета в современных социально-экономических условиях. Проанализирована связь процесса профессиональной идентификации и становления организационной идентичности как эмоционального контакта личностей студентов, преподавателей и культурно-образовательного пространства педагогического университета.The article deals with the problem of formation the professional identity in it’s interaction with cultural and educational university space, it’s tasks, in modern social and economical conditions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.654 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Смолінська О. 
Культуровідповідність як провідний принцип організації культурно-освітнього простору педагогічного університету [Електронний ресурс] / О. Смолінська // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_4
Викладено зміст культуровідповідності як організаційного принципу культурно-освітнього простору педагогічного університету. Наголошено на розвитку значення поняття культуровідповідності згідно з етапами культурно-суспільного розвитку соціуму. Зосереджено увагу на сучасному герменевтичному наповненні терміна. Охарактеризовано культуровідповідне середовище вищого навчального закладу, центральними рисами якого є культурогенетичність, варіативність, діалогічність, толерантність, рефлективність, духовна і культурна наповненість, здатність до самокреації, самогенезису, самореформації і самозапереченню. Визначено особливу функціональність принципу культуровідповідності відносно до простору, яка входить не тільки в професійне навчання, виховання і розвиток, а й в реалізацію організуючих, забезпечуючих і стимулюючих ролей різнорідних суб’єктів культурно-навчального простору. Зазначено, що принцип культуровідповідності протягом певного часу свого існування суттєво видозмінився, розповсюдившись, окрім сфери навчання і виховання, на способи організації культурно-освітніх взаємодій.Изложено содержание культуросоответствия как организационного принципа культурно-образовательного пространства педагогического университета. Отмечено развитие значения понятия культуросоответствия согласно этапам культурно-общественного развития социума. Сосредоточено внимание на современном герменевтичном наполнении термина. Охарактеризована культуросоответствующая среда высшего учебного заведения, центральными чертами которой являются культурогенетичнисть, вариативность, диалогичность, толерантность, рефлексивность, духовная и культурная наполненность, способность к самокреации, самогенезису, самореформации и самоотрицанию. Определена особая функциональность принципа культуросоответствия по отношению к пространству, которое входит не только в профессиональное обучение, воспитание и развитие, но и в реализацию организующих, обеспечивающих и стимулирующих ролей разнородных субъектов культурно-учебного пространства. Отмечено, что принцип культуросоответствия в течение определенного времени своего существования существенно видоизменился, распространившись, кроме сферы обучения и воспитания, на способы организации культурно-образовательных взаимодействий.The author presents the content of culture accordance as an organizing principle of cultural and educational space in Pedagogical University. She stresses on the development of the meaning of culture accordance due to the stages of cultural and social development of society. Special attention is paid to the modern way of its definition from hermeneutic point of view. The author also characterizes culture accordance environment of a higher educational institution, the central features of which are culture genetics, variability, dialogism, tolerance, reflexivity, spiritual and cultural content, ability to self-creation, self-genesis, self-reformation and self-denial. A specific functionality of the culture accordance principle in relation to the space is marked: it is included into the professional training, education and development, as well as into the realization of organizing, providing and stimulating roles of different subjects of cultural and educational space. It is noted that during the certain period of its existence the culture accordance principle was changed, it covered the ways of arrangement of cultural and educational cooperation, as well as the sphere of training and education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.875 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Смолінська О. Є. 
Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 4. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.261 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Смолінська О. Є. 
Феноменологічно-герменевтичний дослідницький підхід до вивчення культурно-освітнього простору педагогічних університетів [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Драч М. П. 
Ми працю любимо, що в творчість перейшла, або внутрішні резерви ефективності методичної роботи в університеті [Електронний ресурс] / М. П. Драч, О. Є. Смолінська // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2010. - Т. 12, № 3(3). - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2010_12_3(3)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.63 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Смолінська О. Є. 
Взаємопов’язаність цілей університетської освіти і професійного майбутнього випускників [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська, М. П. Драч // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 3(4). - С. 284-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_3(4)__47
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Смолінська О. Є. 
Проблеми управління в культурі університету в їх зв’язку із дією освітніх парадигм [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська, М. П. Драч // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2013. - Т. 15, № 3(4). - С. 428-439. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2013_15_3(4)__72
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.233 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Смолінська О. Є. 
Реалізація культурологічного та організаційно-педагогічного підходів у модернізації змісту професійної освіти майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська, М. П. Драч // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 4(2). - С. 356-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_4(2)__72
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.659 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Смолінська О. Є. 
Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_7
Розглянуто зміст поняття "культурно-освітній простір" з позицій педагогічної теорії. Подано класифікацію досліджень культурно-освітнього простору. Запропоновано власні критерії групування визначень культурно-освітнього простору та вжитих у синонімічному значенні інших понять. Виокремлено такі його визначення: фізичний фактор просторової організації, організаційно-управлінська категорія, фактор педагогічного впливу, система координат для суспільних етнічних цінностей, простір соціально-психологічних комунікацій, об’єкт філософсько-освітнього дискурсу, фактор виникнення суб’єктності особистості, обставина метафоризації мовленнєвого освоєння дійсності.Рассмотрено содержание понятия "культурно-образовательное пространство" с позиций педагогической теории. Дана классификация исследований культурно-образовательного пространства. Предложены собственные критерии группирования определений культурно-образовательного пространства и употреблённых в синонимическом значении других понятий. Выделены следующие его определения: физический фактор пространственной организации, организационно-управленческая категория, фактор педагогического влияния, система координат для общественных этнических ценностей, пространства социально-психологических коммуникаций, объект философско-образовательного дискурса, фактор возникновения субъектности личности, обстоятельство метафоризации, языкового освоения действительности.The paper considers the content of the concept of cultural and educational space from pedagogical theory positions. A classification of the studies of cultural and educational space has been made in this research. Author’s criteria for grouping definitions of cultural and educational space and other notions used in a synonymic sense have been outlined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.883 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Смолінська О. Є. 
Категорія організаційної культури у вищій педагогічній освіті: проблеми означення [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2011. - № 5(2). - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2011_5(2)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Смолінська О. Є. 
Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ричков П. А. 
Церква Іоанна Предтечі у селі Забороль [Електронний ресурс] / П. А. Ричков, О. Е. Смолінська // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2015. - № 1. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2015_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.591 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Смолінська О. Є. 
Організаційна культура, репутація, імідж, бренд в університетській педагогічній освіті: теоретичний і практичний аспекти [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.244 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Смолінська О. Є. 
Гомеостатизм в організації функціонування культурно-освітнього простору педагогічного університету [Електронний ресурс] / О. Є. Смолінська // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 3. - С. 69-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.722 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Смолінська О. 
Етнографічний метод вивчення організаційної культури педагогічних університетів [Електронний ресурс] / О. Смолінська // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_25
Досліджено різні аспекти застосування етнографічного методу у вивченні організаційної культури педагогічних університетів. Висвітлено предмет організаційної етнографії, особливості застосування жанру етнографії до опису організаційно-культурних явищ. Розглянуто етичні проблеми, пов’язані із практикою етнографічного дослідження культури вищого педагогічного навчального закладу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.796 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Стибель В. В. 
Мобільність студентів ЛНУ ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького та їх міграційні настрої (за матеріалами соціологічного дослідження, проведеного Міжнародним інститутом освіти, культури та зв’язків з діаспорою НУ "Львівська політехніка”) [Електронний ресурс] / В. В. Стибель, М. П. Драч, О. Є. Смолінська // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2015. - Т. 17, № 1(4). - С. 346-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2015_17_1(4)__63
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.709 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Смолінська О. 
Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів [Електронний ресурс] / О. Смолінська // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_9
Розглянуто етичність як чинник, пов'язаний із соціальною та педагогічною складовими діяльності педагогічного університету як організації. Проаналізовано різні аспекти етичності, зокрема крос-культурний, формальний, проблему організованості етичної замкненості. Зазначено, що внутрішня організаційно-культурна етичність, з одного боку, об'єднує науково-педагогічних працівників, керівництво, студентів, консолідує їхні зусилля на реалізацію стратегії педагогічного університету, а з іншого нівелює характерні риси співробітників, перетворює їх на своєрідні "гвинтики великого механізму", підпорядковуючи спільній волі керівництва.Рассмотрена этичность как фактор, связанный с социальной и педагогической сторонами деятельности педагогического университета. Проанализированы различные аспекты этичности, в частности кросс-культурный, формальный, проблему организованности этической замкнутости. Отмечено, что внутренняя организационно-культурная этичность, с одной стороны, объединяет научно-педагогических работников, руководство, студентов, консолидирует их усилия на реализацию стратегии педагогического университета, а с другой нивелирует характерные черты сотрудников, превращает их в своеобразные "винтики большого механизма ", подчиняя общей воле руководства.We consider the ethics as a factor associated with the social and educational activities of the parties Normal University as an organization. Different aspects of ethics, in particular the cross-cultural, formal organization of the ethical problem of isolation. It is noted that the internal organizational and cultural ethics, on the one hand, brings together researchers and teachers, management, students consolidate their efforts to implement the strategy Normal University, and the other eliminates the characteristics of employees, turning them into a kind of "cogs large machinery" subordinating the general will of the leadership.
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.434 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Смолінська О. 
Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів [Електронний ресурс] / О. Смолінська // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_11
Конкретизовано цілі університетської педагогічної освіти в контексті сучасних підходів до суб’єктно орієнтованого культурно-освітнього простору. Розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямованих на якість майбутнього професійного життя випускників. Охарактеризовано цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій, які можуть реалізуватися як самостійно, так і поєднуючись. Зауважено, що стосовно педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється. Констатовано, що цілепокладання технологічно може забезпечувати як етап планування роботи педагога, так і життєзабезпечення, реалізуючи педагогічне покликання.Конкретизированы цели университетского педагогического образования в контексте современных подходов к субъектно ориентированному культурно-образовательному пространству. Рассмотрено два типа целей университетского педагогического образования, направленных на качество будущей профессиональной жизни выпускников. Охарактеризованы цели индивидуального интеллектуального развития и формирования карьерных ориентаций, которые могут реализоваться как самостоятельно, так и объединяясь. Отмечено, что в отношении педагогического образования второе направление, через действующие культурно-образовательные установки и социально-экономическое положение области, часто переходит в категорию необъявленных целей или нивелируется. Констатировано, что целеполагание технологически может обеспечивать как этап планирования работы педагога, так и жизнеобеспечения, реализуя педагогическое призвание.Specified purpose of university teacher education in the context of modern approaches to the subject -oriented cultural - educational space. Two types of goals of university teacher education aimed at future professional life quality graduates. Characterized target individual intellectual development and the formation of career orientations, which can be realized both individually and combined. Observed that in respect of teacher education second direction through existing cultural-educational setting and socio-economic status area, often goes into the category of undeclared purposes or leveled. Stated that the goal-setting technology can provide both the planning phase of the teacher, and life support, implementing pedagogical vocation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.766 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Смолінська О. 
Педагогічні наративи В.О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. Смолінська // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(1). - С. 182-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.67 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського