Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70595:Пед./2014/29(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Людинознавчі студії
: зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія , Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Винарчик М. Міжкультурна спрямованість білінгвальної освіти. - C. 4-11.
  4. Дереш В. Категорійно-поняттєвий апарат проблеми соціалізації дитини. - C. 12-20.
  5. Дзюбинська Х. Опікунсько-виховна діяльність Каліського благодійного товариства. - C. 21-28.
  6. Дудник Н. Використання педагогічного доробку В. Сухомлинського у розвитку мовленнєвої творчості дітей. - C. 29-38.
  7. Дудник О. Формування відповідальної поведінки молодших школярів у оповіданнях В. Сухомлинського. - C. 39-46.
  8. Ільченко О. Реалізація технології підготовки студентів до поліхудожнього виховання дітей дошкільного віку. - C. 47-57.
  9. Калашник Л. Торгівля дітьми як джерело підвищення рівня сирітства у КНР з особливими потребами. - C. 8-69.
  10. Карпенко О. Нормативно-правове забезпечення опікунсько-виховної діяльності інтервенційних закладів у Польщі. - C. 70-79.
  11. Кобрій О. Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної педагогічної підготовки фахівців. - C. 80-91.
  12. Куликовський С. Генеза поняття "компетентність” у Європейській та Українській педагогічній науці. - C. 92-103.
  13. Невмержицька О. Розвиток аксіологічних ідей у вітчизняній педагогічній теорії другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 104-113.
  14. Околович О. Професійна культура вчителя крізь призму теорії Василя Сухомлинського. - C. 114-124.
  15. Олексюк Н. Особливості соціального формування дитини у різні вікові періоди її розвитку. - C. 125-134.
  16. Павлишин Г. Англомовна граматична компетенція у контексті формування фахової культури студента-медика. - C. 135-143.
  17. Паласюк М. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів вищих технічних закладів освіти. - C. 144-154.
  18. Петриків В. Суспільно-політичне підґрунтя формування змісту вищої історичної освіти в Україні у перші повоєнні роки. - C. 155-164.
  19. Процишин Н. Підготовка кадрів вищої кваліфікації для педагогічних інститутів України поза аспірантурою (50 – 70-ті рр. ХХ ст.). - C. 165-172.
  20. Слюсаренко Н., Ліпшиць Л. Формування соціокультурної особистості майбутнього судноводія на засадах компетентнісного підходу. - C. 173-181.
  21. Смолінська О. Педагогічні наративи В.О. Сухомлинського. - C. 182-192.
  22. Терлецька Л. Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків. - C. 193-201.
  23. Ткаченко В. Концептуальна модель професійної підготовки майбутніх соціологів на засадах особистісно орієнтованого підходу. - C. 202-212.
  24. Чепіль М. Етнічний патріотизм у педагогічній спадщині К. Ушинського. - C. 213-221.
  25. Шарапа С. Аксіологічні аспекти підготовки вчителя у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 222-228.
  26. Ярославцева М. Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти. - C. 229-239.
  27. Наші автори. - C. 240-241.
  28. Вимоги. - C. 250-251.
2014
Вип. 29(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського