Пошуковий запит: (<.>A=Силюга Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ковальчук В. Ю. Розвиток алгоритмічної культури учнів початкових класів в умовах комп’ютеризації навчання [Електронний ресурс] / В. Ю. Ковальчук, Л. С. Білецька, Н. І. Стасів, Л. П. Силюга // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 21. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_21_20
|
2. |
Силюга Л. Реалізація технології розвивального навчання Л. В. Занкова у процесі вивчення математики у початкових класах [Електронний ресурс] / Л. Силюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_12 Розглянуто основні напрями реалізації технології розвивального навчання Л. В. Занкова у процесі вивчення математики в початковій школі. Висвітлено принципи системи: навчання повинно проводитися на високому рівні складності; динаміка у вивченні програмного матеріалу; провідне місце посідають теоретичні знання; принцип усвідомленого засвоєння учнями навчального матеріалу, засобів застосування знань на практиці. Визначено особливості проведення уроку математики в початкових класах згідно з принципами розвивальної технології. Подано варіанти таких завдань: вибір учнями під час самостійної роботи завдання тренувального характеру серед тих, що записані на дошці; вибір учнями свого завдання серед аналогічних; вибір учнями об’єктів для спостережень; вибір з кількох ілюстрацій однієї, яка, на думку школярів, найбільше відповідає змісту; вибір свого завдання серед завдань, різних за рівнем складності; вибір завдань, що мають символічні назви; вибір завдань з моральним підтекстом; самостійний вибір домашнього завдання; індивідуальні та парні завдання, які пропонуються через природні об’єкти; зошити-силуети у вигляді анімаційних зображень.Рассмотрены основные направления реализации технологии развивающего обучения Л. В. Занкова в процессе изучения математики в начальной школе. Освещены принципы названной системы: обучение должно проводиться на высоком уровне сложности; динамика в изучении программного материала; приоритет теоретических знаний; принцип осознанного усвоения учащимися учебного материала, способов применения знаний на практике. Определены особенности проведения урока математики в начальных классах по принципам развивающей технологии. Представлены варианты следующих заданий: выбор учениками во время самостоятельной работы заданий тренировочного характера среди записанных на доске; выбор учениками своего задания среди аналогичных; выбор объектов для наблюдений; выбор из нескольких иллюстраций одной, которая, по мнению школьников, больше соответствует содержанию; выбор своего задания среди заданий, различных по уровню сложности; выбор заданий, имеющих символические названия; выбор заданий с моральным подтекстом; самостоятельный выбор домашнего задания; индивидуальные и парные задания, которые предлагаются через естественные объекты; тетради-силуэты в виде анимационных картинок. The basic directions of the realization of technology for developing studies after L.Zankov in the process of study of mathematics in primary school are considered in this article. The features of the lesson of mathematics in primary school according to the principles of developing technology of studies after L.Zankov are defined.
|
3. |
Силюга Л. Народна математика як основа виховання культури української нації [Електронний ресурс] / Л. Силюга, Л. Білецька, Н. Стасів // Молодь і ринок. - 2012. - № 8. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_8_14 Проаналізовано стан розвитку математичних знань на Україні та розкрито їх важливе значення у вихованні культури українського народу. Розкрито способи лічби, народними мірами і способами вимірювання відкрито цікавий світ еволюції поняття числа та його властивостей. Зазначено, що процес формування просторових уявлень і знань у галузі геометрії надає змогу проникнути у глибини народної мудрості.
|
4. |
Ковальчук В. Формування культури усного мовлення учнів початкових класів у процесі вивчення математики [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Силюга, Н. Стасів, Л. Білецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2015. - 2015. - С. 463-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2015_2015_49
|
5. |
Ковальчук В. Формування культури усного математичного мовлення в учнів початкових класів [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Білецька, Н. Стасів, Л. Силюга // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2013. - 2013. - С. 501-508. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2013_2013_65
|
6. |
Ковальчук В. Розвиток математичного мовлення учнів початкових класів [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Силюга, Н. Стасів, Л. Білецька // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2012. - 2012. - С. 415-419. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2012_2012_56
|
7. |
Ковальчук В. Реалізація технології проблемного навчання у процесі вивчення математики у початковій школі [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Силюга, Н. Стасів, Л. Білецька // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_3
|
8. |
Ковальчук В. Ю. Особливості формування екологічної культури учнів початкових класів засобами математики [Електронний ресурс] / В. Ю. Ковальчук, Л. С. Білецька, Н. І. Стасів, Л. П. Силюга // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 20 : Біологія. - 2013. - Вип. 5. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchb_020_2013_5_40
|
9. |
Ковальчук В. Взаємозв’язок мислення і мовлення учнів початкової школи у процесі вивчення математики [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Білецька, Н. Стасів, Л. Силюга // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2016. - 2016. - С. 409-417. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2016_2016_41
|
10. |
Силюга Л. Особливості використання прийомів варіювання умови задачі у початковому курсі математики [Електронний ресурс] / Л. Силюга, І. Понзель // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_17
|
11. |
Силюга Л. Ефективність використання нових інформаційних технологій на різних етапах уроку математики в початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Силюга, У. Матуляк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2017. - Вип. 17. - С. 314-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_17_45
|
12. |
Ковальчук В. Ю. Формування математичної культури учнів початкової школи шляхом використання вправ з термінологічним спрямуванням [Електронний ресурс] / В. Ю. Ковальчук, Л. С. Білецька, Н. І. Стасів, Л. П. Силюга // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_11 Досліджено проблему формування математичних знань і математичної культури учнів початкової школи, пошуку шляхів її реалізації у практиці навчання; проаналізовано процес формування в учнів основних понять і базових і спеціальних предметних компетенцій під час вивчення змістових ліній освітньої галузі "Математика" у початковій школі; аргументовано необхідність сприймання учнями нової інформації та вільного відтворення здобутих математичних знань словесно, усно та письмово, графічно, схематично, за допомогою буквеної символіки; аргументовано потребу здійснення переходів від зображення до образу, від словесного опису до символу і, навпаки, від символу до поняття (терміну); описано поетапну реалізацію під час освітнього процесу стратегічних навчальних дій вчителя початкової школи для розвитку математичної культури учнів; розкрито значення формування логіки індуктивно-дедуктивних міркувань і загального математичного стилю мислення дітей молодшого шкільного віку, формування навичок оперування математичними поняттями, розуміння математичної мови; розкрито роль збагачення усного та письмового математичного мовлення учнів початкової школи, збагачення їх математичного словника, формування умінь користуватися математичною термінологією та відповідною символікою; аргументовано організацію навчально-пізнавальної діяльності учнів за різними формами роботи; розкрито методичні особливості використання вправ із термінологічним спрямуванням як окремого типу дидактичного матеріалу, які передбачають виконання арифметичних дій над натуральними числами та величинами, на читання та запис математичних виразів, рівнянь, нерівностей та інших математичних записів і надають змогу швидко й ефективно організовувати навчальну діяльність учнів на різних етапах уроку, лаконічно математичною мовою формулювати умову завдання, подавати відповідь і навчати учнів математично коректно висловлювати думку; наведено приклади вправ з термінологічним спрямуванням під час вивчення нумерації натуральних чисел та арифметичних дій над ними.
|
13. |
Силюга Л. П. Сюжетні задачі як засіб формування логіко-математичної компетентності учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. П. Силюга, С. В. Іваник // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 61-64 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(2)__15
|
14. |
Силюга Л. П. Задачі з казковими сюжетами як засіб формування математичних знань учнів початкових класів [Електронний ресурс] / Л. П. Силюга, І. І. Понзель // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 5. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_5_14
|
15. |
Силюга Л. Дидактичні принципи виховання інформаційної культури учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Силюга, Т. Вепрів // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_15
|
16. |
Силюга Л. П. Розвивальний компонент змісту математичної освіти вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Л. П. Силюга // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 88. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_88_23
|
17. |
Ковальчук В. Ю. Методичні особливості розв’язування задач на пропорційну залежність у початковій школі [Електронний ресурс] / В. Ю. Ковальчук, Л. С. Білецька, Н. І. Стасів, Л. П. Силюга // Молодий вчений. - 2020. - № 5(2). - С. 378-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_5(2)__56
|
18. |
Силюга Л. Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Силюга, Т. Волошин // Молодь і ринок. - 2021. - № 2. - С. 101-105 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_2_21
|
19. |
Силюга Л. П. Психолого-педагогічний аспект наступності у вивченні математики в 4-ому і 5-ому класах [Електронний ресурс] / Л. П. Силюга, М. І. Січак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 60(2). - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_60(2)__29
|
20. |
Ковальчук В. Ю. Математична підготовка вчителя початкових класів як передумова його фахової компетентності [Електронний ресурс] / В. Ю. Ковальчук, Л. П. Силюга, Н. І. Стасів, Л. С. Білецька // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(1). - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(1)__39
|
| |