Пошуковий запит: (<.>A=Рубель Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Рубель Н. В. Підготовка майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 350-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_15_59 Досліджено проблему підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі. На основі аналізу й узагальнення теоретико-методологічних основ підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі розроблено й експериментально перевірено відкриту систему такої підготовки, спроектовано її на навчальний процес з метою підвищення ефективності формування іншомовної професійної комунікативної компетенції майбутніх екологів. Наведено ключові характеристики та компоненти відкритої системи підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі, доведено її ефективність.
|
2. |
Рубель Н. В. Підготовка майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_11 Досліджено проблему підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі. На основі аналізу й узагальнення теоретико-методологічних основ підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі розроблено й експериментально перевірено відкриту систему такої підготовки, спроектовано її на навчальний процес з метою підвищення ефективності формування іншомовної професійної комунікативної компетенції майбутніх екологів. Наведено ключові характеристики та компоненти відкритої системи підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі, доведено її ефективність.
|
3. |
Рубель Н. В. Ефективність відкритої системи підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_7 Проаналізовано критерії, характеристики та компоненти педагогічної системи підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Визначено мету та завдання системи й обгрунтовано принципи її побудови. Доведено, що вона є відкритою системою, яку характеризують інтегративні якості, не властиві її окремим компонентам. Визначено показники ефективності вказаної системи, одним з яких є рівень сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетенції студентів.Произведен анализ критериев, характеристик и компонентов педагогической системы подготовки будущих экологов к профессиональному общению в иноязычной среде. Определены цели и задачи системы, обоснованы принципы ее построения. Доказано, что она является открытой системой, которую характеризируют интегративные качества, не свойственные ее отдельным компонентам. Определены показатели эффективности указанной системы, одним из которых является уровень сформированности иноязычной профессионально-коммуникативной компетенции студентов.The analysis of the criteria, characteristic features and components of the educational system of future ecologists’ training to professional communication in a foreign language environment has been made in the article. The aim and tasks of the systemhave been defined; principles of its construction have been substantiated. The system of future ecologists’ training to professional communication in a foreign language environment has been proven to be the open system defined by its integrative featuresnot characteristic to its separate components. Performance indicators of efficiency of the system of future ecologists’ training to professional communication in a foreign language environment, one of which is the level of students’ vocational communicative competence, have been defined.
|
4. |
Рубель Н. В. Іншомовна професійна підготовка майбутніх екологів у системі екологічної освіти України [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 282-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_8_46
|
5. |
Рубель Н. В. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель, О. Ю. Винник // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 61. - С. 200-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_61_78
|
6. |
Рубель Н. В. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 42. - С. 295-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_42_90
|
7. |
Винник О. Ю. Стратегія мотивування читача в сучасному англомовному дискурсі програмування [Електронний ресурс] / О. Ю. Винник, Н. В. Рубель // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 62. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_62_23
|
8. |
Рубель Н. Компетентнісний підхід до іншомовної професійної підготовки майбутніх екологів [Електронний ресурс] / Н. Рубель // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 29. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_29_54
|
9. |
Рубель Н. В. Підготовка майбутніх фахівців природничих спеціальностей до іншомовного професійного спілкування [Електронний ресурс] / Н. В. Рубель // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 52. - С. 232-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_52_80
|
10. |
Винник О. Іншомовна професійна підготовка майбутніх географів [Електронний ресурс] / О. Винник, Н. Рубель // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_21
|
11. |
Винник О. Ю. Стратегія залучення читача до співпраці з автором у сучасному англомовному дискурсі програмування [Електронний ресурс] / О. Ю. Винник, Н. В. Рубель // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 1(1). - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2018_1(1)__25
|
12. |
Мілютіна К. Дослідження криз професійного становлення з позиції суб'єктно-вчинкового підходу [Електронний ресурс] / К. Мілютіна, Н. Рубель // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2020_1_11
|
13. |
Рубель Н. Інформальна освіта як метод подолання тривожності молодих спеціалістів [Електронний ресурс] / Н. Рубель // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2020. - Вип. 2. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2020_2_18
|
14. |
Боднар І. Мова педагогіки й педагогіка в мові: особливості формування освітнього дискурсу [Електронний ресурс] / І. Боднар, Н. Рубель // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(1). - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(1)__14
|
15. |
Оленюк О. В. Застосування персоналізованого підходу до змішаного навчання у викладанні іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Оленюк, Н. С. Івасів, Н. В. Рубель // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 4. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_4_10
|