Пошуковий запит: (<.>A=Прокопенко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Прокопенко Л. С. Національна бібліографія Нідерландів [Електронний ресурс] / Л. С. Прокопенко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2008. - № 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2008_1_12
|
2. |
Прокопенко Л. Веб-сайти посольств України як засіб презентації держави у світовому інформаційному просторі [Електронний ресурс] / Л. Прокопенко, К. Кучеренко // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 10. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_10_12 Розкрито структуру, зміст, особливості інформаційного наповнення офіційних веб-сайтів посольств України, визначено їх переваги і недоліки, перспективи розвитку та оптимізації як джерела міжнародної інформації та ефективного інструменту створення позитивного іміджу держави на міжнародній арені.
|
3. |
Прокопенко Людмила. Філософ. Мистецтвознавець. Творча особистість [Електронний ресурс] / Людмила. Прокопенко, Тетяна. Гаєвська // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 6. - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2012_6_13
|
4. |
Батраченко І. Г. Соціально-психологічні аспекти формування та реалізації державної політики розвитку інформаційного суспільства в Україні [Електронний ресурс] / І. Г. Батраченко, Л. Л. Прокопенко. // Державне будівництво. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2011_1_51
|
5. |
Біда О. Реалізація ідей утвердження загальнолюдських цінностей в Сахнівській школі [Електронний ресурс] / О. Біда, Л. Прокопенко, Н. Орлова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 229-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_36
|
6. |
Гаврилкін В. Г. Результати міжнародних звірень державного первинного еталона рН ДЕТУ 05-03-07 [Електронний ресурс] / В. Г. Гаврилкін, О. О. Манська, С. М. Нагібін, Л. В. Прокопенко // Український метрологічний журнал. - 2012. - № 4. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Umlzh_2012_4_13
|
7. |
Прокопенко Л. Соціально-комунікаційна діяльність бібліотек у формуванні інформаційного простору України [Електронний ресурс] / Л. Прокопенко // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_20
|
8. |
Прокопенко Л. Л. Реформування територіальної організації влади в Польщі: досвід для України [Електронний ресурс] / Л. Л. Прокопенко, І. Д. Шумляєва. // Публічне адміністрування: теорія та практика. - 2012. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Patp_2012_2_34
|
9. |
Гончарук Н. Т. Взаємодія органів державної влади та органів місцевого самоврядування: правові та функціональні аспекти [Електронний ресурс] / Н. Т. Гончарук, Л. Л. Прокопенко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 1. - С. 321-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_1_52
|
10. |
Прокопенко Л. Л. Процеси державотворення і освіта [Електронний ресурс] / Л. Л. Прокопенко. // Державне будівництво. - 2007. - № 1(1). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1(1)__8
|
11. |
Прокопенко Л. Л. Становлення державного управління освітою в Україні: історико-теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. Л. Прокопенко. // Державне будівництво. - 2007. - № 1(2). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1(2)__9
|
12. |
Серьогін С. М. Досвід реформування місцевого самоврядування в Литві [Електронний ресурс] / С. М. Серьогін, Л. Л. Прокопенко. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2014_1_27
|
13. |
Вінюков О. О. Ефективнисть застосування мінерального мікродобрива сизам при вирощуванні сільськогосподарських культур [Електронний ресурс] / О. О. Вінюков, О. М. Коробова, К. М. Пархомюк, Л. Я. Моргунова, Л. А. Прокопенко // Вісник Центру наукового забезпечення АПВ Харківської області. - 2014. - Вип. 17. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcnzapv_2014_17_25
|
14. |
Прокопенко Л. Л. Європейський освітній простір і Україна: досвід взаємодії [Електронний ресурс] / Л. Л. Прокопенко // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2011. - Вип. 2. - С. 332-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2011_2_45
|
15. |
Прокопенко Л. Л. Кадровий склад викладачів Катеринославської гімназії в першій половині ХІХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Л. Прокопенко // Наддніпрянська Україна: історичні процеси, події, постаті. - 2010. - Вип. 8. - С. 278-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nuippp_2010_8_30
|
16. |
Прокопенко Л. І. Особливості організації навчальної практики з природознавства і краєзнавства в педагогічних вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Л. І. Прокопенко, В. А. Тетьоркіна // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(2). - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(2)__24
|
17. |
Біда О. О. А. Захаренко про роль учителя в самореалізації учня [Електронний ресурс] / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_7 Розкрито основні напрями діяльності О. А. Захаренка у забезпеченні умов для самореалізації учнів Сахнівської школи, а саме: альтернативне формування духовних цінностей педагогічної системи, випереджувальні компоненти едукаційного процесу, інноваційність, органічність поєднання особливостей кожної особистості з навколишнім середовищем, спільність діяльності школи, сім'ї, громадськості, цілеспрямованість змісту кожного заходу як складової педагогічної системи; упровадження методів, що забезпечують активність, особистісну зорієнтованість кожного суб'єкта освітнього процесу; забезпеченість цілісного навчально-виховного процесу та кожної його складової відповідними засобами навчально-матеріальної бази. Зазначено, що в Сахнівській школі діяла цілісна система стимулів для учнів і вчителів, яка передбачала видачу стипендій дітям, які досягли значних успіхів, для вчителів - поїздки до театрів, виступи на сільському телебаченні. Зазначено, що діяльність Сахнівської школи побудовано на оригінальних авторських ідеях і технологіях і є новою освітньою практикою за умов сільської місцевості.Раскрыты основные направления деятельности А.А. Захаренко в обеспечении условий для самореализации учащихся Сахновской школы, а именно: альтернативное формирование духовных ценностей педагогической системы, опережающие компоненты эдукационного процесса, инновационность, органичность сочетания особенностей каждой личности с окружающей средой, согласованность деятельности школы, семьи, общественности, целеустремленность содержания каждого мероприятия как составной педагогической системы; внедрение методов, обеспечивающих активность, личностную ориентированность каждого субъекта образовательного процесса; обеспеченность целостного учебно-воспитательного процесса и каждой его составляющей соответствующими средствами учебно-материальной базы. Указано, что в Сахновской школе действовала целостная система стимулов для учеников и учителей, которая предусматривала выдачу стипендий детям, которые достигли значительных успехов, для учителей - поездки в театры, выступления на сельском телевидении. Подытожено, что деятельность Сахновской школы построена на оригинальных авторских идеях и технологиях и является новой образовательной практикой в условиях сельской местности.This article focuses on the main branches of O. A. Zakharenko's activity that provides pupils with appropriate conditions for self-realization.
|
18. |
Біда О. Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Біда, Л. Прокопенко // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_10_4 Розглянуто основні форми, напрями роботи структурних підрозділів, кафедр Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи та мистецтва ЧНУ ім. Б. Хмельницького в контексті забезпечення зростання якості освітніх послуг, реалізації завдань модернізації едукаційного процесу, впровадження інноваційних технологій навчання. Особливу увагу приділено діяльності музею-лабораторії педагогічної спадщини О. А. Захаренка, головною метою створення якого є теоретичні, методологічні й організаційні аспекти впровадження ідей його педагогічної системи в масову практику роботи всіх типів сучасної загальноосвітньої школи.Рассмотрены основные формы, направления работы структурных подразделений, кафедр Учебно-научного института педагогического образования, социальной работы и искусства ЧНУ им. Б. Хмельницкого в контексте обеспечения роста качества образовательных услуг, реализации задач модернизации эдукационного процесса, внедрения инновационных технологий обучения. Особое внимание уделено деятельности музея-лаборатории педагогического наследия А. А. Захаренко, главной целью создания которого являются теоретические, методологические и организационные аспекты внедрения идей его педагогической системы в массовую практику работы всех типов современной общеобразовательной школы.
|
19. |
Прокопенко Л. Система навчання професійного монологічного мовлення фахівців фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Л. Прокопенко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 244-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_35
|
20. |
Кузьмінський А. Гуманісти потрібні людству [Електронний ресурс] / А. Кузьмінський, Л. Прокопенко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__49
|
| |