Пошуковий запит: (<.>A=Петрицин І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Петрицин І. Електротехнічна підготовка майбутнього вчителя технологій із використанням віртуального лабораторного практикуму [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_16 Продемонстровано актуальні підходи щодо організації навчального процесу та електротехнічної підготовки майбутніх вчителів технології. Обґрунтовано дидактичні функції віртуального лабораторного практикуму як засобу підвищення рівня електротехнічної підготовки студентів, визначено шляхи ефективного його використання в навчально-виховному процесі. Зазначено, що одним з основних компонентів електротехнічної підготовки сучасного фахівця є можливість формування знань та набуття практичних навичок з допомогою віртуального лабораторного практикуму. Розглянуто комп’ютерні програми для підготовки студентів з електротехнічних дисциплін. Продемонстрированы актуальные подходы к организации учебного процесса и электротехнической подготовки будущих учителей технологии. Обоснованы дидактические функции виртуального лабораторного практикума как средства повышения уровня электротехнической подготовки студентов, определены пути эффективного его использования в учебно-воспитательном процессе. Отмечено, что одним из основных компонентов электротехнической подготовки современного специалиста является возможность формирования знаний и приобретения практических навыков при помощи виртуального лабораторного практикума. Рассмотрены компьютерные программы для подготовки студентов по электротехническим дисциплинам.Approaches to demonstrate the relevance of the educational process and electrical training future teachers of technology. Justified didactic functions virtual laboratory workshop as a means of improving the electrical prepare students to identify ways to effectively use it in the educational process. Noted that one of the main components of modern specialist electrical training is the possibility of formation of knowledge and practical skills in using the virtual laboratory workshop. Considered computer programs to prepare students for electrotechnical disciplines.
|
2. |
Петрицин І. Застосування мультимедійних технологій на лекційних заняттях [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_18
|
3. |
Петрицин І. Використання навчальних мультимедійних засобів при підготовці майбутніх вчителів технологій [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_3_17 Викладено актуальні підходи щодо організації навчального процесу та фахової підготовки майбутніх вчителів технологій за умов застосування навчальних мультимедіа засобів. Розглянуто аналіз дидактичних функцій мультимедійних технологій дозволяє стверджувати, що їх використання як інтерактивного, прогресивного навчального засобу пізнання, що сприяє підвищенню ефективності навчально-пізнавальної та самостійної діяльності майбутніх учителів.
|
4. |
Петрицин І. Застосування навчальних комп’ютерних середовищ у процесі підготовки майбутнього вчителя-предметника [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_14 Викладено актуальні підходи щодо організації лабораторного практикуму та фахової підготовки майбутніх вчителів за умов застосування навчальних віртуальних комп’ютерних середовищ. Розглянуто можливості методики проведення лабораторних і практичних робіт засобами навчальних віртуальних середовищ. Окреслено етапи, з яких складається лабораторний практикум у сучасному процесі підготовки майбутнього вчителя, розкрито переваги та недоліки такої підготовки.
|
5. |
Петрицин І. Використання комп’ютерного тестування в процесі професійної підготовки студентів [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_7
|
6. |
Петрицин І. О. Дидактичні функції засобів мультимедіа у процесі підготовки майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. О. Петрицин // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_42
|
7. |
Петрицин І. Застосування комп'ютерного моделювання у процесі електротехнічної підготовки майбутнього вчителя технологій [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2017. - № 1. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_1_15
|
8. |
Петрицин І. Комп’ютерне тестування – одна з форм діагностики та перевірки успішності навчання [Електронний ресурс] / І. Петрицин, О. Петрицин // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_11_29 Розглянуто проблеми впровадження тестування з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Проведено системний аналіз організаційних проблем розробки і застосування технологій комп’ютерного тестування у вищій школі для контролю знань студентів.
|
9. |
Петрицин І. Дидактичні функції мультимедійних лекцій у процесі підготовки майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. Петрицин // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_22 Розкрито питання доцільності використання мультимедійних засобів навчання на лекційних заняттях. Подано рекомендації щодо проведення лекційних занять з використанням мультимедійних технологій. Проаналізовано результати засвоєння студентами матеріалу, поданого в мультимедійній формі. Розглянуто мультимедійні лекційні курси як важливий дидактичний засіб професійної підготовки майбутнього вчителя, який повинен поєднувати в собі три компоненти: зміст навчального матеріалу, методи й технології навчання.Раскрыты вопросы целесообразности использования мультимедийных средств обучения на лекционных занятиях. Даны рекомендации по проведению лекционных занятий с использованием мультимедийных технологий. Проанализированы результаты усвоения студентами материала , представленного в мультимедийной форме. Рассмотрены мультимедийные лекционные курсы как важное дидактическое средство профессиональной подготовки будущего учителя которое должно сочетать в себе три компонента: содержание учебного материала, методы и технологии обучения.Disclosed the expediency of use of multimedia learning lectures. Given recommendations for lectures using multimedia technologies. Analyzed the results of students mastering the material presented in a multimedia format. Submitted multimedia lectures as an important didactic means of training future teachers that should combine three components: the content of teaching material, teaching methods and technologies.
|
10. |
Петрицин І. О. Використання навчальних мультимедійних відеофільмів у професійній підготовці майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. О. Петрицин // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 381-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_80
|