Пошуковий запит: (<.>A=Митник О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Митник О. Я. Формування професійної компетентності практичного психолога в процесі навчання в педагогічному ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Я. Митник, О. Ю. Хартман, Т. В. Середюк // Горизонти освіти. - 2014. - № 1. - С. 59–66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gorosv_2014_1_13
|
2. |
Митник О. Я. Теоретичні та прикладні засади особистісно-орієнтованої професійної підготовки практичного психолога [Електронний ресурс] / О. Я. Митник, І. В. Томаржевська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_19
|
3. |
Митник О. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу [Електронний ресурс] / О. Митник // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_5 Розкрито зміст поняття "навчання як цілісний творчий процес". Розглянуто систему цільових орієнтирів, принципи, психолого-педагогічні умови навчання та наукові підходи щодо побудови творчого навчально-виховного процесу у загальноосвітньому навчальному закладі. Зазначено, що ефективність навчання як цілісного творчого процесу залежить від наявності суб'єктної парадигми освіти, в якій проголошується цінність індивідуальності, самобутності кожної дитини, її життєвого досвіду, а також від реалізації проблемного навчання як механізму для розгортання ситуації розмірковування у навчально-виховному процесі.Раскрыт смысл понятия "обучение как целостный творческий процесс". Рассмотрена система целевых ориентиров, принципы, психолого-педагогические условия обучения и научные подходы относительно построения творческого учебно-воспитательного процесса в общеобразовательном учебном заведении. Отмечено, что эффективность обучения как целостного творческого процесса зависит от наличия субъектной парадигмы образования, в которой провозглашается ценность индивидуальности, самобытности каждого ребенка, его жизненного опыта, а также от реализации проблемного обучения как механизма для разворачивания ситуации размышления в учебно-воспитательном процессе.Reveal the meaning of the concept of "learning as a holistic creative process." The system of targets, principles, psychological and educational environment for learning and research approaches on building creative educational process in secondary schools. Noted that the effectiveness of training as a holistic creative process depends on the availability of subject education paradigm, which proclaims the value of individuality, identity of each child's life experience, as well as from the sale of problem-based learning as a mechanism to deploy the situation thinking in the educational process.
|
4. |
Митник О. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи [Електронний ресурс] / О. Митник // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_1-2_8 Розкрито зміст понять "педагогічна інтуїція", "педагогічна імпровізація", "педагогічна рефлексія", "педагогічна техніка" та "конкурентноспроможний вчитель". Описано змістові та функціональні аспекти пізнавальної, мотиваційної та соціальної сфер особистості педагога. Виокремлено знання та уміння, якими повинен володіти та розвивати конкурентоспроможний фахівець-вчитель. З’ясовано основні якості педагогічного мислення та психофізіологічні можливості викладання, що формують та посилюють навчально-виховний вплив. Визначено сприятливі для професійного росту вчителя умови та принципи побудови методичної роботи в навчальному закладі. Запропоновані практичні вправи на розвиток професійного педагогічного мислення вчителя.Раскрыто содержание понятий "педагогическая интуиция", "педагогическая импровизация", "педагогическая рефлексия", "педагогическая техника" и "конкурентоспособный учитель". Описаны содержательные и функциональные аспекты познавательной, мотивационной и социальной сфер личности педагога. Выделены знания и умения, которыми должен владеть и развивать конкурентоспособный специалист-учитель. Выявлены основные качества педагогического мышления и психофизиологические возможности преподавания, которые формируют и усиливают учебно-воспитательное влияние. Определены благоприятные для профессионального роста учителя условия и принципы построения методической работы в учебном заведении. Предложены практические упражнения для развития профессионального педагогического мышления.Disclosed is the essence of concepts of educational intuition, teaching improvisation, teaching reflection, teaching technology and competitive teacher. Described are the content and functional aspects of cognitive, motivational, and social spheres ofthe teacher individual. Identified are knowledge and skills that should own and develop a competitive specialist teacher. Emphasized are basic quality of teacher thinking and physiological features of teaching that shape and enhance teaching and educational impact. Identified are favorable conditions for teacher development and principles of the methodical work of the educational institution. Proposed are the practical exercises for the development of professional pedagogical thinking.
|
5. |
Митник О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці [Електронний ресурс] / О. Митник // Рідна школа. - 2013. - № 6. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_6_9 Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.
|
6. |
Митник О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / О. Митник // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_8 Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття «професійна компетентність вчителя». Проаналізовано вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації. Визначено організаційні та психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності вчителя. Розкрито принципи системи післядипломної педагогічної освіти, що сприяють постійному професійному самовдосконаленню вчителя. Розглянуто сутність понять «знання-засоби» та «знання-цінності». Продемонстровано роль пошукової активності, діалогічної взаємодії та самодіагностики у професійному вдосконаленні та підвищенні компетентності вчителя. Охарактеризована педагогическая цель образования, построенного на основе компетентностного подхода. Раскрыто содержание понятия «профессиональная компетентность учителя». Проанализированы требования к преподавателю курсов повышения квалификации. Определены организационные и психолого-педагогические условия для развития профессиональной компетентности учителя. Раскрыты принципы системы последипломного педагогического образования, способствующие постоянному профессиональному самосовершенствованию учителя. Рассмотрена сущность понятий «знание-средства» и «знания-ценности». Продемонстрирована роль поисковой активности, диалогического взаимодействия и самодиагностики в профессиональном совершенствовании и повышении компетентности учителя.Characterized pedagogical purpose of education, built on the basis of the competence approach. Discloses the concept of «professional competence of the teacher». Analyzed the requirements for teacher training courses. Defined organizational and psycho-pedagogical conditions for the development of professional competence of teachers. Fixed principles of the system of postgraduate education, promoting continuous professional self-teacher. The essence of concepts «knowledge assets» and «knowledge-value». Demonstrated the role of search activity, dialogic interaction and self-test improved and professional competence of the teacher.
|
7. |
Митник О. Я. Психолого-педагогічні умови інклюзивного навчання у ЗНЗ [Електронний ресурс] / О. Я. Митник // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_34
|
8. |
Митник О. Я. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] / О. Я. Митник // Освітологічний дискурс. - 2010. - № 1. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2010_1_12
|
9. |
Бондар В. І. Методологічні та психодидактичні засади підготовки практичного психолога в умовах університетської освіти [Електронний ресурс] / В. І. Бондар, О. Я. Митник, А. С. Шапошнікова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 5-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_113_3
|
10. |
Митник О. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Митник // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_13
|
11. |
Митник О. Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / О. Митник, О. Кочерга // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_11_4
|
12. |
Митник О. В. Роль Конституційного Суду України в механізмі захисту прав і свобод людини та громадянина в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Митник // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2015. - Вип. 6(1). - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2015_6(1)__14
|
13. |
Митник О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі [Електронний ресурс] / О. Митник, О. Кочерга // Початкова школа. - 2015. - № 9. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2015_9_5
|
14. |
Митник О. Теоретико-методичні засади становлення успішної в соціумі особистості під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ [Електронний ресурс] / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик // Рідна школа. - 2017. - № 1-2. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_1-2_10
|
15. |
Бондар В. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М.П. Драгоманова: зміст і основні напрями [Електронний ресурс] / В. Бондар, О. Митник // Рідна школа. - 2015. - № 5-6. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_5-6_10 Розкрито вимоги до особистісних якостей практичних психологів і професійної підготовки, особливості викладання психологічних дисциплін на основі гештальт-підходу, шляхи оптимізації підготовки студентів-психологів до практичної діяльності, особливості кредитно-рейтингової системи контролю знань студентів, психологічні основи підготовки майбутніх фахівців, шляхи формування конкурентоспроможності особистості тренінговими засобами та механізми розвитку особистості практичного психолога.
|
16. |
Митник О. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар’єрі випускника [Електронний ресурс] / О. Митник, І. Томаржевська // Рідна школа. - 2016. - № 5-6. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_5-6_6
|
17. |
Митник О. Становлення конкурентоздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Митник, О. Затворнюк // Рідна школа. - 2018. - № 1-2. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2018_1-2_13
|
18. |
Митник О. В. Особливості судового захисту конституційних прав і свобод у межах Європейської системи захисту прав людини [Електронний ресурс] / О. В. Митник // Прикарпатський юридичний вісник. - 2020. - Вип. 4. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2020_4_5
|
19. |
Яценко Т. С. Особливості пізнання пралогічного мислення у процесі психоаналізу візуальних презентантів психіки суб’єкта [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, О.Я. Митник, Л. Я. Галушко, К. В. Ткаченко, Д. В. Бульченко // Психологія і суспільство. Психологічні науки. - 2022. - № 2. - С. 113-134 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2022_2_8
|
20. |
Митник О. Я. Засоби здійснення моніторингу якості освіти вчителем початкової школи [Електронний ресурс] / О. Я. Митник // Освітньо-науковий простір. - 2021. - Вип. 1(1). - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/educsc_2021_1(1)__7
|
| |