Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2013/113<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Бондар В. І., Митник О. Я., Шапошнікова А. С. Методологічні та психодидактичні засади підготовки практичного психолога в умовах університетської освіти. - C. 5-19.
  5. Андарало А. И. Система менеджмента качества как средство повышения эффективности высшего педагогического образования в Республике Беларусь. - C. 20-30.
  6. Богославець Л. П. Сучасні підходи до викладання розділу "Лексика” у процесі підготовки до ЗНО. - C. 30-35.
  7. Вікторова Л. В. Діагностика сформованості іншомовної професійно-комунікативної компетентності. - C. 35-43.
  8. Гадалова I. М. Формування музичної культури учнiв нацiональної школи. - C. 44-50.
  9. Дичка Н. І. Модель навчання студентів з комп’ютерних спеціальностей професійно орієнтованого писемного мовлення з використанням елементів дистаційного навчання. - C. 51-57.
  10. Дубровіна І. В. Професійні функції вчителів музичного мистецтва в контексті самоосвіти. - C. 58-68.
  11. Жигадло Г. Б. Етапи формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі організації та вивчення спортивних ігор. - C. 68-75.
  12. Жижко Т. А. "Класичний” і "не класичний” університет XXI століття. - C. 76-88.
  13. Іваницька Н. А. Визначення поняття "якість компетентностей" старшокласників як проблема дидактики фізики. - C. 88-94.
  14. Ковалькова Т. О. Стан підготовки майбутнього психолога до професійної діяльності в авіційній галузі. - C. 94-99.
  15. Ковальова К. В. Комунікативна компетентність інженерів-аграрників: сутність та структурні компоненти. - C. 99-106.
  16. Колечинцева Т. С. Формування професійно-значимих знань та умінь під час викладання фізики у ВНЗ морського профілю. - C. 106-115.
  17. Кондрак Еліас Аріф Життєва сила теорії Махатма Ганді та Л. М. Толстого про непротивлення злу насильством. - C. 115-122.
  18. Корзун В. В., Ревуцька С. О. Планування педагогічного процесу в індивідуальних класах вищих мистецьких навчальних закладів. - C. 122-128.
  19. Корнелюк В. О. Формування професійно-евристичних знань у бакалаврів. - C. 128-132.
  20. Кучменко О. Б. Щодо питання удосконалення методики в галузі біологічної підготовки студентів психологів та практичних психологів. - C. 133-137.
  21. Макаренко Л. Л., Гусак Н. Професійні очікування учнів педагогічних училищ і орієнтація на успіх у професійній діяльності. - C. 137-141.
  22. Махінов В. М. Женевська лінгвістична школа про теоретичні засади формування мовної особистості. - C. 142-148.
  23. Ніколаєнко С. М. Без моралі, патріотизму і вихованості Україна буде тупцюватися на місці. - C. 149-156.
  24. Піддячий В. М. Професійні самоосвіта та самовиховання майбутнього вчителя. - C. 156-165.
  25. Проценко У. М. Система підготовки фахівців з фізичного виховання у вищих спеціалізованих навчальних закладах України (70-91 рр. XX ст.). - C. 166-172.
  26. Сергієнко В. П., Ковальчук Г. О. Міждисциплінарне Е-навчання в контексті забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 173-182.
  27. Сидорчук Л. А. Концепція ерономічного проектування системи "Людина-техніка-середовище". - C. 182-191.
  28. Стучинська Н. В., Нечаюк Н. О. Побудова логіко-дидактичної структури та модульне конструювання навчальної дисципліни "Гігієна харчування” для майбутніх учителів технологій. - C. 191-199.
  29. Цуруль О. А. Самостійна робота учнів як елемент методичної підготовки вчителів біології. - C. 200-209.
  30. Чеботарева И. Г. Значимость самостоятельной работы студентов в овладении иностранным языком. - C. 210-214.
  31. Чжоу Мин Методические принципы формирования профессионольного интереса к оперному искуству. - C. 215-223.
  32. Історичні науки

  33. Антонюк Т. Д. Міжнародна співпраця НМУ імені О. О. Богомольця: напрями, форми та географія партнерства. - C. 224-236.
  34. Хмельницька Л. В. Роль та місце українських селянок у роки колективізації та під час голодомору 1932-1933 рр.. - C. 237-242.
2013
Вип. 113
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського