Пошуковий запит: (<.>A=Літвінчук С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Літвінчук С. Б. Інноваційна педагогічна діяльність у вищій школі: модульно-компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 144, Вип. 131. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_144_131_9
|
2. |
Літвінчук С. Б. Сучасні підходи до організації самостійної роботи студентів у вищій школі [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 199, Вип. 187. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_199_187_13
|
3. |
Літвінчук С. Б. Професійна підготовка майбутніх інженерів-механіків у процесі вивчення технічних дисциплін в аграрних навчальних закладах [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2013. - Т. 215, Вип. 203. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2013_215_203_24
|
4. |
Літвінчук С. Б. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Комп’ютерні технології. - 2015. - Т. 266, Вип. 254. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduct_2015_266_254_9
|
5. |
Літвінчук С. М. Циклограма роботи асистента вчителя та вимоги до ведення документації [Електронний ресурс] / С. М. Літвінчук // Педагогічний пошук. - 2018. - № 1. - С. 30–33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2018_1_8
|
6. |
Літвінчук С. Б. Дидактичні аспекти професійної підготовки студентів-аграріїв [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(1). - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(1)__35
|
7. |
Літвінчук С. Б. Інноваційні підходи до проектування цілей навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 349-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_85
|
8. |
Літвінчук С. Б. Продуктивні основи цілеутворення в контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 85. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_85_26
|
9. |
Літвінчук С. Б. Інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 1.31. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2010_1
|
10. |
Горбунова К. М. Модульно-компетентністні технології підготовки майбутніх агроінженерів відповідно до вимог Болонського процесу [Електронний ресурс] / К. М. Горбунова, С. Б. Літвінчук, К. А. Тайхриб, К. О. Яблуновська // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2020. - Вип. 2. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vanp_2020_2_16
|
11. |
Пурський О. І. Дослідження світлодіодних джерел світла на УВКП [Електронний ресурс] / О. І. Пурський, Р. П. Романенко, Н. П. Форостяна, М. Ю. Криворучко, С. І. Літвінчук // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2021. - Т. 27, № 1. - С. 111-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2021_27_1_13 Наведено результати дослідження світлодіодних ламп (СДЛ). З'ясовано причини миготіння та можливості його усунення, узагальнено та систематизовано отримані експериментальні результати за такими напрямами: дослідити відповідність заявлених у паспорті характеристик ламп різних виробників реальним характеристикам приладу. На основі універсального вимірювального комп'ютерного пристрою (УВКП) зібрано установку для дослідження ефекту миготіння штучних джерел світла. Принцип роботи УВКП заснований на перетворенні сигналів датчиків вимірювання фізичних величин на цифрові дані та їх подальшій обробці. Алгоритм роботи електронного блока задається програмно. Досліджено роботу лампи розжарювання, люмінесцентної компактної (енергозберігаючої), люмінесцентної лінійної (на цоколь Т8) і світлодіодної на цоколь Е27 і Т8. Порівняльний аналіз ефекту миготіння різних типів джерел світла показав, що з частотою 100 Гц знижують світловий потік: лампа розжарювання (зразок 1) - на 32 %, компактна люмінесцентна лампа (енергозберігаюча, зразок 2) - на 12 %, лінійна люмінесцентна лампа (зразок 3) - на 43 %, світлодіодна компактна лампа (зразок 4) - не зафіксовано, світлодіодна лінійна (зразок 5) - у межах статистичної похибки, зафіксовано несистемні зміни освітленості поверхні. Окрім ефекту миготіння, зафіксовано поступове зростання світлового потоку компактною люмінесцентною лампою, а також спалахи при вмиканні та вимиканні СДЛ на цоколь Е27. Найбільш імовірною причиною миготіння СДЛ є невідповідність або й відсутність компенсаційного конденсатора в драйвері лампи. Світильники вимагають дотримання певних вхідних параметрів. Невідповідна напруга драйвера здатна спричинити миготіння або мерехтіння СДЛ.
|
12. |
Літвінчук С. Б. Сучасні підходи до навчання майбутніх економістів засобами комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / С. Б. Літвінчук, Л. В. Гула // Modern economics. - 2022. - № 33. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2022_33_9
|