Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2013/215/203<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]
: наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Університетська освіта

  4. Гришкова Р. О. Європейський вимір якості вітчизняної освіти. - C. 7-10.
  5. Малихін О. В. Методологічні основи визначення дидактичних умов у дослідженнях з теорії навчання (у вищій школі). - C. 11-14.
  6. Шабанова Ю. О. Духовний аспект управління сучасною наукою. - C. 15-19.
  7. Малихіна С. В. Понятійно-категоріальне розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів вищої школи. - C. 20-23.
  8. Удовіченко Г. М. Концептуальні положення формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 24-27.
  9. Сіняговська І. Ю. Визначення ключових понять проблеми інтеграції змісту навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 28-31.
  10. Герасимова О. І. Порівняльний аналіз підходів до трактування поняття "рефлексивні уміння" науковцями в психолого-педагогічній літературі. - C. 32-34.
  11. Устінова В. О. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі структурування змісту гуманітарних дисциплін. - C. 35-38.
  12. Карпюк В. А. Самоосвітня діяльність студентів як складова освітнього процесу. - C. 39-42.
  13. Полеся Т. Л., Мороз В. М., Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В. Вирішення питань перспективи автономії медичних ВНЗ при впровадженні основних положень ЄКТС. - C. 43-46.
  14. Розділ 2. Шкільна освіта

  15. Полякова В. Я. Роль стимулювальної функції аналізу й оцінки знань, умінь і навичок учнів старшої школи в процесі формування компетентності уміння навчатися. - C. 48-51.
  16. Устинова Н. В. Компетентнісний підхід до формування здорового способу життя учнів. - C. 52-56.
  17. Розділ 3. Освіта та інформаційні технології

  18. Кутковецький В. Я. Слово як ідеальна та матеріальна основа інформатики. - C. 58-62.
  19. Захарова Г. Б. Використання інформаційних технологій як інноваційний вектор розвитку дидактики вищої школи. - C. 63-66.
  20. Шуміліна І. П. Проблема контролю та оцінювання результатів самостійної роботи студентів університету засобами комп’ютерних технологій. - C. 67-70.
  21. Розділ 4. Зарубіжний педагогічний досвід

  22. Ромакін В. В. Академічна мотивація студентів України та США. - C. 72-76.
  23. Розділ 5. Історія педагогіки

  24. Сай Д. В. Деякі аспекти навчання дітей з інвалідністю у США на початку XVI – середині XVII століття: роль батьків у освітньому процесі. - C. 78-83.
  25. Розділ 6. Філологічна освіта

  26. Герасименко Н. О. Інтеграція змісту самостійної роботи студентів вищого педагогічного навчального закладу в процесі вивчення іноземних мов. - C. 85-88.
  27. Артюхова О. В. Міжкультурні та лінгвістичні аспекти навчання ділової англійської мови. - C. 89-91.
  28. Яблоков С. В. Особливості застосування інноваційних технологій у процесі формування культури професійного спілкування майбутніх учителів іноземних мов. - C. 92-95.
  29. Розділ 7. Професійна освіта

  30. Базарова К. В. Етика та культура ділових відносин молодших спеціалістів як фактор професіоналізму. - C. 97-100.
  31. Літвінчук С. Б. Професійна підготовка майбутніх інженерів-механіків у процесі вивчення технічних дисциплін в аграрних навчальних закладах. - C. 101-105.
  32. Мелікова C. О. Психолого-педагогічні, соціальні та філософські засади організації інтерактивної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 106-109.
  33. Леонтян М. А. Формування професійних компетенцій студентів-екологів під час виконання практичних робіт із дисципліни "Теорія біогеохімічних процесів". - C. 110-113.
  34. Рябова Ю. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до міжнародної професійної діяльності. - C. 114-116.
  35. Касіянц С. Е. Формування мотиваційної складової самоосвітньої компетентності майбутніх економістів. - C. 117-120.
  36. Малюченко І. О. До питання професійної підготовки екологів в університеті в педагогічній теорії та практиці. - C. 121-127.
  37. Батечко Н. Г. Інститут магістратури в Україні: правові засади функціонування. - C. 128-133.
  38. Лебідь С. Г., Дмитрієв Д. О., Осадчук Н. І. Формування професійних умінь студентів-екологів у процесі вивчення курсу біології. - C. 134-138.
2013
Т. 215
Вип. 203
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського