Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72496:Пед.н./2010/1.31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського
.- Миколаїв. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пєхота О. М. Формування технологічної культури сучасного викладача університету. - C. 5-10.
  4. Брилін Б. А., Козир А. В. Здатність до мистецької рефлексії як ознака фахової майстерності майбутніх учителів музики. - C. 11-18.
  5. Середа І. В. Педагогічні технології як засіб розвитку професійної майстерності майбутнього викладача. - C. 19-23.
  6. Адаменко О. О. В. З. Смаль - завідувач кафедри педагогіки (1968—1987 рр.). - C. 24-32.
  7. Бєдакова С. В. Методологічні підходи до вивчення музичної культури Галичини. - C. 33-41.
  8. Білюк О. В. Творчість вчителя в контексті його професійного розвитку. - C. 42-50.
  9. Білюк О. Г. Особистість викладача ВНЗ як фактор виховного впливу на розвиток морально-ціннісних стосунків зі студентами. - C. 51-59.
  10. Бовдир О. С. Обґрунтування критеріїв та показників вивчення рівня сформованості комунікативної культури студентів юридичних спеціальностей. - C. 59-66.
  11. Василенко Н. В. Роль принципу урахування рідної мови іноземних студентів у процесі навчання української орфоепії. - C. 67-74.
  12. Вороненко О. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності керівника системи вищої освіти у сфері трансферу технологій. - C. 74-83.
  13. Задорожна І. П. Методика організації самостійної роботи майбутніх учителів англійської мови з оволодіння граматичною компетенцією. - C. 83-95.
  14. Задоя Є. С. Інформаційні технології в контексті педагогічних дисциплін. - C. 96-104.
  15. Зубенко Т. В. Досвід використання Web 2.0. технологій підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. - C. 105-111.
  16. Коган Г. В. Професійна підготовка вчителів як складова педагогічної освіти Швеції. - C. 112-119.
  17. Літвінчук С. Б. Інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі. - C. 119-126.
  18. Мавродієва В. В. Ціннісні орієнтири студентства в умовах глобалізаційних процесів. - C. 127-134.
  19. Ніколаєв К. Г. Формування мотивації до занять фізичною культурою студентів вищих навчальних закладів не фізкультурного профілю. - C. 135-142.
  20. Підбуцька Н. В. Особливості конфліктів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. - C. 143-150.
  21. Прасол Н. О. Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 151-157.
  22. Ратовська С. В. Технології кооперативного навчання як засіб удосконалення підготовки майбутніх педагогів. - C. 158-165.
  23. Свірідовська Л. М. Музична мова української фортепіанної мініатюри як фактор формування естетичних смаків. - C. 165-172.
  24. Тарасова С. М. Інформаційно-комунікативні технології в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 173-180.
  25. Тернавська Т. А. Дослідження пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. - C. 181-187.
  26. Турчина Л. О. Професійна орієнтація як науково осмислена діяльність людини. - C. 188-193.
  27. Шахірєва Н. В. Музейно-навчальне середовище як контекст професійної підготовки педагога. - C. 194-201.
  28. Ясак Т. М. Тестове оцінювання навчальної діяльності учнів 8-9 класів із синтаксису української мови. - C. 202-209.
2010
№ 1.31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського