Пошуковий запит: (<.>A=Лутфуллін В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Лутфуллін В. Боротьба послідовників Штурма Й. і Коменського Я. А. в історії шкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_3_20
|
2. |
Лутфуллін В. Погляди Сковороди Г. на моральне виховання в контексті цілісного розвитку особистості [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 60. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_60_21
|
3. |
Бойко А. Із міжнародного методологічного семінару "Андрагогіка в системі педагогічних наук: методологія, теорія,практика" (підсумковий документ) [Електронний ресурс] / А. Бойко, В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 132-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_3_24
|
4. |
Лутфуллін В. Боротьба послідовників Штурма Й. і Коменського Я. А. в історії шкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 61-62. - С. 182-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2014_61-62_30
|
5. |
Лутфуллін В. Структурування навчального матеріалу як головний чинник усунення навчальних перевантажень [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_1_6
|
6. |
Лутфуллін В. Самоосвіта як форма навчання без перевантажень [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_2_5
|
7. |
Лутфуллін В. Методологічні засади науково-педагогічної діяльності Я. А. Коменського [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 55. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_55_21
|
8. |
Лутфуллін В. Концепція усунення навчальних перевантажень у дидактичних дослідженнях XX ст. [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 1. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2010_1_20
|
9. |
Яланська С. П. Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті "Педагогічної Антропології" К. Д. Ушинського [Електронний ресурс] / С. П. Яланська, В. С. Лутфуллін // Наука і освіта. - 2015. - № 3. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_3_26
|
10. |
Лутфуллін В. Проблема усунення навчальних перевантажень у контексті сучасного реформування змісту освіти [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 54. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_54_6
|
11. |
Лутфуллін В. Навчальні перевантаження-катастрофічна загроза здоров'ю школярів [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 63. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_63_8
|
12. |
Лутфуллін В. Єдність морального і трудового виховання у цілісному педагогічному процесі [Електронний ресурс] / В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 65. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2016_65_9
|
13. |
Кравченко І. Погляди І. Франка на розвиток системи освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. Кравченко, В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 64. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_24
|
14. |
Степаненко М. Самоосвіта школярів як важливий чинник усунення від перевантажень навчального процесу [Електронний ресурс] / М. Степаненко, В. Лутфуллін // Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 71. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2018_71_3
|
15. |
Степаненко М. Норми й аномалії навчальної діяльності школярів [Електронний ресурс] / М. Степаненко, В. Лутфуллін // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 21. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2018_21_3
|
16. |
Лутфуллін В. С. Нормування навчальної діяльності як чинник збереження здоров’я школярів і студентів [Електронний ресурс] / В. С. Лутфуллін, В. А. Іноземцев, С. В. Пилипенко // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 5. - С. 22–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_5_7
|
17. |
Лутфуллін В. С. Аномалії навчальної діяльності школярів та шляхи їх подолання [Електронний ресурс] / В. С. Лутфуллін, М. В. Лутфуллін, С. В. Пилипенко, А. М. Хлопов // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2020. - № 2. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2020_2_11
|
18. |
Яланська С. П. Випереджальний розвиток навчально-пізнавальних інтересів учнів як вирішальна умова успішного навчання [Електронний ресурс] / С. П. Яланська, В. С. Лутфуллін // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2.13. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2014_2
|