Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Крівцов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Крівцов В. Окремі методичні та практичні аспекти побудови межі земляних робіт укосів та профілю земної поверхні [Електронний ресурс] / В. Крівцов, С. Дєєв // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_44 Зосереджено увагу на методичних та практичних аспектах викладання розділу «Проекції з числовими позначками». На прикладі побудови меж земельних робіт укосів, які примикають до нахиленого полотна дороги, продемонстровано творчий підхід у застосуванні сталих теоретичних положень для розв'язування практичних задач із заздалегідь непередбаченими змінними умовами. Констатовано, що під час розв’язування прикладних задач у проекціях з числовими позначками потрібно враховувати найдрібніші деталі та проводити ретельний аналіз одержаних результатів.Сосредоточено внимание на методических и практических аспектах преподавания раздела «Проекции с числовыми отметками». На примере построения границ земельных работ укосов, которые примыкают к наклонному полотну дороги, продемонстрирован творческий подход в применении устойчивых теоретических положений для решения практических задач с заранее непредсказуемыми изменяющимися условиями. Констатировано, что при решении прикладных задач в проекциях с числовыми отметками нужно учитывать мельчайшие детали и проводить тщательный анализ полученных результатов.In the article puts the stress on certain methodical and practical aspects of teaching the course «Projection with numeric sings» which demonstrates the creative approach to applying stable theoretical provision for solving practical tasks with unforeseen changing conditions.
| 2. |
Крівцов В. Застосування теоретичних положень та конкретних прикладів при викладанні спецрозділу "Проекції з числовими позначками" [Електронний ресурс] / В. Крівцов, С. Дєєв // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_45 Розглянуто методику та послідовність викладання теми «Перетин поверхні з площиною» спецкурсу проекцій з числовими позначками. Приділено увагу застосуванню теоретичних положень інженерної графіки для розв’язування задач, що мають практичний зміст і можуть бути використані студентами у процесі опанування спецдисциплін за спеціальностями «Будівництво», «Гідротехніка (водні ресурси)». На конкретних прикладах показано, як потрібно аналізувати та розширювати інформативне коло результатів розв'язування типових задач в проекціях з числовими позначками. Підсумовано, що під час розв’язування прикладних задач у проекціях з числовими позначками уміння визначати точки нульових робіт, побудова на плані проекції горизонталей площини та поверхні є обов’язковими.Рассмотрены методика и последовательность преподавания темы «Пересечение поверхности с плоскостью» спецкурса проекций с числовыми отметками. Уделено внимание применению теоретических положений инженерной графики для решения задач, которые имеют практический смысл и могут быть использованы студентами при овладении спецдисциплин по специальностям «Строительство», «Гидротехника (водные ресурсы)». На конкретных примерах показано, как нужно анализировать и расширять информативный круг результатов решения типовых задач в проекциях с числовыми отметками. Подытожено, что при решении прикладных задач в проекциях с числовыми отметками умение определять точки нулевых работ, построение на плане проекции горизонталей плоскости и поверхности являются обязательными.In the article puts the stress on certain methodical and practical aspects of teaching the course «Projection with numeric sings» which demonstrates the creative approach to applying stable theoretical provision for solving practical tasks with unforeseen changing conditions.
| 3. |
Крівцов В. Уміння визначати точки нульових робіт – складова успішної підготовки фахівця водогосподарського профілю [Електронний ресурс] / В. Крівцов, С. Дєєв // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_46 Зосереджено увагу на вивченні студентами специфічних правил виконання креслень, пов’язаних з проектуванням земляних споруд, за напрямом підготовки «Гідротехніка (водні ресурси)» та «Будівництво» у Національному університеті водного господарство та природокористування. Розглянуто різні способи знаходження точок нульових робіт, обґрунтовано доцільність їх використання залежно від виду лінії контуру споруди та рельєфу земної поверхні. Підкреслено, що уміння визначати точки нульових робіт під час розв’язування задач в проекціях з числовими позначками, які мають прикладний характер, є невід’ємною складовою підготовки фахівця водогосподарського профілю.Подчеркнуто, что умение определять точки нулевых работ – составляющая успешной подготовки специалиста водохозяйственного профиля.The known methods of determination of points of zero works, expediency of their use, are considered depending on the type of line of contour of building and relief of earth surface.
| 4. |
Франчук С. Деякі методичні аспекти підготовки спеціалістів будівельного профілю (на прикладі побудови тіней в ортогональних проекціях) [Електронний ресурс] / С. Франчук, В. Крівцов // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_22 На прикладі виконання завдання щодо побудови тіні об’єкта презентовно етапи виконання завдань з інженерної графіки: графічне зображення етапу побудови, запис теоретичних положень, на яких він ґрунтується, алгоритм побудови, необхідні пояснення; повторне виконання студентом усіх побудов попереднього етапу. Підкреслено положення що використання такого методичного прийому як коментування того, що викреслює студент, що найкраще проводити на практичних заняттях, під час повторення лекційного матеріалу, тобто студент коментує зображення поетапної побудови, що з’являються на слайді, за такою схемою: умова завдання, план реалізації та порядок його виконання, склад та послідовність графічних операцій (орієнтаційна частина дії). Таким чином, студент повинен коментувати увесь процес виконання роботи, а також контрольну частину дії. Резюмовано, що виконання таких завдань підвищує результативність лекції, сприяє усвідомленому сприйняттю студентами лекційного матеріалу та розвиває їхню просторову уяву.На примере решения задачи по построению тени объекта презентованы этапы выполнения задач по инженерной графике: графическое изображение этапа построения, запись теоретических положений, на которых он основывается, алгоритм построения, необходимые объяснения; повторное выполнение студентом всех построений предыдущего этапа. Подчеркнуто положение, что использование такого методического приема как комментирования того, что вычерчивает студент, лучше всего проводить на практических занятиях, во время повторения лекционного материала, то есть студент комментирует изображение поэтапного построения, появляющиеся на слайде, по следующей схеме: условие задачи, план реализации и порядок его исполнения, состав и последовательность графических операций (ориентационная часть действия). Таким образом, студент должен комментировать весь процесс выполнения работы, а также контрольную часть действия. Резюмировано, что выполнение таких задач повышает результативность лекции, способствует осознанному восприятию студентами лекционного материала и развивает их пространственное воображение.Systematically implementation of construction of shade of object is shown in the article that promotes effectiveness of lecture assists the realized perception the students of lecture material and improves their spatial imagination.
| 5. |
Крівцов В. Про доцільність застосування способу косокутного проекціювання та декількох варіантів розв’язку однієї задачі при вивченні нарисної геометрії [Електронний ресурс] / В. Крівцов, С. Франчук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_31 Продемонстровано застосування декількох способів розв’язку однієї і тієї ж задачі з нарисної геометрії, що сприяє розвитку у студентів просторової уяви, логічного та нестандартного мислення, привчає їх до вибору оптимального варіанту вирішення поставленого завдання. Розглянуто переваги способу косокутного проекціювання порівняно з традиційними прийомами розв’язування задач із нарисної геометрії.Продемонстрировано применение нескольких способов решения одной и той же задачи по начертательной геометрии, что способствует развитию у студентов пространственного воображения, логического и нестандартного мышления, приучает их к выбору оптимального варианта решения поставленной задачи. Рассмотрены преимущества способа косоугольного проецирования по сравнению с традиционными приемами решения задач по начертательной геометрии.Demonstrated the use of a few ways to solve the same problem on descriptive geometry that promotes students’ spatial imagination, logic and lateral thinking, teaches them to choose the best option to solve this problem. The advantages of the method of oblique projection compared with the traditional methods of solution of problems in descriptive geometry.
| 6. |
Крівцов В. Деякі аспекти застосування спорідненості при розв'язуванні задач в ортогональних проекціях [Електронний ресурс] / В. Крівцов // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_22
| 7. |
Крівцов В. В. Можливості використання 3D-друку під час навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі [Електронний ресурс] / В. В. Крівцов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 14. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_14_6
| 8. |
Козяр М. М. Створення та використання педагогічних програмних засобів з вивчення нарисної геометрії майбутніми фахівцями технічної галузі [Електронний ресурс] / М. М. Козяр, В. В. Крівцов, О. C. Тимощук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_39
| 9. |
Козяр М. М. Нариснa геометрія: досвід, проблеми, перспективи [Електронний ресурс] / М. М. Козяр, В. В. Крівцов // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 8. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_8_11
| 10. |
Крівцов В. Кавітація в колоїдних розчинах як метод модифікації властивостей полімерних матеріалів [Електронний ресурс] / В. Крівцов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичні науки. - 2014. - № 15. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuf_2014_15_8
| 11. |
Крівцов В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу [Електронний ресурс] / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1. - С. 119-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_1_30
| 12. |
Крівцов В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти [Електронний ресурс] / В. Крівцов, В. Крівцов, В. Кукла // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_1_28
| 13. |
Шевчук Т. М. Фрактально-перколяційне моделювання структурної організації наповненого полівінілхлориду [Електронний ресурс] / Т. М. Шевчук, М. А. Бордюк, В. В. Крівцов, В. А. Мащенко // Полімерний журнал. - 2019. - Т. 41, № 2. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polimer_2019_41_2_7 Використання фрактально-перколяційного підходу до наповнених полівінілхлоридних систем надало змогу проаналізувати процеси структуроутворення. На основі моделі наповненого полімеру і кластерної моделі аморфного стану визначено мікропараметри їх структурної організації. Досліджено вплив концентрації наповнювача на фрактально-перколяційні характеристики полівінілхлоридних композитів. Показано перспективи використання такого моделювання під час визначення експлуатаційних параметрів полімерних композиційних матеріалів.
| 14. |
Шевчук Т. М. Вплив критичного вмісту наповнювача на структурні та фрактально-перколяційні характеристики наповнених полімерів вінілового ряду [Електронний ресурс] / Т. М. Шевчук, М. А. Бордюк, В. В. Крівцов, В. А. Мащенко // Полімерний журнал. - 2019. - Т. 41, № 4. - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polimer_2019_41_4_8 Визначено фрактальні розмірності структуроутворень і критичні перколяційні індекси за критичного вмісту мінерального та металічного наповнювачів для наповнених лінійних аморфних полімерів вінілового ряду. На основі моделі наповненого полімеру та кластерної моделі аморфного стану оцінено мікропараметри структурної організації, зокрема: період макрогратки наповнювача, розміри межового шару, об'єм і діаметр кластерів, фрактальні розмірності поверхні наповнювача та мікропорожнин флуктуаційного вільного об'єму. Показано, що структурні параметри наповнених полімерів нанорозмірні, а структурна організація складається з нанооб'єктів.Визначено фрактальні розмірності структуроутворень і критичні перколяційні індекси за критичного вмісту мінерального та металічного наповнювачів для наповнених лінійних аморфних полімерів вінілового ряду. На основі моделі наповненого полімеру та кластерної моделі аморфного стану оцінено мікропараметри структурної організації, зокрема: період макрогратки наповнювача, розміри межового шару, об'єм і діаметр кластерів, фрактальні розмірності поверхні наповнювача та мікропорожнин флуктуаційного вільного об'єму. Показано, що структурні параметри наповнених полімерів нанорозмірні, а структурна організація складається з нанооб'єктів.
| 15. |
Мащенко В. А. Комп’ютерна система ідентифікації полімерних матеріалів на основі спектрів СІЧ-діапазону [Електронний ресурс] / В. А. Мащенко, В. П. Квасніков, В. В. Крівцов // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 67. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2019_67_16
| 16. |
Козяр М. М. Про доцільність застосування елементів проективної геометрії під час вивчення нарисної геометрії [Електронний ресурс] / М. М. Козяр, В. В Крівцов // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 139. - С. 105-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2018_139_15
| 17. |
Мащенко В. А. Частотно-температурні вимірювання динамічного модуля пружності конструкційного полівінілхлориду [Електронний ресурс] / В. А. Мащенко, В. В. Крівцов, В. П. Квасніков // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 68. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2019_68_12
| 18. |
Крівцов В. В. Про доцільність розв’язування оригінальних задач з нарисної геометрії декількома способами [Електронний ресурс] / В. В. Крівцов, М. М. Козяр // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2015. - № 19. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2015_19_40
| 19. |
Крівцов В. В. Особливості методики викладання теми "Побудова перспективних зображень" в умовах скорочення навчальних годин [Електронний ресурс] / В. В. Крівцов, Є. В. Пугачов // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2015. - № 19. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2015_19_41
| 20. |
Козяр М. В. Ілюстративний курс нарисної геометрії [Електронний ресурс] / М. В. Козяр, В. В. Крівцов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_2_25
| | |
|
|