Пошуковий запит: (<.>A=Кочарян А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кочарян А. С. Образ женщины в русских сказках [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, Е. В. Фролова // Гуманітарний часопис. - 2004. - № 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2004_1_9
|
2. |
Кочарян А. С. Полоролевая идентичность современных украинских мужчин: феномены и динамика трансформаций [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, М. Е. Жидко, И. А. Кочарян // Гуманітарний часопис. - 2005. - № 1. - С. 109–116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2005_1_15
|
3. |
Кочарян А. С. Феномены синдрома "эмоционального холода" в женских архетипах [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, Н. Н. Терещенко, А. Ю. Доценко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 47. - С. 104-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_47_15
|
4. |
Кочарян А. Б. Використання безпечної електронної пошти в навчальному процесі [Електронний ресурс] / А. Б. Кочарян // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 8. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_8_8
|
5. |
Кочарян А. Б. Вимоги до професійної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища [Електронний ресурс] / А. Б. Кочарян // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 4. - С. 16-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_4_5
|
6. |
Морзе Н. В. Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян, Л. О. Варченко-Троценко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 118-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_13
|
7. |
Морзе Н. В. Модель стандарту ІКТ-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 27-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_5 Проаналізовано шляхи підвищення якості вищої освіти в Україні в контексті Європейських стандартів якості до освітнього простору університету. Розглянуто тренди розвитку освіти під впливом сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Показано взаємозалежність якості освітнього середовища сучасного вищого навчального закладу і рівнем ІКТ-компетентності його науково-педагогічних працівників. Описано модель корпоративного стандарту ІКТ-компетентності науково-педагогічних працівників, розроблену в Київському університеті ім. Бориса Грінченка. Проаналізовано інструменти моніторингу рівня сформованості ІКТ-компетентності викладачів.Проанализированы пути повышения качества высшего образования в Украине в контексте Европейских стандартов качества к образовательному пространству университета. Рассмотрены тренды развития образования под воздействием современных информационно-коммуникационных технологий (ИКТ). Показана взаимозависимость качества образовательного пространства и уровнем ИКТ-компетентности его научно-педагогических работников. Описана модель корпоративного стандарта ИКТ-компетентности научно-педагогических работников, разработанная в Киевском университете им. Бориса Гринченко. Проанализированы инструменты мониторинга уровня сформированности ИКТ-компетентности преподавателей.The article studies ways to improve quality of Higher Education in Ukraine regarding the standards in the European Higher Education area. There is examined the influence of ICT on education trends. It is considered an interdependence between the quality of educational environment in Higher School and the ICT Competence of its educators. The model of ICT Competence standards for teaching staff is taken from experience by Borys Grinchenko University in Kyiv. There are analyzed the tools for monitoring a formation of teachers’ ICT Competence.
|
8. |
Морзе Н. В. Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко, А. Б. Кочарян // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 8. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_8_4
|
9. |
Морзе Н. В. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_5 Подано результати узагальненого аналізу розвитку понятійного апарату інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника університету. Проаналізовано міжнародні документи, які сприяли розвитку концептуальних засад формування змісту інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника. Описано експериментальну модель корпоративного стандарту інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника Київського університету ім. Б. Грінченка. Зроблено висновок, що сучасний викладач має вміти обирати та використовувати електронні ресурси для навчання студентів; організовувати співробітництво та комунікацію між учасниками навчального процесу; проектувати електронні ресурси й освітнє електронне середовище, бути фасилітатором і помічником для студентів, добре розуміти та враховувати у навчальному процесі їх потреби та особливості, пізнавальні стилі навчання, нові сервіси та інструменти для ефективної співпраці, комунікації, володіти навичками ХХІ ст.Даны результаты обобщенного анализа развития понятийного аппарата информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника университета. Проанализированы международные документы, которые способствовали развитию концептуальных основ формирования содержания информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника. Описана экспериментальная модель корпоративного стандарта информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника Киевского университета им. Б. Гринченко. Сделан вывод, что современный преподаватель должен уметь выбирать и использовать электронные ресурсы для обучения студентов; организовывать сотрудничество и коммуникацию между участниками учебного процесса; проектировать электронные ресурсы и образовательную электронную среду, быть фасилитатором и помощником для студентов, хорошо понимать и учитывать в учебном процессе их потребности и особенности, познавательные стили обучения, новые сервисы и инструменты для эффективного сотрудничества, коммуникации, владеть навыками XXI в.The article analyzes development of the conceptual apparatus of the information and communication competence of the university scientifi c and teaching staff . It examines international documents contributed to the development of conceptual principles of formation of the content of information and communication competence of scientifi c and pedagogical staff. It describes experimental model of corporate standard of information and communication competence of teaching staff at the Borys Grinchenko Kyiv University.
|
10. |
Кочарян А. С. Переживание как мишень клиент-центрированной психотерапии [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян // Психологічне консультування і психотерапія. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 24-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2014_2_1-2_6
|
11. |
Кочарян А. С. Разработка и психометрическая оценка опросника диагностики стиля межличностных отношений [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, Е. В. Фролова, И. А. Бару // Психологічне консультування і психотерапія. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2014_2_1-2_23
|
12. |
Максименко С. Д. Феномен А. М. Кашпировского: попытка рефлексии [Електронний ресурс] / С. Д. Максименко, А. С. Кочарян // Психологічне консультування і психотерапія. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 242-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2014_2_1-2_26
|
13. |
Ніколаєнко С. М. Використання Big Data в освітньому процесі сучасного університету [Електронний ресурс] / С. М. Ніколаєнко, В. Д. Шинкарук, В. І. Ковальчук, А. Б. Кочарян // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 239-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_21
|
14. |
Кочарян А. С. Трансформация структуры семьи и системы ценностей : анализ случая казуистической навязчивости [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, Н. В. Баринова // Психологічне консультування і психотерапія. - 2017. - Т. 1, Вип. 7. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2017_1_7_7
|
15. |
Кочарян А. С. Гомосексуальность: анализ случая [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян // Психологічне консультування і психотерапія. - 2017. - Т. 1, Вип. 7. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2017_1_7_11
|
16. |
Кочарян А. С. Личностные детерминанты стиля жизни: психологическая валеология [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, Н. В. Баринова, О. М. Зубенко // Психологічне консультування і психотерапія. - 2017. - Т. 1, Вип. 8. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2017_1_8_3
|
17. |
Кочарян А. С. Протекание процесса в клиент-центрованной психотерапии [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян // Психологічне консультування і психотерапія. - 2018. - Вип. 9. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pscp_2018_9_4
|
18. |
Кочарян А. С. Полоролевое пространство личности [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2010. - № 913, Вип. 44. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2010_913_44_20
|
19. |
Кочарян А. С. Психотерапевтический контекст переживания [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, А. М. Лисеная // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2010. - № 913, Вип. 44. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2010_913_44_21
|
20. |
Кочарян А. С. Роль эмоционального интеллекта в педагогической деятельности [Електронний ресурс] / А. С. Кочарян, К. Г. Параскевова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2011. - № 937, Вип. 45. - С. 142-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2011_937_45_34
|
| |