Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Котлярчук Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Котлярчук Г. Й. Взаємозв’язок естетичного і екологічного виховання як необхідна складова всебічного розвитку особистості [Електронний ресурс] / Г. Й. Котлярчук // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_43
| 2. |
Котлярчук Г. Й. Формування в учнів основної і старшої школи пізнавального інтересу до природи за допомогою ТРВЗ-технології у процесі вивчення української літератури [Електронний ресурс] / Г. Й. Котлярчук // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_32
| 3. |
Котлярчук Г. Взаємодія з природою та виховання в учнів дбайливого ставлення до неї у творчій спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Г. Котлярчук // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_16
| 4. |
Котлярчук Г. Формування в учнів основної та старшої школи емоційно-ціннісного сприймання природи як основи виховання в них дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури [Електронний ресурс] / Г. Котлярчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 307-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_40
| 5. |
Котлярчук Г. Виховання в учнів основної школи дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури [Електронний ресурс] / Г. Котлярчук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 54. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_54_14 Запропоновано новий підхід щодо вирішення актуальної проблеми виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури. Здійснено теоретичний аналіз поняттєво термінологічного апарату дослідження, актуалізовано змістові характеристики базових дефініцій. Уточнено сутність провідного поняття дослідження "дбайливе ставлення до природи" як особливий вид взаємодії учня з живою природою, основою якого є усвідомлене емоційно-ціннісне ставлення до її об'єктів, яке пов'язано з готовністю підтримувати їх функціонування, відтворювати та охороняти їх. Таке ставлення є за своєю природою непрагматичним, виступає результатом розвитку позитивної Я-концепції особистості. Схарактеризовано структурні компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінково-практичний), критерії (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний) та показники, визначено рівні вихованості в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику виховання в учнів основної і старшої школи дбайливого ставлення до природи в процесі вивчення української літератури та педагогічні умови її ефективної реалізації.
| 6. |
Котлярчук Г. Й. Формування естетичного ставлення до природи як необхідна складова екологічного виховання [Електронний ресурс] / Г. Й. Котлярчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_35 Проаналізовано ефективність екологічного виховання за умови формування естетичного ставлення до природи. Розглянуто важливість педагогічного впливу в процесі навчання та виховання на формування екологічної культури учнів та естетичне ставлення до природи.Проанализирована эффективность экологического воспитания при условии формирования эстетического отношения к природе. Рассмотрена важность педагогического влияния в процессе учебы и воспитания на формирование экологической культуры учеников и эстетическое отношение к природе.The effectiveness of ecological education under the condition of formation of aesthetical attitude to nature is analyzed in the article. The importance of pedagogical influence in the process of study and upbringing onto the formation of ecological culture of pupils, and aesthetical attitude to nature is studied.
| 7. |
Котлярчук Г. Й. Розвиток творчих здібностей учнів основної і старшої школи як базовий компонент методики виховання в них дбайливого ставлення до природи у процесі вивчення української літератури [Електронний ресурс] / Г. Й. Котлярчук // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2016_1_10
|
|
|