Пошуковий запит: (<.>A=Косар Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Крикавський Є. В. Формування збутової стратегії промислового підприємства [Електронний ресурс] / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 748. - С. 357-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2012_748_53 Досліджено процес формування стратегії збуту промислового підприємства, визначено особливості вибору прямого чи опосередкованого каналу збуту, конкретних посередників, методи їх мотивації та показники оцінки діяльності. Висвітлено підходи до формування ширини каналу розподілу підприємства, враховуючи цілі його діяльності на ринку.
|
2. |
Косар Н. С. Концепція холі стичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Т. В. Сарапін, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 769. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_769_9
|
3. |
Олійник Я. І. Цінова політика енергетичних компаній в активізації їх інвестиційного забезпечення [Електронний ресурс] / Я. І. Олійник, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 393-398. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_66 З метою удосконалення ціноутворення на конкурентному ринку електричної енергії і ринку двосторонніх договорів із балансуючим ринком, що буде діяти в Україні відповідно до законодавчих актів, запропоновано розділити тариф на електроенергію на дві складові - плату за електроенергію і плату за потужність, що стимулюватиме електроенергетичні компанії вкладати інвестиції у розвиток потужностей. Плата за електроенергію відшкодовуватиме змінні витрати компаній, які залежать від обсягів виробництва та споживання електроенергії, а також частину прибутку, що відноситься на виробництво чи (та) постачання електроенергії. Плата за потужність відшкодовуватиме постійні витрати підприємства та частку прибутку, що відноситься на підтримання обладнання і мереж у працездатному стані і буде незмінна при будь-якій кількості спожитої електроенергії, також сплачуватиметься тоді, коли її виробництво і споживання відсутнє. Її введення дозволить створити стимул для виробників та постачальників електроенергії до здійснення інвестицій. Обгрунтовано використання двоставкового тарифу для споживачів ПАТ "Львівобленерго". Розрахунки свідчать, що при цьому тарифі споживач-промислове підприємство сплачуватиме набагато меншу суму. Оплата населенням зросте приблизно на 40 % у зв'язку з ліквідацією перехресного субсидування.
|
4. |
Косар Н. С. Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_23 Досліджено теоретичні засади формування понять брендингу та ребрендингу. Проаналізовано стан ринку горілки та лікеро-горілчаних виробів України та діяльність на ньому ПрАТ "Львівський лікеро-горілчаний завод". Охарактеризовано стратегію використання товарних марок досліджуваного підприємства. Визначено недоліки політики просування алкогольних виробів. Запропоновано заходи ребрендингу для цього підприємства, насамперед у сфері вдосконалення його політики маркетингових комунікацій з використанням "крос-маркетингу".
|
5. |
Крикавський Є. В. Маркетингові дослідження тенденцій ринку фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Н. С. Питуляк // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_29
|
6. |
Крикавський Є. В. Обґрунтування напрямів розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в умовах кризи [Електронний ресурс] / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 5(2). - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_5(2)__15
|
7. |
Черкавська М. Б. Антикризове управління підприємствами впк з використанням концепції маркетингу [Електронний ресурс] / М. Б. Черкавська, Н. С. Косар // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_9 За результатами проведених теоретичних та аналітичних досліджень обгрунтовано важливість і необхідність активного використання антикризового управління на підприємствах ВПК з використанням концепцій маркетингу.
|
8. |
Кубрак Н. Р. Перспективи розвитку каналів розподілу сільськогосподарської продукції України [Електронний ресурс] / Н. Р. Кубрак, О. О. Рудик, Н. С. Косар // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 285-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(1)__44
|
9. |
Косар Н. С. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, В. М. Пилипенко, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2014. - № 811. - С. 176-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_28 Визначено сутність та особливості корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні за умов змінного середовища функціонування, необхідність використання концепції маркетингу 3.0, орієнтованого на цінності для клієнтів. Висвітлено напрями втілення цієї політики у практику функціонування українських підприємств у виробничій сфері та сфері послуг. Проаналізовано переваги, недоліки та перешкоди у сфері використання корпоративної соціальної відповідальності вітчизняними підприємствами; встановлено перспективи її розвитку.
|
10. |
Косар Н. С. Поглиблення енергетичної кризи як рушійна сила розвитку ринку енергозберігаючого інсталяційного устаткування [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, В. М. Пилипенко, Н. Є. Кузьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 27-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_7 Обгрунтовано доцільність використання нетрадиційної енергетики, енергозбереження та енегоефективності в Україні. Встановлено, що найвищий потенціал розвитку в Україні належить вітровій і сонячній енергії. Визначено, що у приватному секторі будівництва ситуація з переходом на енергозбережувальні технології поступово набуває стабільно зростаючої тенденції та істотно залежить від розвитку ринку первинної нерухомості. Встановлено залежність попиту на первинну нерухомість від величини середньомісячної заробітної плати. Проаналізовано досвід використання енергозбережувального інсталяційного устаткування у світі та в Україні, доцільність запровадження з цією метою державної підтримки. Встановлено, що сьогодні ринок України не відчуває нестачі у постачальниках інсталяційного устаткування. Проте фінансово-економічна криза приззвела до того, що попит на закордонну продукцію преміум і середнього класу в Україні істотно знизився на користь дешевшого сегменту. Визначено, що у межах просування енергозбережувального устаткування виробники та посередники мають надати змогу клієнту зрозуміти те, що від його закупівлі він не лише заощадить власні кошти в перспективі, але і отримає екологічну та соціальну вигоди, оскільки розумне використання енергозбережувальної та екологічної продукції робить внесок у розвиток суспільства, вирішення проблеми світової енергетичної кризи та у сталий розвиток загалом. Такі ідеї повинні знайти відображення у активізації заходів паблісіті та соціальної реклами всіх ланок галузевого ланцюга.
|
11. |
Косар Н. С. Стратегії розвитку молокопереробних підприємств України у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. І. Білик // Агросвіт. - 2016. - № 4. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_4_4
|
12. |
Косар Н. С. Формування попиту та пропозиції на фахівців з маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. В. Данилик // Економіка та право. Серія : Економіка. - 2016. - № 2. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecprec_2016_2_15
|
13. |
Косар Н. С. Дослідження розвитку туризму в Україні в умовах кризи [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_15 Досліджено динаміку попиту на послуги внутрішнього та виїзного туризму. Проаналізовано зміну асортиментної структури на прикладі вітчизняного туроператора, встановлено вплив факторів макросередовища на функціонування туристичного ринку України. Визначено основні рівні туристичного продукту відповідно до маркетингової концепції.
|
14. |
Косар Н. С. Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 97-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_13 Досліджено ринок роздрібної торгівлі України з точки зору зміни її організаційних форм і динаміки. У напрямі посилення концентраційних процесів встановлено зростання ролі вітчизняних і зарубіжних торговельних мереж. Визначено, що з метою побудови власної моделі управління доцільним є проведення аналізу конкурентоспроможності роздрібного посередника на ринку. Досліджено конкурентоспроможність окремих торговельних мереж в м. Львів шляхом побудови ієрархій критеріїв за Т. Сааті та надано рекомендації щодо її підвищення.
|
15. |
Косар Н. С. Ринкові можливості та загрози молокопереробних підприємств України [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Р. Кубрак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 76. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smlnues_2017_19_76_16
|
16. |
Косар Н. С. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Т. М. Гап’як, М. Р. Федунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2017. - № 863. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2017_863_16 Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Надано пропозиції стосовно активізації просування екологічних продуктів в Україні через об'єднання зусиль суб'єктів господарювання та регіональних органів влади та управління.
|
17. |
Мороз Л. А. Дослідження українського ринку горілчаної продукції та удосконалення маркетингової комунікаційної політики її регіональних виробників [Електронний ресурс] / Л. А. Мороз, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо. // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_3_28
|
18. |
Косар Н. С. Дослідження ринку органічних продуктів харчування України та напрями підвищення їх конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо. // Ефективна економіка. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_2_13
|
19. |
Косар Н. С. Інноваційні рішення у системі маркетингових комунікацій підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, С. В. Притула // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_33 Встановлено доцільність використання новітніх інноваційних рішень у системі маркетингових комунікацій (МК) підприємства. Розглянуто основні різновиди інноваційних МК у напрямку реалізації сучасних маркетингових концепцій. Визначено переваги та недоліки окремих концепцій маркетингу, які найбільше впливають на систему просування товарів підприємства. Увагу приділено засобам Інтернет-маркетингу та перспективам його використання в Україні. Надано характеристику інструментів психологічного впливу на споживача у системі просування товарів на ринку.
|
20. |
Косар Н. С. Напрями втілення інновацій у маркетингову діяльність комерційних банків України у сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Економіка та право. - 2018. - № 1. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpr_2018_1_17
|
| |