Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Логист./2017/863<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Логістика- Титул.
- Зміст.
- Афтаназів І. С., Струтинська Л. С., Андрусів С. В. Оптимізація територіального розміщення логістичних центрів та технопарків. - C. 3-11.
- Бек О. М., Петецький І. LEAN-менеджмент як інноваційний підхід до управління виробництвом. - C. 12-16.
- Ванькович Л. Я. Побудова системи альтернативних підходів до коригування процесу дифузії результатів інноваційної діяльності підприємств. - C. 17-24.
- Вербицька Г. Л., Пшик-Ковальська О. О. Удосконалення методу оцінювання ризиків житлового будівництва в умовах міжнародних економічних відносин. - C. 25-33.
- Горбаль Н. І., Заремба М. М., Романишин С. Б. Основні проблеми функціонування ПАТ "Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішення. - C. 34-41.
- Гронська Н. С. Напрями визначення викликів функціоналізму в системі менеджменту підприємницької діяльності. - C. 42-50.
- Захарчин Г. М., Гладун О. С. Професійна мобільність персоналу як складова адаптаційної політики підприємства. - C. 51-56.
- Казарян А. А., Сударкіна С. П. Аналіз особливостей фінансової звітності на підприємствах малого та мереднього бізнесу. - C. 57-62.
- Капраль О. Р. Вплив банківської системи на економіку країни. - C. 63-67.
- Касян С. Я. Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів. - C. 68-76.
- Кіндій М. В., Гринів Н. Т., Білоконний І. О. Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства. - C. 77-81.
- Кіржецький Ю. І., Ріжко Л. І., Кіржецька М. С. Функції галузевого лобіювання як елемент організаційно економічного механізму взаємодії бізнесу та влади. - C. 82-87.
- Копець Г. Р., Дзюбіна А. В., Урікова О. М. Логістичні аспекти управління енерговитратами у комунальній економіці. - C. 88-93.
- Косар Н. С., Гап’як Т. М., Федунь М. Р. Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки. - C. 94-100.
- Крикавський Є. В., Костюк О. С., Шандрівська О. Є. Відповідальне поводження з твердими побутовими відходами: парадигми та контраверсії. - C. 101-109.
- Леонова С. В., Довба М. О., Сопільник Л. І. Дослідження впливу людського чинника на ефективність робочого процесу. - C. 110-118.
- Мамчин М. М., Патора Р. Підхід до раціоналізації регіонального розвитку продуктивних сил України. - C. 119-123.
- Маргіта Н. О., Криницька М. Ю. Інноваційні інструменти ідентифікації потужності логістичної системи виробничого підприємства. - C. 124-133.
- Нейчук-Хрущ М. Б., Гнилянська Л. Й., Притула О. М., Шеремета Б. О. Комплексні рішення у сфері ефективної комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності підприємств. - C. 134-142.
- Петрик І. В. Реінжиніринг підвищення ефективності мережі поставок. - C. 143-149.
- Потапова Н. А. Формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами у збутовій агрологістиці аграрних підприємств. - C. 150-158.
- Рикованова І. С., Таранський І. П., Донець Д. М. Вітрова електрогенерація: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні. - C. 159-167.
- Руда М. В., Боднар Т. О. Роль електронного обміну даними у розвитку міжнародної логістики: глобальні тренди. - C. 168-177.
- Русановська О. А., Висоцький М. Прийняття стратегічних логістичних рішень у стохастичних ринкових умовах. - C. 178-184.
- Савченко Ю. Т. Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту. - C. 185-191.
- Ситник Й. С. Модель механізму інтегрування складових систем менеджменту підприємств на засадах інтелектуалізації управління. - C. 192-203.
- Стець О. М. Створення цінності для клієнта. - C. 204-212.
- Фалович В. А. Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей. - C. 213-232.
- Юськів В. М., Сороківський О. І., Соколовський І. Б. Системи матеріального забезпечення діяльності автосервісного підприємства вантажних автомобілів. - C. 233-244.
- Якимишин Л. Я. Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб. - C. 245-258.
- Moroz M. Reason, methods and effects of online ad blocking. - C. 259-266.
- Raganowicz K., Sklodowska M. Marketing the investment potential of the city. Case of Lublin, Poland. - C. 267-272.
- Buczyńska N. Social media as an element in the communication process of brands. - C. 273-278.
- Kudlak I., Ogórek W. CSR influence on modern corporations – examples from Poland. - C. 279-284.
- Maryniak A. Economic, environmental, marketing and logistic effects of intellectual capital resulting from the implementation of green supply chains. - C. 285-294.
- Smalej O. Styles of making purchasing decisions by consumers from Z generation and Y generation – comparative analysis. - C. 295-299.
| 2017 | | № 863
|
|
|
|