Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Логист./2014/811<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Логістика- Титул.
- Зміст.
- Антоновіч М. Логістика в Польщі – синтетичний огляд сучасного стану та перспектив. - C. 3-10.
- Балик У. О., Колісник М. В. Електронна комерція як елемент системи світового господарства. - C. 11-19.
- Бондос І. Цінова чутливість польських покупців товарів тривалого використання. - C. 20-27.
- Височан О. С. Податкові наслідки проведення рекламних акцій для підприємств туризму. - C. 28-35.
- Войнаровська Г. Сучасні маркетингові концепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень. - C. 36-41.
- Воронін В. О., Мамчин М. М., Шемелюк Г. О. Методологічні та методичні підходи до оцінки нерухомості в сучасних умовах. - C. 42-48.
- Вороніна Р. М., Маргіта Н. О., Карий О. І. Концептуальні засади міської логістики. - C. 49-55.
- Гвоздь М. Я., Мицько В. І. Проблеми та переваги використання процесного підходу до управління машинобудівними підприємствами. - C. 56-62.
- Герасимчук В. Г. Споживач і концепція соціально-етичного маркетингу. - C. 62-68.
- Гжибовська К. Координації діяльності у ланцюжку поставок. - C. 69-76.
- Гживна З. Характер і сфера логістики забезпечення агломерації. - C. 76-82.
- Григорова Т. М. Проектування транспортних технологій перевезення пасажирів у приміському сполученні з урахуванням транспортної стомлюваності пасажирів. - C. 82-85.
- Гурч Л. М., Хмара Л. Є. Розвиток "зеленої логістики” в Україні. - C. 86-91.
- Данилович-Кропивницька М. Л., Живко З. Б. Становлення мереж як організаційних структур. - C. 91-99.
- Довбенко В. І. Маркетингова складова розвитку інноваційного підприємства. - C. 99-109.
- Дриль О. І. Стратегічні напрями розвитку транскордонного співробітництва "Україна-Польща”. - C. 110-119.
- Дубодєлова А. В., Лісовська Л. С., Малкуш Х. Ю. Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку. - C. 120-125.
- Ємельянов Щ. Ю., Петрушка Т. О., Крет І. З. Рівень технологічного розвитку підприємства як складова його конкурентоспроможності. - C. 126-132.
- Жук Є. О. Формування механізму управління виробничим потенціалом підприємства. - C. 133-136.
- Забурмеха Є. М. Маркетинг страхових інновацій. - C. 137-141.
- Зеленський М. В. Обґрунтування етапів процедури вибору аутсорсера логістичних функцій машинобудівного підприємства. - C. 142-149.
- Катерна О. К. Інтелектуалізація транспортно-логістичної діяльності в єдиному інформаційному просторі. - C. 150-156.
- Кіндій М. В., Малиш Я. В. Чинники та їх вплив на формування тарифів на міжнародні вантажні автомобільні перевезення. - C. 156-161.
- Ковальчук С. В. Концептуалізація маркетингової стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств. - C. 162-167.
- Копець Г. Р., Рачинська Г. В., Дзюбіна К. О. Удосконалення системи управління персоналом в умовах розвитку вітчизняних підприємств на засадах маркетингу та логістики. - C. 168-175.
- Косар Н. С., Пилипенко В. М., Кузьо Н. Є. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні. - C. 176-183.
- Костюченко Л. В. Дослідження економічного простору логістичної системи. - C. 184-189.
- Кулик Ю. М. Моделювання в оцінці ризиків та визначення їх впливу на надійність логістичної системи підприємства. - C. 190-197.
- Лень Т. В. Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві. - C. 197-201.
- Линник О. О. Запозичення державного сектора в структурі зовнішнього боргу. - C. 202-208.
- Ліповскі М. Наслідки мультиканальних продажів та перспепктиви для клієнтів та продавців. - C. 209-214.
- Матвій І. Є., Віхоть Т. А. Деякі аспекти управління проектами у логістичній сфері. - C. 215-220.
- Михальчишин Н. Л. Перешкоди для реалізації порівняльної функції конкуренції у національній економіці. - C. 221-226.
- Мірошник Р. О., Семін І. Є. Функціональні стратегії промислового підприємства з іноземним капіталом. - C. 227-232.
- Мних О. Б. Фундаментальні зміни на європейському конкурентному ринку авіапослуг і необхідність упровадження якісних змін у діяльності українських авіакомпаній у контексті інтеграції України у спільний авіаційний простір. - C. 233-240.
- Молчанова К. М. Аспекти впровадження технології e-freight. - C. 241-246.
- Музиченко-Козловська О. В. Інформаційна логістика в туризмі: сутність поняття, мета і завдання. - C. 247-252.
- Неуров І. В. Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку. - C. 253-258.
- Онищук Н. В. Формування туристичних центрів у контексті просування внутрішнього турпродукту. - C. 259-265.
- Павлишин І., Гадась Л., Стаховяк А. Характеристика використання методології SMED на прикладі друкарні. - C. 266-274.
- Попко О. В., Мальчик М. В. Сучасна парадигма стартапів у бізнесі. - C. 275-279.
- Равскі М. Стратегії, спрямовані на клієнтів польських підприємств – результати дослідження. - C. 280-286.
- Райко Д. В. Розвиток стратегічного управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства. - C. 287-292.
- Решетнікова І. Л., Решетнікова Г. С. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності. - C. 293-298.
- Рудницька О. М., Марків І. В. Інвестиційна привабливість підприємств. - C. 299-304.
- Рудницька О. М., Шпитко І. З. Інноваційна діяльність підприємств в Україні та шляхи її покращення . - C. 305-309.
- Русановська О. А. Методика ідентифікації логістичного центру відповідальності. - C. 310-315.
- Савченко Ю. Т. Формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств у ланцюгу поставок. - C. 316-324.
- Самойленко К. В. Забезпечення корисності туристичного продукту через використання складових інформаційної логістики. - C. 325-330.
- Селюченко Н. Є., Масюк В. М. Взаємозв’язок між кризами та ризиками підприємства. - C. 331-339.
- Семирак О. С. Оцінювання характеристик ринку продукції автомобілебудування в Україні. - C. 340-346.
- Скіцько В. І. Інформаційні ризики логістичних систем. - C. 347-356.
- Скурська В. А. Побудова мотиваційного механізму управління трудовим потенціалом підприємства. - C. 357-360.
- Собчик Г. Нові споживчі тенденції XXI століття та їхні ринкові наслідки. - C. 361-366.
- Стояновський А. Р. Методичні підходи до формування інформаційного забезпечення моніторингу реалізації інноваційних проектів у межах інноваційних структур. - C. 367-380.
- Суслова Т. О. Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. - C. 381-388.
- Хадріан П. Планування маркетингової діяльності середніх і великих підприємств (результати дослідження). - C. 389-395.
- Хованєц Х., Вашкєлевіч В. Обмеження у побудові сильного бренда. - C. 396-402.
- Чухрай Н. І., Матвій С. І. Перепроектування логістичних бізнес-процесів у ланцюгах поставок. - C. 403-413.
- Шандрівська О. Є., Кузяк В. В., Кошкалда А. О. Маркетингові дослідження специфіки діяльності надавачів послуг експрес-доставки вантажів. - C. 414-421.
- Шкварчук Л. О., Цікайло М. А. Аналіз діяльності кредитних спілок на ринку фінансових послуг України. - C. 422-425.
- Шкварчук Л. О. Оцінювання стану кон’юнктури фінансового ринку. - C. 426-431.
- Юськів Б. М., Юськів В. М. Особливості реалізації логістичної концепції функціонування автосервісного підприємства. - C. 432-437.
- Фалович В. А. Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю. - C. 438-445.
- Якимишин Л. Я. Специфіка ланцюгів поставок органічної продукції. - C. 446-453.
| 2014 | | № 811
|
|
|
|