Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Реферативна база даних (26)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Колесниченко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Туркевич В. 
"Алмазні" проблеми на рубежі тисячоліть : інституту надтвердих матеріалів ім. В. М. Бакуля НАН України — 40 років [Електронний ресурс] / В. Туркевич, Н. Колесниченко // Вісник Національної академії наук України. - 2001. - № 10. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2001_10_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гонтар О. 
Як гартувався алмаз : Інституту надтвердих матеріалів ім. В. М. Бакуля НАН України — 50! [Електронний ресурс] / О. Гонтар, Н. Колесниченко // Вісник Національної академії наук України. - 2011. - № 7. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2011_7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Харитонов А. Ю. 
Анализ энергоэффективности зданий на основе автоматизированной системы мониторинга энергопотребления муниципальных объектов [Електронний ресурс] / А. Ю. Харитонов, Н. В. Колесниченко // Системний аналіз у науках про природу та суспільство. - 2011. - Вип. 1. - С. 194-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sanps_2011_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 716.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Колесниченко Н. В. 
О путях снижения потребления природного газа в коммунальном хозяйстве Украины [Електронний ресурс] / Н. В. Колесниченко, Д. Е. Бурлакова, Ю. М. Магера // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2014. - № 1. - С. 2-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecee_2014_1_2
Рассмотрены четыре наиболее возможные схемы отопления и горячего водоснабжения на основе ТНУ типа воздух-вода, вода-вода и воздух-воздух. Проанализированы особенности работы этих схем при различных условиях эксплуатации, их энергетическая и экономическая целесообразность. Приведены основные показатели работы рассматриваемых схем для выполнения нагрузки отопления и горячего водоснабжения и получены значения коэффициента преобразования энергии для таких систем. Сделаны выводы относительно эффективности и целесообразности использования ТНУ в системах отопления и горячего водоснабжения.
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.87 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Колесниченко Н. Ю. 
Організація самостійної роботи бакалаврів романо-германської філології щодо набуття ними іншомовної компетенції у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Колесниченко Н. Ю. 
Іншомовна педагогічна освіта великої Британії: сучасний стан і перспективи модернізації [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_46
Зроблено теоретичний аналіз динаміки модернізації іншомовної педагогічної освіти Великої Британії в контексті уніфікації форм, змісту та рівнів мовної освіти в Європі. Виокремлено основні етапи становлення післядипломної підготовки вчителів іноземної мови, які змінювались відповідно до напрямів і тенденцій розвитку шкільної іншомовної освіти, зміст якої в 1960 - 1970-ті рр. був орієнтований на вивчення французької мови у початковій школи; у 1970 - 1980-ті рр. наголос було зроблено на змісті навчальної програми, методах і прийомах навчання іноземної мови. Досліджено структуру ступеневої іншомовної педагогічної освіти, в основі якої визначено три послідовні рівні підготовки вчителя іноземної мови: початковий (навчання в педагогічному закладі), пробний рік (стажування в школі), післядипломна освіта протягом усіх років роботи. Названо основні трансформаційні процеси в системі освіти, серед яких виділено дидактичні принципи розробки іноземних мов, збільшення кількості мов, пропонованих для вивчення, використання новітніх педагогічних технологій, формування комунікативних умінь, розвиток мережі спілкування фахівців для обговорення проблем у викладанні іноземних мов.Сделан теоретический анализ динамики модернизации иноязычного педагогического образования Великобритании в контексте унификации форм, содержания и уровней языкового образования в Европе. Выделены основные этапы становления последипломной подготовки учителя иностранного языка, содержание которого менялось в соответствии с направлениями и тенденциями развития школьного иноязычного образовании: в 1960 – 1970-е гг. оно было ориентировано на изучение французского языка в начальной школе; в 1970 – 1980-е гг. упор делался на разработку содержания учебной программы, методов и приемов обучения иностранному языку. Исследована структура многоуровневого иноязычного педагогического образования, в основе которого выделены три последовательные уровни подготовки учителя иностранного языка: начальный (обучение в педагогическом заведении), стажировка в школе, последипломное образование на протяжении всех лет работы. Названы основные трансформационные процессы в системе образования, среди которых выделены дидактические принципы разработки иностранных языков, увеличение количества языков, предлагаемых для изучения, использование новейших педагогических технологий, формирование коммуникативных умений, развитие сети общения специалистов для обсуждения проблем в преподавании иностранных языков.The article presents some results of theoretical researching the dynamics of modernization of Great Britain foreign language pedagogical education in the context of implementing European language policy. It gives a detailed analyzes of contents and means of improvement of professional-pedagogic training of British foreign language teachers in view of the factors of democratization and modernization of national system of foreign language education. There are revealed some basic antagonisms of the process of modernization of professional-pedagogical training of British foreign language teachers and perspectives of their development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.763 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Колесниченко Н. Ю. 
Концептуальна модель організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах кар’єро зорієнтованого підходу [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бошкова И. Л. 
Оценка теплового эффекта взаимодействия материала с микроволновым электромагнитным полем [Електронний ресурс] / И. Л. Бошкова, Н. А. Колесниченко // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2014. - Вип. 45(1). - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2014_45(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.087 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бошкова И. Л. 
Математические модели теплопереноса в движущемся плотном слое при микроволново-конвективном и микроволновом нагреве [Електронний ресурс] / И. Л. Бошкова, Е. В. Георгиеш, Н. А. Колесниченко // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2014. - Вип. 45(1). - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2014_45(1)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Колесниченко Н. Ю. 
Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_7
Висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. Приділено увагу проектуванню концептуальної моделі модернізації професійної підготовки таких бакалаврів на засадах компетентністного підходу. Вказано чинники, конкретизовано основні етапи, встановлено й охарактеризовано загальнодидактичні та специфічні принципи організації зазначеного процесу.Отражены проблемы совершенствования профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии. Уделено внимание проектированию концептуальной модели модернизации профессиональной подготовки таких бакалавров на основе компетентностного подхода. Указаны причины, конкретизированы основные этапы, установлены и проанализированы общедидактические и специфические принципы организации отмеченного процесса.The article is focused on the problems of improving the professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology. Particular attention is paid to the design of a conceptual model of modernization professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology with competence-based approach being its ground. Main phases, general didactic and specific principles necessary for the organization of this process are highlighted.
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.401 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Колесниченко Н. Ю. 
Сучасний стан підготовки бакалаврів романо-германської філології в університетах Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 30. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_30_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.631 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Колесниченко Н. 
Підготовка бакалаврів германської філології в системі університетської освіти Великої Британії: досвід Оксфордського університету [Електронний ресурс] / Н. Колесниченко // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 4. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Колесниченко Н. 
Іншомовна педагогічнa освітa Німеччини в умовах євроінтеграції: стан і проблеми модернізації [Електронний ресурс] / Н. Колесниченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(1). - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 545.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бошкова И. Л. 
Математические модели теплопереноса в движущемся плотном слое при микроволново-конвективном и микроволновом нагребе [Електронний ресурс] / И. Л. Бошкова, Е. В. Георгиеш, Н. А. Колесниченко // Харчова наука і технологія. - 2013. - № 4. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2013_4_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.515 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Колесниченко Н. Ю. 
Атестація академічних досягнень бакалаврів романо-германської філології за критеріями компетентнісного виміру [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 8. - С. 193-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_8_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Колесниченко Н. Ю. 
Стимулювання потреб бакалаврів романо-германької філології в набутті професійної компетентності фахівця сфери міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / Н. Ю. Колесниченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 243-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.205 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Колесниченко Н. 
Немецко- и англоязычный канонический романс: Сходства и различия [Електронний ресурс] / Н. Колесниченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2009. - Вип. 81(3). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2009_81(3)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Колесниченко Н. 
Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини [Електронний ресурс] / Н. Колесниченко // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_16
Висвітлено зміст і особливості організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі сучасної університетської освіти Німеччини під дією чинників євроінтеграції. Увагу приділено аналізу змісту та способам організації навчально-пізнавальної й самостійно-дослідницької діяльності бакалаврів в Інституту германістики Університету ім. Отто Фридриха (м. Бамберг) та в Берлінському університету ім. Вільгельма Гумбольдта. На конкретних прикладах показано вимоги освітньо-професійних програм до навчання бакалаврів за спеціальностями "Германістика" та "Німецька мова як іноземна" / "Німецька як друга мова" в контексті впровадження кредитно-модульної освітньої технології.Освещены содержание и особенности организации профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии в системе современного университетского образования Германии под действием факторов евроинтеграции. Особое внимание уделено анализу содержания и способам организации учебно-познавательной и самостоятельно-исследовательской деятельности бакалавров в Институте германистики Университета им. Отто Фридриха (г. Бамберг) и в Берлинском университете им. Вильгельма Гумбольдта. На конкретных примерах показаны требования образовательно-профессиональных программ к обучению бакалавров по специальностям "Германистика" и "Немецкий язык как иностранный" / "Немецкая как второй язык" в контексте внедрения кредитно-модульной образовательной технологии.Deals content and features of professional bachelors Philology in the contemporary university education in Germany under the influence of factors of European integration. Particular attention is paid to the analysis of the content and methods of teaching and learning and self-research at the Institute of Germanic Studies Bachelor University. Otto Friedrich (m. Bamberg) and Berlin University. Wilhelm von Humboldt. In specific examples illustrate demands educational and vocational programs for learning bachelors in specialties «Germanic» and «German as a foreign language» / «German as a second language» in the context of implementing credit module educational technology.
Попередній перегляд:   Завантажити - 970.445 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Колесниченко Н. 
Гендерный аспект лингвопоэтики [Електронний ресурс] / Н. Колесниченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2010. - Вип. 89(5). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2010_89(5)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.201 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Колесниченко Н. Ф. 
Наукова школа Бакуля-Новікова [Електронний ресурс] / Н. Ф. Колесниченко, В. М. Колодніцький, Н. І. Колодніцька // Породоразрушающий и металлообрабатывающий инструмент - техника и технология его изготовления и применения. - 2014. - Вып. 17. - С. 3-10 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pimi_2014_17_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 550.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського