Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кадемія М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гуревич Р. С. Використання інформаційно-освітнього порталу в умовах кафедри університету [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_18 Розкрито поняття «информаційно-освітній портал», переваги його використання в навчальному процесі ВНЗ, структурування навчальних матеріалів, зразки електронних навчально-методичних комплексів, їх використання в відкритій системі навчання студентів.Раскрыто понятие «информационно-образовательный портал», преимущества его использования в учебном процессе ВУЗ, структурирование учебных материалов, образцы электронных учебно-методических комплексов, их использование в открытой системы обучения студентов.The notion of «informational educational portal», advantages of its usage in Higher School educational process, teaching materials structuring and realization of the open system learning have been considered in the article.Розглянуто проблему формування та використання ІКТ у фаховій підготовці майбутніх учителів, а також портальних технологій у науково-дослідницькій підготовці магістрантів, формування їхніх умінь та навичок самостійно здійснювати пошук, структурування, узагальнення та використання одержаної інформації в професійній діяльності.Рассмотрена проблема формирования и использования ИКТ в профессиональной подготовке будущих учителей, а также портальных технологий в научно-исследовательской подготовке магистрантов, формирования их знаний и умений самостоятельно осуществлять поиск, структурирование, обобщение и использование полученной информации в профессиональной деятельности.The article deals with the problem of formation and usage of informative communicative technologies in future teachers’ professional training and with use of portal technologies in undergraduates’ research and development activity, in formation of their skills of independent search, in structuring, in generalization and usage of the obtained data in their professional activity.
| 2. |
Кадемія М. Ю. Використання ресурсів Інтернету в самостійній роботі студентів [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_22 Розглянуто проблему організації самостійної роботи студентів ВНЗ з використанням ресурсів Інтернет і проектної технології навчання Веб-квест, їх переваги та проблеми, шляхи їх подолання.Рассмотрена проблема организации самостоятельной работы студентов ВУЗ с использованием ресурсов Интернет, а также проектной технологии обучения Веб-квест, их преимущества и проблемы, пути их преодоления.The paper considers the organizational problems of Higher School students’ independent work with the use of the Internet resources and Web-quest learning project technology, their advantages, disadvantages and possible ways of their overcoming.
| 3. |
Кадемія М. Ю. Використання інтерактивних технологій навчання [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 3. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_3_19 Висвітлено сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти й підготовці конкурентноздатних майбутніх фахівців. Описано сучасні інтерактивні педагогічні технології навчання – ділові ігри, case-study, навчальні дискусії, тренінги, метод проектів. Розглянуто ділову гру, що є рольовою грою з різними інтересами її учасників і необхідністю прийняття рішення за результатами гри. Розглянуто технологію case-study як методику ситуаційного навчання, що базується на реальних прикладах, узятих із практики і вимагає від студента пошуку цілеспрямованого рішення в запропонованій йому ситуації. Обговорено технології, що дозволяють реалізувати неперервне навчання – навчання впродовж життя: електронне навчання (e-learning), мобільне навчання (m-learning), змішане навчання (blended-learning), що використовуються в процесі навчання у ВНЗ. Проаналізовано використання методу проектів як способу досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми, що має завершитися реальним практичним результатом. Зроблено висновок, що використання інтерактивних технологій дозволяє організувати процес навчання таким чином, що в ньому беруть участь всі учасники навчального процесу, взаємодіючи між собою, а також відкривають можливість здійснення самостійного навчання.Рассмотрены современные интерактивные технологии обучения, которые более широко используются в ВУЗ, а также способствуют реализации модернизации образования и подготовке конкурентоспособных будущих специалистов.The modern interactive learning technologies, which are more widely used in universities, as well as contribute to the realization of modernization of education and training of future specialists competitive.
| 4. |
Гуревич Р. Інформаційно-телекомунікаційні технології в профільному навчанні сільських школярів [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, М. Кадемія // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_7
| 5. |
Кадемія М. Ю. Шлях від веб-квеста до блог-квеста [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 20. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_20_5
| 6. |
Кадемія М. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 21. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_21_9
| 7. |
Кадемія М. Ю. Використання портальних технологій у підготовці майбутнього педагога [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_17 Розглянуто проблему використання інформаційно-освітнього порталу та інформаційно-освітнього середовища у фаховій підготовці майбутніх педагогів, а також у здійсненні наукової роботи студентів, розвитку їх інтелектуальних здібностей.
| 8. |
Кадемія М. Ю. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_37 Розглянуто проблему модернізації сучасної освіти України на основі впровадження сучасних педагогічних технологій, які можуть бути інтегровані з ІКТ, підвищення якості підготовки фахівців на цій основі.Рассмотрена проблема модернизации современного образования Украины на основе внедрения современных педагогических технологий, которые могут быть интегрированы с ИКТ, повышения качества подготовки специалистов на этой основе. The paper addresses the problem of modernization of Ukraine of modern education, training future teachers through the introduction of modern educational technologies that can be integrated with information and communication technology: use the power of social services of the Internet to improve the quality of future professionals. A special role in this process given technology project Web-quest, based on the method of integration projects using the Internet and role-playing games.
| 9. |
Кадемія М. Ю. Електронний навчальний посібник на інтерактивній основі [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_17
| 10. |
Кадемія М. Ю. Сучасні педагогічні технології навчання дорослих [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_4 Проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж (ІКМ). Розглянуто застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій, яке надає можливість створення якісно нового інформаційного освітнього середовища з можливістю побудови систем електронного навчання. Зауважено, що електронне навчання – це система навчання, що пропонує використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіаматеріалів, віртуальних лабораторних практикумів тощо. Проаналізовано розвиток технологій e-learning: віртуальні аудиторії, віртуальні навчальні заклади, Веб-квести, Блоги, Блог-квести тощо. Відзначено, що мобільне навчання (m-learning) – це передавання знань на мобільні пристрої з використанням WAP i GPRS технологій. Підкреслено, що розвивається u-learning (ubiquitous learning) – всепроникне навчання технологій неперервної освіти з використанням інформаційно-комунікаційних засобів у всіх сферах життя суспільства. Констатовано, що упровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій відкриває широкі можливості навчання впродовж усього життя.Проанализировано использование современных педагогических технологий обучения в образовании взрослых, которые строятся на использовании ИКТ, а также информационно-коммуникационных сетей (ИКС). Рассмотрено применение современных ИКТ и ИКС-технологий, которые дают возможность создания качественно новой информационной образовательной среды с возможностью построения систем электронного обучения. Отмечено, что электронное обучение - это система обучения, которая предлагает использование Интернет-технологий, электронных библиотек, учебно-методических мультимедиаматериалив, виртуальных лабораторных практикумов и т.д. Проанализировано развитие технологий e-learning: виртуальных аудиторий, виртуальных учебных заведений, Веб-квестов, Блогов, Блог-квестов и т.д. Отмечено, что мобильное обучение (m-learning) - это передача знаний на мобильные устройства с использованием WAP и GPRS технологий. Подчеркнуто, что развитие u-learning (ubiquitous learning) - всепроникающее обучение технологиям непрерывного образования с использованием информационно-коммуникационных средств во всех сферах жизни общества. Констатировано, что внедрение в учебный процесс современных педагогических технологий открывает широкие возможности обучения в течение всей жизни. Analyzed the use of modern teaching technology training in adult education, which are based on the use of ICT, as well as information and communication set. The application of modern ICT and PCM technologies that make it possible to create a qualitatively new information educational environment with the possibility of e-learning systems. Noted that e-learning - a learning system that offers the use of Internet technologies, digital libraries, teaching multimediamaterials, virtual laboratory workshops, etc. Recorded by the development of technology e-learning: virtual classrooms, virtual schools, Web quests, Blogs, Blog-quests, etc. .. It is noted that mobile learning (m-learning) - is the transfer of knowledge to mobile devices using WAP and GPRS technology. Emphasized that the development of u-learning (ubiquitous learning) - a pervasive learning technologies continuing education using information and communication tools in all areas of society. Stated that the introduction in the educational process of modern pedagogical technologies offers great learning opportunities throughout their lives.
| 11. |
Кадемія М. Модернізація підготовки педагогів у ВНЗ на основі компетен-тнісного підходу [Електронний ресурс] / М. Кадемія, С. Кізім // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_5 Особливістю компетентнісного підходу до організації навчального процесу в педагогічному ВНЗ визначено орієнтацію його на навчання, активне і самостійне оволодіння студентами теоретичними і прикладними знаннями, що і закладено в побудові навчальних планів відповідно до Болонської декларації. Наведено структурні компоненти електронного навчально-методичного комплексу із дисципліни “Історія інформатики й інформаційних технологій”: І блок – методичний, складається з анотації та методичних рекомендацій для користувача та викладача; державний стандарт із дисципліни або навчальна програма, тематичний план і робоча програма; ІІ блок – навчальний, складається з теоретичної частини, що містить: матеріали лекцій, лабораторні роботи, додаткові навчальні матеріали, словник і глосарій, електронний практикум і практичну частину; ІІІ блок – контроль знань: контроль успішності, тести, самостійна робота, практичні завдання, питання до екзамену, тести, роботи студентів. ІV блок – література: основна, додаткова, Інтернет-джерела. Виокремлено особливості побудови навчального процесу на компетентнісній основі, зокрема: залучення студентів до активної діяльності з планування, реалізації, оцінювання і корекції процесу їхньої підготовки до педагогічної діяльності в навчальному закладі; організація спільної діяльності з викладачем щодо визначення власної освітньої траєкторії; організація спільної діяльності з розробки освітніх проектів; участь у реальній педагогічній діяльності в якості викладача в період педагогічної практики; розвиток самостійного творчого і відповідального ставлення до навчання; підвищення мотивації та стимулювання до самовдосконалення.Рассмотрена проблема модернизации подготовки будущих педагогов в вузах на компетентностной основе, пути ее реализации и определенные трудности, возникающие при этом. Выделены такие особенности построения учебного процесса на компетентностной основе: привлечение студентов к активной деятельности по планированию, реализации, оценке и коррекции процесса их подготовки к педагогической деятельности в учебном заве- дении; организация совместной деятельности с преподавателем по определению собственной образовательной траектории; организация совместной деятельности по разработке образовательных проектов; участие в реальной педагогической деятельности в качестве преподавателя в период педагогической практики; развитие самостоятельного творческого и ответственного отношения к учебе; повышение мотивации и стимулирования к самосовершенствованию. Автор делает вывод, что в современных условиях подготовки будущих педагогов необходимо учитывать потребности и запросы работодателей, то есть учебных заведений, в которых будут работать выпускники педагогических вузов, усовершенствовать содержание, формы и методы организации педагогической практики студентов.The article deals with the problem of modernization of future teachers’ training at higher education institutions based on competence, ways of its implementation and difficulties arising from this. The authors highlight the following features of the educational process based on competence: engaging students to be active in the planning, implementation, evaluation and correction of the process of their preparation for teaching activities at school; organizing joint activities with the teacher to determine their own educational path; organizing joint activities to develop educational projects; participating in real pedagogical activity as a teacher during the teaching practice; developing independent creative and responsible attitude to their studies; increasing motivation and incentive for self-improvement.
| 12. |
Кадемія М. Ю. Самостійна робота студентів в умовах єдиного інформаційного освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2011. - № 5(2). - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2011_5(2)__20
| 13. |
Гуревич Р. Формування інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу на основі інтеграції інформаційних і комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, М. Кадемія // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_55
| 14. |
Кадемія М. Здійснення інтерактивного навчання у професійно-технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. Кадемія // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__18 На основі використання ІКТ, розглянуто здійснення інтерактивного навчального процесу, який сприяє підготовці майбутніх фахівців у професійно-технічних навчальних закладах відповідно до вимог сучасного суспільства та ринку праці.На основе использования ИКТ, рассматривается осуществление интерактивного учебного процесса, который способствует подготовке будущих специалистов в профессионально-технических учебных заведениях соответственно требованиям современного общества и рынка труда.Realization of interactive educational process promoting future specialists training in vocational schools corresponding to modern society and labour market demands on the basis of information-communicational technologies has been considered in the article.
| 15. |
Гуревич Р. Професійна компетентність майбутнього педагога: як її формувати? [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, М. Кадемія // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_18
| 16. |
Кадемія М. Підготовка фахівців на основі використання комп’ютерного моделювання [Електронний ресурс] / М. Кадемія, Л. Шевченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_34
| 17. |
Гуревич Р. С. Сучасні інтерактивні технології навчання студентів [Електронний ресурс] / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 4. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_4_14
| 18. |
Гуревич Р. Смарт-освіта – нова парадигма сучасної системи освіти [Електронний ресурс] / Р. Гуревич, М. Кадемія // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 4. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_4_9
| 19. |
Шестопалюк О. В. Модель інноваційного розвитку педагогічної освіти в університеті [Електронний ресурс] / О. В. Шестопалюк, М. Ю. Кадемія // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_3
| 20. |
Кадемія М. Ю. Формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 39. - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_42
| | |
|
|