Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Десятов Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Десятов Д. Л. 
Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Десятов Д. Л. 
Використання мережевих технологій у процесі навчання історії в школі [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Історія та географія". - 2012. - Вип. 46. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2012_46_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.815 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Десятов Д. 
Організація рефлексивної діяльності учнів на уроках історії в старших класах [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Десятов Д. Л. 
Моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 5. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_5_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Десятов Д. 
Методологічні принципи викладання теми геноцидів у шкільному курсі історії [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.386 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Десятов Д. Л. 
Еволюція принципу наочності в навчанні історії стародавнього світу [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Теорія та методика навчання та виховання. - 2009. - Вип. 24. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2009_24_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.01 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Десятов Д. Л. 
Використання віртуальної електронної дошки як засобу організації кооперативної діяльності учнів [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_6
Визначено сутність і переваги організації кооперативного навчання учнів із використанням мережевих технологій. Встановлено співвідношення і взаємозв’язок між кооперативним і колаборативним навчанням. Розкрито дидактичний потенціал віртуальної електронної дошки (ВЕД) як засобу організації кооперативної діяльності учнів. Наведено приклади навчальних завдань, які можуть виконувати учні з використанням ВЕД. Окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати електронна дошка, для організації кооперативної діяльності учнів. Описано дидактичні проблеми, які можна вирішувати з використанням ВЕД у процесі кооперативного навчання учнів.Определена сущность и преимущества кооперативного обучения учащихся с использованием сетевых технологий. Указано соотношение и взаимосвязь между кооперативным и колаборативным обучением. Раскрыт дидактический потенциал виртуальной электронной доски (ВЭД) как средства организации кооперативной деятельности учащихся. Приведены примеры учебных заданий, которые учащиеся могут выполнять с использованием ВЭД. Названы основные требования, которым должна соответствовать электронная доска для организации кооперативной деятельности учащихся. Перечислены дидактические проблемы, которые можно решить с использованием ВЭД в процессе кооперативного обучения учащихся.In this article the essence and advantages of organization of students’ cooperative learning via usage of network technologies is defined. The correlation and relationship between cooperative and collaborative learning are pointed out. The didactic potential of virtual electronic whiteboard (further – VEW, author’s note) as a tool of organization of students’ cooperative learning is revealed. The examples of learning tasks which can be completed by students with the usage of a VEW are given. The mainrequirements which a VEW has to meet for organization of students’ cooperative learning are stated. The article describes the didactic problems that can be solved via usage of a VEW in students’ cooperative learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.221 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Десятов Д. 
Формування просторової компетентності учнів у процесі навчання історії [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2012. - Вип. 17. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2012_17_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Десятов Д. 
Методична готовність вчителя до порівняльного викладання теми геноцидів у шкільному курсі історії [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 12(2). - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_12(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського