Пошуковий запит: (<.>A=Десятов Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Десятов Д. Л. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_22
|
2. |
Десятов Д. Л. Використання мережевих технологій у процесі навчання історії в школі [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Історія та географія". - 2012. - Вип. 46. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2012_46_29
|
3. |
Десятов Д. Організація рефлексивної діяльності учнів на уроках історії в старших класах [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_10
|
4. |
Десятов Д. Л. Моделювання уроку історії, спрямованого на формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 5. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_5_11
|
5. |
Десятов Д. Методологічні принципи викладання теми геноцидів у шкільному курсі історії [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_19
|
6. |
Десятов Д. Л. Еволюція принципу наочності в навчанні історії стародавнього світу [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Теорія та методика навчання та виховання. - 2009. - Вип. 24. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2009_24_9
|
7. |
Десятов Д. Л. Використання віртуальної електронної дошки як засобу організації кооперативної діяльності учнів [Електронний ресурс] / Д. Л. Десятов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_6 Визначено сутність і переваги організації кооперативного навчання учнів із використанням мережевих технологій. Встановлено співвідношення і взаємозв’язок між кооперативним і колаборативним навчанням. Розкрито дидактичний потенціал віртуальної електронної дошки (ВЕД) як засобу організації кооперативної діяльності учнів. Наведено приклади навчальних завдань, які можуть виконувати учні з використанням ВЕД. Окреслено основні вимоги, яким повинна відповідати електронна дошка, для організації кооперативної діяльності учнів. Описано дидактичні проблеми, які можна вирішувати з використанням ВЕД у процесі кооперативного навчання учнів.Определена сущность и преимущества кооперативного обучения учащихся с использованием сетевых технологий. Указано соотношение и взаимосвязь между кооперативным и колаборативным обучением. Раскрыт дидактический потенциал виртуальной электронной доски (ВЭД) как средства организации кооперативной деятельности учащихся. Приведены примеры учебных заданий, которые учащиеся могут выполнять с использованием ВЭД. Названы основные требования, которым должна соответствовать электронная доска для организации кооперативной деятельности учащихся. Перечислены дидактические проблемы, которые можно решить с использованием ВЭД в процессе кооперативного обучения учащихся.In this article the essence and advantages of organization of students’ cooperative learning via usage of network technologies is defined. The correlation and relationship between cooperative and collaborative learning are pointed out. The didactic potential of virtual electronic whiteboard (further – VEW, author’s note) as a tool of organization of students’ cooperative learning is revealed. The examples of learning tasks which can be completed by students with the usage of a VEW are given. The mainrequirements which a VEW has to meet for organization of students’ cooperative learning are stated. The article describes the didactic problems that can be solved via usage of a VEW in students’ cooperative learning.
|
8. |
Десятов Д. Формування просторової компетентності учнів у процесі навчання історії [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Історичні науки. - 2012. - Вип. 17. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_i_2012_17_13
|
9. |
Десятов Д. Методична готовність вчителя до порівняльного викладання теми геноцидів у шкільному курсі історії [Електронний ресурс] / Д. Десятов // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 12(2). - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_12(2)__5
|