Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2015/12(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ван Інзюнь Генеза становлення теорії та методики навчання гри на віолончелі. - C. 6-12.
  4. Васильківська О. Роль мистецтва квілінгу в проектній культурі графічного дизайну. - C. 13-19.
  5. Десятов Д. Методична готовність вчителя до порівняльного викладання теми геноцидів у шкільному курсі історії. - C. 20-26.
  6. Китайгородська Г. Сучасні методи розвитку вокальної майстерності майбутніх учителів музики. - C. 27-32.
  7. Король А. Методика навчання графічного дизайну учнів у позашкільних навчальних закладах. - C. 33-39.
  8. Кремешна Т., Збожимська Н. Художня інтерпретація музичного твору як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту. - C. 40-46.
  9. Лабунець В. Наукові підходи до інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 47-55.
  10. Малежик Ю. Особливості навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва прийомів стилізації на заняттях з формоутворення. - C. 56-63.
  11. Музика О. Діалогічність і співтворчість у педагогічному процесі як чинник формування творчої особистості художника-педагога в системі вищої освіти. - C. 64-71.
  12. Пічкур М., Семенова О. Удосконалення змісту та методики викладання композиції в системі професійної підготовки вчителя образотворчого мистецтва. - C. 72-79.
  13. Прищепа С. Науково-методична підготовка майбутніх вчителів до основ проектування виховної діяльності класного колективу. - C. 80-85.
  14. Гомеля Н. Комунікативний аспект діяльності мережевих педагогічних спільнот. - C. 86-92.
  15. Міфтахова З. Аналіз наукових досліджень з проблеми інноваційних технологій в мистецькій освіті. - C. 93-98.
  16. Онищенко І. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. - C. 99-105.
  17. Тараненко Ю. Інноваційний аспект формування позитивної мотивації у майбутніх учителів хореографії до розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів. - C. 106-113.
  18. Барабаш І. Актуальні проблеми практичної підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 114-122.
  19. Галанцева Л. Развитие творческой личности будущего учителя музыки на занятиях по хоровому дирижированию. - C. 123-130.
  20. Гонтова Л. Роль вчителя художньої культури у формуванні соціокультурної компетентності учня основної школи. - C. 131-138.
  21. Довмантович Н. Проблема формування самоосвітньої компетентності особистості у педагогічній теорії. - C. 139-144.
  22. Козій О., Радченко С. Особливості вокальної підготовки та розвиток творчого потенціалу студентів педагогічних коледжів – майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 145-151.
  23. Кондратенко Г. Формування професійно-особистісних цінностей майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті компетентнісно зорієнтованої освіти. - C. 152-158.
  24. Криворотенко А. Розвиток творчої індивідуальності студентів у процесі вивчення дисциплін хореографічного циклу. - C. 159-164.
  25. Мартиненко О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів хореографії в умовах вищого навчального закладу. - C. 165-174.
  26. Побірченко О. Розвиток художньо-творчого потенціалу в майбутніх педагогів-художників. - C. 175-182.
  27. Полудень Л. Формування професійної компетентності магістра образотворчого мистецтва. - C. 183-190.
  28. Стефіна Н. Теоретичні аспекти формування творчої активності майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 191-201.
  29. Терешко І. Розвиток художньо-образного мислення майбутнього педагога-хореографа під час вивчення курсу "Народознавство та хореографічний фольклор України". - C. 202-212.
  30. Умрихіна О. Естетична підготовка майбутнього учителя музики. - C. 213-220.
  31. Бойко І. Розвиток української інструментальної (фортепіанної) освіти у сучасному музично-педагогічному дискурсі. - C. 221-227.
  32. Горських Ю. Розвиток хореографічно-педагогічної освіти в Російській Федерації. - C. 228-233.
  33. Грищенко Ю. Формування національної культури в педагогічній спадщині видатних українських педагогів-музикантів ХІХ ст.. - C. 234-240.
  34. Ейвас Л. Система підготовки вчителя декоративно-прикладного мистецтва в Україні: стан, тенденції, перспективи. - C. 241-247.
  35. Коваленко А. Історико-культурологічний аналіз розвитку інструментальної (гітарної) освіти в Україні у сучасному науково-педагогічному дискурсі. - C. 248-256.
  36. Никифоров А. Становлення Никанора Онацького як педагога-художника в дослідженнях сучасних науковців. - C. 257-263.
  37. Новаківська Л. Університетські педагогічні інститути в системі вітчизняної освіти (1811 – 1859 рр.). - C. 264-271.
  38. Андрощук Л. Еволюція хореографічного мистецтва як явища культури в контексті аналізу передумов відкриття хореографічно-педагогічних спеціальностей в вищих педагогічних навчальних закладах України. - C. 272-280.
  39. Сердюк Т. Національна спрямованість фахової підготовки студентів-хореографів у вищих навчальних педагогічних закладах. - C. 281-290.
  40. Сирота З., Сирота В. Інтегративні зв’язки музичного та образотворчого мистецтва як ефективна умова підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку молодших школярів. - C. 291-297.
  41. Чілікіна Н. Проблематика сучасної хореографічної освіти. - C. 298-308.
2015
Вип. 12(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського