Пошуковий запит: (<.>A=Вдовченко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Вдовченко В. Концептуальні засади фундаментального дослідження структури та змісту спеціалізацій "Художньо-проектна творчість", "Декоративно-прикладне мистецтво", "Основи дизайну" профільного навчання в національній системі неперервної художньо-проектної освіти [Електронний ресурс] / В. Вдовченко, Є. Антонович // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_5
|
2. |
Тарара А. Навчальний предмет "Технічне проектування” для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування [Електронний ресурс] / А. Тарара, В. Мадзігон, В. Вдовченко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_12
|
3. |
Тарара А. Навчальний предмет "Технічне проектування” для профільної підготовки учнів за спеціалізаціями інженерно-технічного спрямування (продовження) [Електронний ресурс] / А. Тарара, В. Мадзігон, В. Вдовченко // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_7
|
4. |
Тарара А. Концептуальні та інноваційні структурні розроблення для профільного навчання старшокласників в освітній галузі "Технології” [Електронний ресурс] / А. Тарара, В. Вдовченко // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_16 Розкрито сутність і практичне використання сформульованих в процесі дослідження концептуальних і теоретико-методологічних засад, розроблених структурних моделей для створення науково обґрунтованих навчальних програм і відповідних підручників для профільного навчання старшокласників за технологічним напрямом.
|
5. |
Антонович Є. А. Духовна спорідненість українських та китайських національних традицій розробки візуальних і словесних образів у психології художньо-проектної творчості: індоєвропейська традиція (Ван Вей та Лі Бо) [Електронний ресурс] / Є. А. Антонович, В. В. Вдовченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 15-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_2_4
|
6. |
Вдовченко В. В. Теоретичні засади утворення термінів та понять для тезауруса з основ дизайну [Електронний ресурс] / В. В. Вдовченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 17. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_17_36
|
7. |
Вдовченко В. В. Духовна спорідненість українських та китайських національних традицій під час розробки візуальних і словесних образів у психології художньо-проектної творчості: індоєвропейська традиція (Шевченко Т. та Білокур К.) [Електронний ресурс] / В. В. Вдовченко, Є. А. Антонович // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 1. - С. 54-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_1_6
|
8. |
Корець М. С. Педагогічні умови реалізації технологічного профільного навчання [Електронний ресурс] / М. С. Корець, В. В. Вдовченко, А. М. Тарара // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2010. - Вип. 6. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2010_6_20
|
9. |
Вдовченко В. Теоретико-методичні підходи до розробки спеціалізацій "Художньо-проектна творчість”, "Декоративно-прикладне мистецтво”, "Основи дизайну” на профільному рівні підготовки учнів 10–11 класів у системі неперервної художньо-проектної освіти [Електронний ресурс] / В. Вдовченко // Освітній простір України. - 2015. - Вип. 5. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2015_5_25
|