Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (5)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вакалюк Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Вакалюк Т. А. 
Використання Інтернет-порталу e-olimp при проведенні занять з програмування у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 84-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_10
На основі аналізу законодавчої бази України і психолого-педагогічної наукової літератури показано, що використання інформаційних технологій у освіті є провідним напрямком діяльності. Показано основні можливості використання Інтернет-порталу e-olimp різними видами користувачів: звичайним користувачем, керівником групи, а також наведено деякі можливості адміністраторів і модераторів сайту. Вказано, як доцільно використовувати даний Інтернет-портал для проведення занять з програмування, а також аудиторних та позааудиторних модульних контрольних робіт, заліків та практичної частини іспитів.На основе анализа законодательной базы Украины и психолого-педагогической научной литературы показано, что использование информационных технологий в образовании является ведущим направлением деятельности. Показаны основные возможности использования Интернет-портала e-olimp различными видами пользователей: обычным пользователем, руководителем группы, а также приведены некоторые возможности администраторов и модераторов сайта. Указано, как целесообразно использовать данный Интернет-портал при проведении занятий по программированию, а также аудиторных и внеаудиторных модульных контрольных работ, зачетов и практической части экзаменов.On the basis of analysis of the legislation of Ukraine and the psychological and educational research literature it is shown that the use of information technologies in education is the leading approaches of activities. It is shown the main possibilities of E-olimp using by different types of users: regular user, group leader, as well as presented some possibilities for administrators and moderators of the site. Indicated an appropriate use of the Internet portal while teaching programming, as well as classroom and extracurricular modular examinations, tests and practical part of the exam.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.373 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Вакалюк Т. А. 
Розв’язування творчих задач з програмування майбутніми учителями інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_113_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Вакалюк Т. А. 
Засвоєння загальної схеми розв’язування задач з програмування [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 7. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Вакалюк Т. А. 
Теоретичне обґрунтування необхідності підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 343-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_8_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вакалюк Т. А. 
Переваги використання електронних посібників у навчальних закладах України [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк, Ю. О. Кончаківський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 4. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Вакалюк Т. А. 
Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.384 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вакалюк Т. А. 
Модель хмаро орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 64-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_8
Розглянуто модель хмаринно орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. Виділено суб’єкти навчальної діяльності: студент, викладач та адміністратор. Розглянуто форми навчальної діяльності, до яких віднесено: навчальні заняття, практичну підготовку, самостійну роботу, контрольні заходи, а також науково-дослідну роботу студентів. Описано види лекцій, які можуть проводитись у хмаро орієнтованій системі підтримки навчання: лекція-бесіда, лекція-дискусія, відео-лекція, лекція-консультація та лекція-презентація. Описані види практичної підготовки, які пропонуються у хмаринно орієнтованій системі підтримки навчання: лабораторна робота, практична робота, семінарське заняття та вебінар. Розглянуто різні види самостійної роботи та контрольних заходів, які пропонуються автором. Окремо виділено науково-дослідну роботу студентів як форму навчальної діяльності, передбачену навчальним планом підготовки бакалаврів інформатики. Розглянуто основні методи навчання, що можуть бути реалізовані з використанням хмаринно орієнтованої системи підтримки навчання бакалаврів інформатики. Окреслено засоби навчальної діяльності.Рассмотрено модель облачно ориентированной системы поддержки обучения бакалавров информатики. Выделены субъекты учебной деятельности: студент, преподаватель и администратор. Рассмотрены формы учебной деятельности, к которым отнесены: учебные занятия, практическая подготовка, самостоятельная работа, контрольные мероприятия, а также научно-исследовательская работа студентов. Описаны виды лекций, которые могут проводиться в облако ориентированной системе поддержки обучения: лекция-беседа, лекция-дискуссия, видео-лекция, лекция-консультация и лекция-презентация. Описаны виды практической подготовки, которые предлагаются в облачно ориентированной системе поддержки обучения: лабораторная работа, практическая работа, семинарское занятие и вебинар. Рассмотрены различные виды самостоятельной работы и контрольных мероприятий, предлагаемых автором. Отдельно выделена научно-исследовательская работа студентов как форма учебной деятельности, предусмотренная учебным планом подготовки бакалавров информатики. Рассмотрены основные методы обучения, которые могут быть реализованы при использовании облачно ориентированной системы поддержки обучения бакалавров информатики. Определены средства учебной деятельности.In the article the model of cloud based system to support learning bachelors of computer science is considered. There are highlighted subjects of learning activities: student, teacher and administrator, as well as considered forms of educational activities, which include: classes, practical training, independent work, control measures and research work of students. The types of lectures which may be conducted in a cloud based system to support learning, lecture-discussion, lecture, discussion, video lectures, lecture-consultation and lecture presentation are described. The types of practical training offered in the cloud-oriented support system training, laboratory work, practical work, seminars and webinars are presented and different types of self-study and control measures proposed by the author are considered. Separately it is emphasized the research work of students as a form of educational activity which is included in the curriculum for bachelors of computer science. There are considered thebasic teaching methods that can be implemented using a cloud based system to support learning bachelors of computer science. The means for training activities are determined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.981 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Вакалюк Т. А. 
Хмаро орієнтоване навчальне середовище: категорійно-понятійний апарат [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 35. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_35_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вакалюк Т. А. 
Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк, В. В. Поліщук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 46. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_46_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Вакалюк Т. А. 
Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 51-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_7
Узагальнено сутність категорії «модель», наведено основні види моделей, які використовуються у педагогічних дослідженнях: структурну, функціональну, структурно-функціональну. Подано основні вимоги до побудови зазначених видів моделей. Проаналізовано вітчизняний досвід з побудови моделі й проектування хмаринно орієнтованого навчального середовища (ХОНС) освітніх установ (як вищих, так і загальноосвітніх). Представлено структурно-функціональну модель ХОНС для підготовки бакалаврів інформатики. Описано кожний компонент моделі ХОНС для підготовки бакалаврів інформатики: цільовий, управлінський, організаційний, змістово-методичний, комунікаційний, технологічний та результативний. Узагальнено, що ХОНС має розв’язувати всі основні завдання, які ставляться перед ВНЗ.Обобщены сущность категории «модель», приведены основные виды моделей, которые используются в педагогических исследованиях: структурной, функциональной, структурно-функциональной. Приведены основные требования к построению указанных видов моделей. Проанализированы отечественный опыт по построению модели и проектирование облачно ориентированной учебной среды (ООУС) образовательных учреждений (как высших, так и общеобразовательных). Представлена структурно-функциональную модель ООУС для подготовки бакалавров информатики. Описан каждый компонент модели ООУС для подготовки бакалавров информатики: целевой, управленческий, организационный, содержательно-методический, коммуникационный, технологический и результативный. Обобщено, что ООНС должна решать все основные задачи, которые ставятся перед ВУЗ.The article summarizes the essence of the category "model". There are presented the main types of models used in educational research: structural, functional, structural and functional model as well as basic requirements for building these types of models. The national experience in building models and designing cloud-based learning environment of educational institutions (both higher and secondary) is analyzed. It is presented structural and functional model of cloud-based learning environment for Bachelor of Informatics. Also we describe each component of cloud-based learning environment model for bachelors of informatics training: target, managerial, organizational, content and methodical, communication, technological and productive. It is summarized, that COLE should solve all major tasks that relate to higher education institutions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.191 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Вакалюк Т. 
Модельне подання хмарної архітектури для університетів: погляд зарубіжних учених [Електронний ресурс] / Т. Вакалюк // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.174 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Спірін О. М. 
Критерії добору відкритих web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 275-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.003 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Вакалюк Т. А. 
Теоретичні підходи до проектування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняній та зарубіжній літературі [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - № 17. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_17_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 588.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Вакалюк Т. А. 
Особисті кабінети викладача та студента в хмароорієнтованій системі підтримки навчання бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2017_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.022 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Вакалюк Т. А. 
Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2017. - № 19. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2017_19_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.506 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Вакалюк Т. 
Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. Вакалюк // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(3). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(3)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 633.81 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Вакалюк Т. А. 
Модель процесу реалізації проектування хмароорієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 4. - С. 39-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_4_5
Представлено модель процесу реалізації проектування хмароорієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики, яка складається з семи етапів: аналізу, постановки мети і завдань, формулювання вимог до хмароорієнтованого навчального середовища, моделювання ХОНС, розробка ХОНС, використання ХОНС у навчальному процесі бакалаврів інформатики та перевірка ефективності. Кожен етап містить підетапи. Етап аналізу розглядається у трьох аспектах: психологічному, педагогічному та технологічному. Формулювання вимог до ХОНС здійснювалось з урахуванням змісту та цілей навчання; з урахуванням досвіду використання ХОНС; з урахуванням особистих якостей та ЗУН студентів. Етап моделювання був поділений на підетапи: розробка структурно-функціональної моделі ХОНС для підготовки бакалаврів інформатики; розробка моделі хмароорієнтованої системи підтримки навчання; розробка моделі процесів взаємодії у ХОНС. Піятий етап було теж розділено на такі підетапи: реєстрація домену та налаштування зовнішнього вигляду ХОСПН; визначення дисциплін, передбачених навчальним планом підготовки бакалаврів інформатики; створення власних кабінетів викладачів та студентів; наповнення навчально-методичними та супровідними матеріалами; вибір традиційних та ХО форм, методів, засобів навчання. Перевірка функціонування ХОНС буде здійснюватись у таких напрямках: функціонування ХОНС; результатів навчальної діяльності студентів; формування ІК-компетентності студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.759 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Спірін О. М. 
Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти як засіб інформаційно-аналітичної підтримки професійної діяльності викладача [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, Т. А. Вакалюк // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 1. - С. 227-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Концедайло В. В. 
Критерії добору ігрових симуляторів для формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів [Електронний ресурс] / В. В. Концедайло, Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 133-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.641 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Карплюк С. О. 
Огляд функціональних можливостей програмного забезпечення для управління освітнім процесом закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / С. О. Карплюк, Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 262-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.341 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського