Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2013/113<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Хронологічний покажчик праць Шефтеля Зіновія Григоровича - професора, кандидата фізико-математичних наук. - C. 6-10.
Теоретико-методологічні аспекти навчання математики
- Аноп А. В. Про крайову задачу Діріхле в розширеній соболєвській шкалі. - C. 11-14.
- Ачкан В. В., Курова Т. Г. Методичні особливості організації самостійної роботи у процесі вивчення математики студентами економіко-правових коледжів. - C. 15-18.
- Балюнов О. О. Оцінка впливу пондеромоторних сил на пружний стан гнучкої циліндричної панелі в магнітному полі. - C. 19-21.
- Гончарова С. М. Вивчення числових функцій в теорії чисел як невід’ємна складова формування математичної компетентності майбутніх учителів математики. - C. 22-26.
- Гур’єв В. І., Фірсова І. В. Довузівська математична підготовка учнів загальноосвітніх шкіл як фактор підвищення математичної культури й якості вузівської підготовки. - C. 27-29.
- Зінченко Т. М. Рівномірно еліптичні системи в розширеній соболєвській шкалі. - C. 30-32.
- Казнадій С. П., Мурашковська В. П., Руновська Л. А. Досвід застосування рейтингової системи при викладанні вищої математики. - C. 33-35.
- Карупу О. В., Олешко Т. А., Пахненко В. В. Про викладання теорії ймовірностей та математичної статистики англомовним студентам. - C. 36-38.
- Кілочицька Т. В. Елементи передісторії нелінійної динаміки в працях О. О. Андронова. - C. 39-40.
- Кобко Л. М., Томилко О. С. Формування дослідницьких умінь учнів через пошук різних розв’язань однієї геометричної задачі. - C. 41-44.
- Коваленко В. І. Задача з економічною складовою як засіб інтелектуального розвитку. - C. 45-46.
- Лапа Т. В., Мовша О. М. Застосування диференціального числення функції багатьох змінних в економічних дослідженнях при викладанні курсу вищої математики для економістів. - C. 47-50.
- Лось В. М., Мурач О. О. Мішана задача для рівняння теплопровідності в уточненій соболевській шкалі. - C. 51-53.
- Майборода І. М. Класичні нерівності і задачі на екстремуми. - C. 54-56.
- Майборода І. М. Про узагальнення одного двостороннього методу розв’язування операторних рівнянь. - C. 57-60.
- Малишенко І. П. Прикладні задачі в курсі вищої математики. - C. 61-66.
- Мовчан С. М. Встановлення функціональної залежності рівня підготовки учнів від кількості навчальних годин, яка виділяється на вивчення предмета. - C. 67-71.
- Нак М. М. Методи і способи розв’язування алгебраїчних задач у шкільних виданнях другої половини ХХ століття. - C. 72-75.
- Перевалов Б. М. Особливості формування сучасної економічної статистичної системи. - C. 76-79.
- Перевалов Б. М. Сучасні економічні методи, моделі та методології моделювання. - C. 80-83.
- Семеніхіна О. В., Шишенко І. В. Проблема психолого-педагогічного впливу ІТ на особистість: формування та використання асоціацій у процесі навчання математичних дисциплін. - C. 84-87.
- Синенко М. А. Дослідження множини розв’язків одного рівняння з параметром. - C. 88-89.
- Соколенко Л. О. Особливості методики навчання елементів комбінаторики та теорії ймовірностей в роботах З. Г. Шефтеля. - C. 90-93.
- Ткач Ю. М., Лавренко Ю. О. Використання засобів геометрії для підвищення енергоефективності житлових будинків. - C. 94-96.
- Трунова О. В. Психолого-педагогічні умови і методичні вимоги до формування стохастичної компетентності студентів економічних спеціальностей університетів. - C. 97-101.
- Тур Г. І. Формування математичної культури студентів обліково-економічного профілю у процесі навчання вищої математики. - C. 102-106.
- Хайтова О. М., Хайтова Г. Д. Оточуюча нас природа – найпривабливіша лабораторія для наукового пошуку. - C. 107-108.
Теоретико-методологічні аспекти навчання інформатики
- Вакалюк Т. А. Розв’язування творчих задач з програмування майбутніми учителями інформатики. - C. 109-114.
- Горошко Ю. В. Вивчення штучних нейронних мереж у курсі "Основи штучного інтелекту". - C. 115-118.
- Дегтярьова Н. В. Особливості оцінювання комплексних завдань з інформатики в старших класах загальноосвітньої школи. - C. 119-124.
- Горошко Ю. В., Вінниченко Є. Ф., Костюченко А. О., Пеньков А. В., Цибко Г. Ю., Шкардибарда М. І. Відбір вільно поширюваного програмного забезпечення для використання у педагогічному університеті. - C. 125-128.
- Гриценко О. Є. Вплив уроків інформатики в початковій школі на розвиток психічних процесів. - C. 129-131.
- Мехед Д. Б. Основні вимоги до розробки та використання інформаційних технологій у навчальному процесі вищої школи. - C. 132-135.
- Пеньков А. В., Деміденко Б. Р., Коваленко І. В. Деякі питання методики вивчення криптографії у курсі і "Безпека комп’ютерів та захист даних". - C. 136-138.
- Пеньков А. В. Деякі питання методики вивчення стенографії у курсі "Безпека комп’ютерів та захист інформаційних ресурсів". - C. 139-143.
- Русіна Н. Г. Методика вивчення теми "Українські законодавчі інформаційні бази даних" для студентів юридичних факультетів. - C. 144-149.
- Твердохліб І. А. Методичні аспекти вивчення багатозначних логік в курсі логічних основ інформатики. - C. 150-156.
- Цибко Г. Ю. Про концепцію роботи кафедри інформатики в Чернігівському педагогічному університеті. - C. 157-159.
- Шаров С. В., Чураков А. Я. Розробка електронного підручника з дисципліни "Схемотехніка ЕОМ". - C. 160-163.
Психолого-педагогічні аспекти навчання у сучасному ВНЗ
- Бойко Т. В. Соціальне партнерство школи та громадських організацій щодо формування здорового способу життя учнівської молоді. - C. 164-166.
- Вдовенко І. С. Використання активних методів навчання майбутніми вчителями у процесі вищої школи. - C. 167-170.
- Гаркуша С. В. Теоретичні аспекти проблеми формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання технологій збереження здоров’я. - C. 171-173.
- Городнича Л. В. Організація інтерактивності процесу навчання студентів іноземної мови з використанням комп’ютерно орієнтованих засобів. - C. 174-177.
- Макарова Г. Г. Критерії, показники та рівні професійного розвитку студентів педагогічних ВНЗ. - C. 178-183.
- Поплавський Л. Ю., Маслова О. В., Бузовський О. А. Організаційно-методичні засади трудового виховання дівчат у початкових школах Чернігівщини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 184-186.
- Острянко Т. С. Соціальний педагог дошкільного навчального закладу: реалії та перспективи. - C. 187-189.
- Петренко Т. А. Окремі питання оцінювання якості дистанційної освіти. - C. 190-192.
- Ребенок В. М. Особливості формування пізнавальної активності студентів у навчальному процесі ВНЗ. - C. 193-196.
- Стрілець С. І. Формування методико-математичної компетентності майбутніх педагогів та вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті розвитку вищої освіти. - C. 197-201.
| 2013 | | Вип. 113
|
|
|
|